Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuan teillä meni gradun kirjoitamisessa?

Vierailija
13.12.2014 |

Täällä tuleva maisteri on nyt graduaan tehnyt parin kuukauden päivät. Olen nyt lukenut tutkimuskirjallisuutta lukenut ja materiaali kerännyt. Johdanto alkaa myös kirjoitettu.

Itse ajattelin kesällä saada gradun pakettiin, mitenkä muilla on aikaa mennyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen otsikon kirjoitusvirhettä, tabletilla kun kirjoitin..

ap

Vierailija
2/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kolmatta vai neljättä vuotta.. Usko menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden gradun kirjoitin kolmessa kuukaudessa. Tosin olin kerännyt aineiston aiemmin. Sivuja noin 100. Arvosanaksi tuli C. Tosin ohjaaja sanoi, että jos olisin hieman vielä korjaillut, olisin saanut M, mutta en tehnyt niin, kun elämä oli jo siirtynyt eteenpäin. 

Vierailija
4/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi kaikkinensa, mutta tähän vuoteen osui myös kuukauden reissu ulkomaille ja osan ajasta olin kokopäivätöissä. Varsinaisesti meni siis ehkä 6 kk kokopäiväisesti ja 2 kk osapäiväisesti, kun väliin jäi viikkoja tai kuukausiakin jolloin en tehnyt gradua. Ehdottomasti suurin aika meni aineiston keräämiseen sekä järjestämiseen ja teoriapohjan kirjoittamiseen.

Vierailija
5/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaksi vuotta, olin koko ajan myös kokoaikaisesti töissä. Mutta todellisuudessa puskin gradun valmiiksi kolmen viikon kesäloman aikana, töiden ohessa sain lähinnä kerättyä tarvittavan materiaalin.

Vierailija
6/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kuukautta, ja keskityin tuona aikana vain graduun. Sain eximian.

Vierailija
7/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lukuvuosi. Aihe tosin oli tuttu jo seminaarityönä. Viimeisenä lukuvuonna keskityin pääasiassa gradun, kävin muutamilla hajakursseilla ja töissä viikonloppuisin.

Vierailija
8/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin tuossa kuukausi sitten. Kirjallisuutta tässä aiheessa todella vähän joten se oli äkkiä luettu. Materiaalia on myös aika vähän ja sen olen jo kerännyt. Kesään mennessä pitäisi olla valmis ja 3 päivänä viikossa teen!

Vierailija
9/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä oli opintopisteitä kun aloititte?

Niin ja olisi kiva tietää mikä oli aineeenne :)

Vierailija
10/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden töissä oltuani palasin yhdeksi talveksi opiskelemaan ja etsin mahdollisimman suoraviivaisen aiheen, jottei aikaa menisi yhtään hukkaan. Gradun tein neljässä kuukaudessa ja talvea riitti vielä 27 opintoviikon keräämiseen. Itse tutkintotodistusta odottelin sitten yli puoli vuotta.

Vierailija
11/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa, aineisto oli kerätty aiemmin. Piti saada lopulta pikaisesti tehtyä. Arvosana ei ollut huima 2/5, mutta eipä ole kukaan työelämässä kysellyt. Ja kyse oli opettajan 10 op gradusta.

Vierailija
12/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:00"]Viisi kuukautta, ja keskityin tuona aikana vain graduun. Sain eximian.
[/quote]
Täällä sama.

Vierailija
13/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa se vuosi meni aloituksesta. Tosin raskauspahoinvoinnin ja väsymyksen takia useampi kuukausi meni tästä ihan vaan laiskotteluun.

Vierailija
14/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan