Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä jouduitte 1. kerran kuulemaan seksuaalissävytteisiä kommentteja?

Vierailija
04.12.2014 |

kysymys on otsikossa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:57"]kysymys on otsikossa.
[/quote]

Isoäiti veti keskellä katua paitani päältäni ja sanoi minulle että ei ne sun hissit nyt niin isot ole että paitaan kannattaa hiota.
Vastaus kysymykseen on 4 vuotta samainen isoäiti tarttui alapäähäni ja sanoi että kun täältä veri alkaa valua olet täys huora.

Vierailija
62/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin seurassa ollut katsomassa jotain yleisurheilun matsia Helsingin stadionilla. Olimme 14 vuotiaita. Kisan loputtua lähdimme täpötäydessä ratikassa keskustaa (juna-asemaa) kohti. Ratikassa istui läjä juoppoja, ja yksi plösö niistä alkoi höpöttämään kännissä että "Ompa kauniita tyttöjä...". Sanoja korostaakseen muljasi kieltään poskessaan suikkarityyliin, hyi helvetti! Joku juopon kaveri koitti saada pervoa rauhoittumaan, ja Se olikin hetken hiljaa... Kun ihmiset alkoivat sulloutumaan ovelle, juopot olivat jäämässä samalla pysäkillä kuin me. Tämä ällötys sulloutui ryysiksessä juuri minun taakseni, ja höpisi siinä korvaani jotain "hiki valuu teistä, ja niin mustakin..." . Ihan vitun käsittämätöntä jorinaa ja ällöttävää! Onneksi pääsimme kaverin kanssa turvallisesti kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni metsässä oli itsensäpaljastajia. Olin varmaan jotain 5-6 vuotias kun ensimmäiset hyppivät eteeni. Yksi näistä namusedistä oli luokkakaverini isä. 

Vierailija
64/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ikää. Aikuiset miehet puhuvat paljon pikkutytöille alapääjuttuja, niitä ei vain lapsena ymmärrä. Muuta kuin niistä likaisista äänensävyistä jä ilmeistä. Muut aikuiset kuorossa nauravat vaan. "Hahhah, pedofilia on hauskaa, raiskaa vaan lapsi, hahhah." Lasten ahdistelu on paljon paljon luultua yleisempää. Ei vähiten sen takia, että "tavalliset" aikuiset vaan naureskelevat tilanteissa törkyjutuille, eivätkä puolusta pelkääviä lapsia.