Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät myönnä, että mieluimmin ottaisivat lihaksikkaan miehen?

Vierailija
09.10.2021 |

?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi suunnilleen mikä vaan mies. Ei tarvitse olla lihaksikas!!!

Päihdeongelmaista en huoli, kun olen absolutisti. Eroni jälkeen olen elellyt yksin 8 vuotta, eikä ole tulijoita ollut. Lieneekö siinä sitten syynä kissat (6 kisua tällä hetkellä) vai maalla asuminen vai tämä keskivartalon pulleus. Luottotiedot on kunnossa, vakkarityö ja oma talo. Harrastuksina kissojen lisäksi marjastus, sienestys ja lukeminen. Pihamaa on rempallaan, koska mieluummin makoilen riippukeinussa hyvää kirjaa lukien kuin nypin rikkaruohoja.

Aiemmista ketjuista viisastuneena tiedämme kuinka vaarallista rikkaruohojen kitkentä voi naiselle olla. Puolen tunnin kitkennän jälkeen tulee kuulemma tällaiset lihakset.

https://hwmotivation.com/the-biggest-thighs-on-a-female-the-world-of-bo…

Vierailija
42/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP viettää viikot pumpoaamassa salilla, ja viikonloput av palstalla postamassa kuvia lihaksikkaista miehistä ja keskustelemassa itsensä kanssa lihaksikkaista miehistä. Eikä ap edes muista, että.hän on edellisenä päivänä aloittanut kaksi ketjua lihaksikkaista miehistä, joihin hän itsee postaa kuvia lihaksikkaista miehistä ja kommentoi. Muun ajan hän varmaan etsii netistä kuvia lihaksikkaista miehistä.

Mitä tämä kertoo ap:sta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehukaa nyt kaikki täällä lihaksikkaita niehiä,ni8n ap: lleei tule paha mieli.

Vierailija
44/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin myöntää että tykkään ja sellainen minulla myös on. Itsellä myös salilla treenattu kroppa. Kukin tyylillään.

Vierailija
45/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kanssa ei varmaan kukasnei enää halua keskustella, siksi se on täällä.

Vierailija
46/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkailla miehillä on taipumusta enemmän ulkonäkökeskeisyyteen, mikä ei sytytä minua ollenkaan. Ajatusmaailmaat ovat kaukana toisistaan useimmissa puheissa. En yleistä, mutta omakohtaista kokemusta.

Vierailija
47/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap ja hinaa itsesi kiikkuun.

Vierailija
48/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisalimakwt on äärimmäisen tyhmiä, kuten ap, ne on narsistejakuten ap ja niillä on pueni krpä janiillä ei seiso. Näistä ei kukaan puhu ääneen,mutta näin se vaan on.

Vierailija
49/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihän se on. Siksi minä treenaan käsiä alapeukuttamalla omegojen lässypostauksia, tosimaailmassa saa hätistellä av-naisia (nostan hattuani teille leidit) kimpusta kun ne näkee mun mahtavat muskelipeukalot. Niitä on hyvä fleksaa aina dösäpysäkillä. Päästän tietysti naiset eka koska olen alfa. Muut miehet ymmärtää kans pysytellä bussinperällä poissa mun reviiriltä. Ne haaveilee vaan näistä alfatestosteronilla voidelluista peukuista.

Vierailija
50/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos puolisostani olisi kaksi muuten identtistä versiota, mutta vain lihasten määrä eroaisi, kyllä vaan, ottaisin mieluummin sen lihaksikkaan tyypin.

Tosielämässä se ei kuitenkaan ole ollenkaan vaikuttava tekijä. En ota huonoa, lihaksikasta miestä. Otan mieluummin hyvän, läskin miehen.

Vierailija
51/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on onneksi keskusteltu naisia miellyttävistä julkkismiehistä väsymykseen asti. Esim. tällainen ketju käsittelee ihan vaan miehiä, joita naiset pitävät komeimpina. Lue ja opi, ei yhtään lihapullaa mukana.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3906549/nainen-kuka-komein-mies-jonka-t…

Vierailija
52/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten pidän oman mieheni, ihan sellaisena kuin on.

Vierailija
53/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se.

Vierailija
54/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihastunut nallekarhu tyyliisiin miehiiin,, leveät hartiat ja mahaa :D

Vierailija
55/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vinkumisketjua meinasit aloittaa aiheesta.

Mä veikkaan 13.

Mä veikkaan että tuo on ap:n henkinen ikä.

Vierailija
56/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihän se on. Siksi minä treenaan käsiä alapeukuttamalla omegojen lässypostauksia, tosimaailmassa saa hätistellä av-naisia (nostan hattuani teille leidit) kimpusta kun ne näkee mun mahtavat muskelipeukalot. Niitä on hyvä fleksaa aina dösäpysäkillä. Päästän tietysti naiset eka koska olen alfa. Muut miehet ymmärtää kans pysytellä bussinperällä poissa mun reviiriltä. Ne haaveilee vaan näistä alfatestosteronilla voidelluista peukuista.

Peukuttamisen ilot osaa yllättävän harva naiselle tarjota. Sinä ehkä osaatkin, toisin kun tuo omia hauiksiaan pussaileva pösilö-ap.

Vierailija
57/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo juontaa kateudesta voimakkaita miehiä kohtaan.

"Naiselle hän sanoi:

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan."

mies53v

Epiduraali on keksitty ja typerä mies ei herätä haluja.

Vierailija
58/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
59/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkapetrin uusi, ei lainkaan yllättävä tulokulma aiheeseen: Miksi minä en tänäkään viikonloppuna löytänyt naista?

Vierailija
60/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovin lihaksikas ja jopa varakas. Ei ole naisia. Ei siis vaadita kumpaakaan kun ne eivät edes yhdessä riitä.

Supliikki kuntoon niin pääset valikoimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi