Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tönijämummo

Vierailija
04.12.2014 |

Bussiasemalla oli tänään nousemassa sisään iso joukko ihmisiä ja yhtäkkiä joku tönäisi mua. Siis ihan kunnolla tönäisi. Huomasin, että joku mummo siellä yritti pyrkiä ohitseni. Ärsytti tuo töniminen, joten en liikahtanutkaan. Hetken kuluttua tönäisi uudestaan ja sanoi, että 'Hei minä olen menossa sisälle' No tokaisin vaan siihen sitten ilosesti, että niin olen minäkin. Annan kyllä aina bussissa paikan vanhuksille, mutta tuollaisella asenteella kun ollaan liikkeellä niin en kyllä ota sinua huomioon vaikka sinulla olisi jo toinen jalka haudassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua! Argghh!!!

Vierailija
2/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein nämä vanhat mummot etuilevat törkeästi kassajonoissa. Ja tukkivat eteenjoka paikassa, ihan kuin heillä olisi siihen joku oikeus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kunnioituksen pitäis olla molemminpuolista. Eipä liikene multakaan ystävällisyyttä kyynärpäätaktikoille, oli kuinka harmaahapsi tai ei.

Vierailija
4/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mummo tönäisi minut melkein auton alle, kun seisoin punaisissa valoissa ja hänen oli ehdottomasti päästävä juuri sille puolelle missä ei ollut tilaa. Siinä sitten toinen jalka kävi jo autotiellä onneksi ehdin alta pois. Mummo siinä seisoi vain nyrpeänä, pyytämättä edes anteeksi. Ärsyttää kyllä tälläiset vanhukset kun kuvittelevat voivansa käyttäytyä miten vaan, koska ovat vanhuksia.

Vierailija
5/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama. Vanhukset valittaa ettei heitä arvosteta, mutta itse käyttäytyvät törkeästi.

Vierailija
6/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret muodostavat laumoja kauppakeskusten kävelyväylille tai asemalaitureille. Voisi vähän ajatella missä sitä seuroja pitelee.

Huonosti käyttäytyviä on kaikissa ikäryhmissä, joten lopettakaa se vanhusten mollaaminen. He sentään ovat tämän maan rakentaneet ilman opintotukia, välivuosia tai down-shiftaamisia.

Vierailija
7/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa ruuhka-aikaan on aina niitä, jotka yrittävät änkeä sisään heti ovien avautuessa eivätkä päästä ulos meneviä ensin ulos. Nämä tosin eivät yleensä ole mummoja, mutta samaa ihmistyyppiä. Mulla on metrosta poistuessani tapana katsoa, jos näkyy tällainen änkijä, ja mennessäni sitten yritän blokata hänet ja hidastelen niin, että hyvällä tuurilla hän pääsee sisään viimeisenä. Katson samalla häntä kysyvästi silmiin, "Ai ootko sä tästä niinku menossa vai?"

Vierailija
8/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:28"]Nuoret muodostavat laumoja kauppakeskusten kävelyväylille tai asemalaitureille. Voisi vähän ajatella missä sitä seuroja pitelee.

Huonosti käyttäytyviä on kaikissa ikäryhmissä, joten lopettakaa se vanhusten mollaaminen. He sentään ovat tämän maan rakentaneet ilman opintotukia, välivuosia tai down-shiftaamisia.
[/quote]

Ei kukaan mollannut kaikkia vanhuksia vaan näitä, jotka kuvittelevat olevansa etuuoikeutettuja käyttäytymään typerästi, koska ovat vanhuksia.

Vierailija
9/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:30"]Metrossa ruuhka-aikaan on aina niitä, jotka yrittävät änkeä sisään heti ovien avautuessa eivätkä päästä ulos meneviä ensin ulos. Nämä tosin eivät yleensä ole mummoja, mutta samaa ihmistyyppiä. Mulla on metrosta poistuessani tapana katsoa, jos näkyy tällainen änkijä, ja mennessäni sitten yritän blokata hänet ja hidastelen niin, että hyvällä tuurilla hän pääsee sisään viimeisenä. Katson samalla häntä kysyvästi silmiin, "Ai ootko sä tästä niinku menossa vai?"
[/quote]

Sain hauskan mielikuvan :D