Miltä eläimeltä kissasi näyttää?
Kommentit (76)
Mun kaverilla oli kissa, joka näytti hevoselta.
Kummituseläimeltä täälläkin :) perusilme tuolla on O_O
Toisinaan vaaniessaan näyttää Jaakko Saariluomalta (kulmat rutistuvat)...
toinen marsulta ja toinen pöllöltä :D
Ohoh... mulla on varmaan huono mielikuvitus, mutta mun kissa näyttää vain erittäin kissalta eikä miltään muulta. Tai sitten se vaan on niin kissa.
Huuhkajalta. Pesun jälkeen vihaiselta lepakolta. Venytellessä jalat näyttää kanan koivilta.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:58"]
Huuhkajalta. Pesun jälkeen vihaiselta lepakolta. Venytellessä jalat näyttää kanan koivilta.
[/quote]
Awwww <3
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:58"]Huuhkajalta. Pesun jälkeen vihaiselta lepakolta. Venytellessä jalat näyttää kanan koivilta.
[/quote]
Vihainen lepakko XDD
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:52"]Kummituseläimeltä täälläkin :) perusilme tuolla on O_O
Toisinaan vaaniessaan näyttää Jaakko Saariluomalta (kulmat rutistuvat)...
[/quote]
Ai kamala... repesin niin kovaan ääneen. Jaakko Saariluomalta :""""D
Kummituseläimeltä, isot keltaiset silmät ja ruskeankirjava pieni kissa. :)
leopardilta :) on bengali joten kuuluukin näyttää :D välillä tosin muistuttaa myös pöllöä kun jumittuu tuijottamaan jotain ja silmät leviävät lautasen kokoisiksi O_O
Ihana ketju! Toinen kissa on jossakin, ehkä vetelee hirsiä, mutta sen isoveli palloilee tässä. Kyllä se ihan kissalta näyttää, tai ehkä mä en osaa vaan katsoa sitä uudesta kulmasta.
Tämäkin ketju todistaa miten hieno ja jalo eläin on kissa. Jaakko Saariluoma :DD
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:46"]huuhkajalta
[/quote]
Meilläkin! :D Samoin vanhempien kissat näyttää huuhkajalta :D
[/quote]
Sattuvatko lentämään? Jos näin on niin, teille on sattunut huuhkajia valepuvuissa. Näin voi käydä joskus... parasta vaan päästää ne takaisin luontoon ennen kuin tuhoavat talouden ja omistajien mielenterveyden kokonaan.