Miksi naiset eivät myönnä, että mieluimmin ottaisivat lihaksikkaan miehen?
Kommentit (81)
AP viettää viikot pumpoaamassa salilla, ja viikonloput av palstalla postamassa kuvia lihaksikkaista miehistä ja keskustelemassa itsensä kanssa lihaksikkaista miehistä. Eikä ap edes muista, että.hän on edellisenä päivänä aloittanut kaksi ketjua lihaksikkaista miehistä, joihin hän itsee postaa kuvia lihaksikkaista miehistä ja kommentoi. Muun ajan hän varmaan etsii netistä kuvia lihaksikkaista miehistä.
Mitä tämä kertoo ap:sta?
Kehukaa nyt kaikki täällä lihaksikkaita niehiä,ni8n ap: lleei tule paha mieli.
No mä voin myöntää että tykkään ja sellainen minulla myös on. Itsellä myös salilla treenattu kroppa. Kukin tyylillään.
APn kanssa ei varmaan kukasnei enää halua keskustella, siksi se on täällä.
Lihaksikkailla miehillä on taipumusta enemmän ulkonäkökeskeisyyteen, mikä ei sytytä minua ollenkaan. Ajatusmaailmaat ovat kaukana toisistaan useimmissa puheissa. En yleistä, mutta omakohtaista kokemusta.
Mene ap ja hinaa itsesi kiikkuun.
Punttisalimakwt on äärimmäisen tyhmiä, kuten ap, ne on narsistejakuten ap ja niillä on pueni krpä janiillä ei seiso. Näistä ei kukaan puhu ääneen,mutta näin se vaan on.
Näihän se on. Siksi minä treenaan käsiä alapeukuttamalla omegojen lässypostauksia, tosimaailmassa saa hätistellä av-naisia (nostan hattuani teille leidit) kimpusta kun ne näkee mun mahtavat muskelipeukalot. Niitä on hyvä fleksaa aina dösäpysäkillä. Päästän tietysti naiset eka koska olen alfa. Muut miehet ymmärtää kans pysytellä bussinperällä poissa mun reviiriltä. Ne haaveilee vaan näistä alfatestosteronilla voidelluista peukuista.
No, jos puolisostani olisi kaksi muuten identtistä versiota, mutta vain lihasten määrä eroaisi, kyllä vaan, ottaisin mieluummin sen lihaksikkaan tyypin.
Tosielämässä se ei kuitenkaan ole ollenkaan vaikuttava tekijä. En ota huonoa, lihaksikasta miestä. Otan mieluummin hyvän, läskin miehen.
Tällä palstalla on onneksi keskusteltu naisia miellyttävistä julkkismiehistä väsymykseen asti. Esim. tällainen ketju käsittelee ihan vaan miehiä, joita naiset pitävät komeimpina. Lue ja opi, ei yhtään lihapullaa mukana.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3906549/nainen-kuka-komein-mies-jonka-t…
Mieluiten pidän oman mieheni, ihan sellaisena kuin on.
Olen aina ihastunut nallekarhu tyyliisiin miehiiin,, leveät hartiat ja mahaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vinkumisketjua meinasit aloittaa aiheesta.
Mä veikkaan 13.
Mä veikkaan että tuo on ap:n henkinen ikä.
Vierailija kirjoitti:
Näihän se on. Siksi minä treenaan käsiä alapeukuttamalla omegojen lässypostauksia, tosimaailmassa saa hätistellä av-naisia (nostan hattuani teille leidit) kimpusta kun ne näkee mun mahtavat muskelipeukalot. Niitä on hyvä fleksaa aina dösäpysäkillä. Päästän tietysti naiset eka koska olen alfa. Muut miehet ymmärtää kans pysytellä bussinperällä poissa mun reviiriltä. Ne haaveilee vaan näistä alfatestosteronilla voidelluista peukuista.
Peukuttamisen ilot osaa yllättävän harva naiselle tarjota. Sinä ehkä osaatkin, toisin kun tuo omia hauiksiaan pussaileva pösilö-ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuo juontaa kateudesta voimakkaita miehiä kohtaan.
"Naiselle hän sanoi:
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan."
mies53v
Epiduraali on keksitty ja typerä mies ei herätä haluja.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Rahkapetrin uusi, ei lainkaan yllättävä tulokulma aiheeseen: Miksi minä en tänäkään viikonloppuna löytänyt naista?
Vierailija kirjoitti:
Olen kovin lihaksikas ja jopa varakas. Ei ole naisia. Ei siis vaadita kumpaakaan kun ne eivät edes yhdessä riitä.
Supliikki kuntoon niin pääset valikoimaan.
Aiemmista ketjuista viisastuneena tiedämme kuinka vaarallista rikkaruohojen kitkentä voi naiselle olla. Puolen tunnin kitkennän jälkeen tulee kuulemma tällaiset lihakset.
https://hwmotivation.com/the-biggest-thighs-on-a-female-the-world-of-bo…