Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät myönnä, että mieluimmin ottaisivat lihaksikkaan miehen?

Vierailija
09.10.2021 |

?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kannattaisko revittää noi rintakarvat pois, että menestyisit paremmin bikini-fitnessissä

Vierailija
62/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Ciao Fabio! Oisko tuoreempaa kuvaa kauan odotetun rintakarvaimplantin jälkeen?

https://images.app.goo.gl/gbQ7tyd7cdf43hEi6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juontaa kateudesta voimakkaita miehiä kohtaan.

"Naiselle hän sanoi:

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan."

mies53v

Epiduraali on keksitty ja typerä mies ei herätä haluja.

Niinpä niin. Hoh hoijaa

mies53v

Vierailija
64/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän ihan ilolla. Käsitit nyt varmaan väärin, monet naiset eivät halua Bull Mentula -tyypin lihaksikkuutta vaan sopusuhtaisempaa.

Vierailija
65/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Mahtaako sua sittenkään naiset kovin paljoa kiinnostaa?

Vierailija
66/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän, mutten mistään hormoneja napsivista kehonrakentajista. On vaan ihanaa kuvitella nukkuvansa lusikassa miehen vahvoilla käsivarsilla, ja tästä kokemuksesta oli varmaan jo kolme vuotta aikaa. Itse olen varmaan monia naisiakin heikompi ja pienempi :D

Vierailija
67/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä pelle kertoo näitä valheitaan joka ketjussa?

Vierailija
68/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako sua sittenkään naiset kovin paljoa kiinnostaa?

Hinttihän se on.

Vierailija
69/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ciao Fabio! Oisko tuoreempaa kuvaa kauan odotetun rintakarvaimplantin jälkeen?

https://images.app.goo.gl/gbQ7tyd7cdf43hEi6

tuo kaveri on todellinen gay-fabio!

Vierailija
70/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun en ottaisi. Olen aina pitänyt hoikista, vähän hintelistä (kyllä, myös ikäänsä nähden), nörtähtävistä miehistä. Sori siitä.

Tämä on myös suosittu miestyyppi. Itse olen kalju, harteikas, semilihaksikas ja vähän pelottavan näköinen nörttimies. Kerta toisensa jälkeen tulee nörttinaisilta pakkeja, kun he viehättyvät myös ulkoisesti nörttimäisistä miehistä. Toki joillekin miehille lihaksista on hyötyä, mutta minulle ne ovat tässä suhteessa vain haittatekijä.

Mites suhteessa mun kanssa? Oon ihan kuumana täällä.

Pirjo 56 v.

Vierailija
71/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle hän sanoi:

mies53v

Miehelle taas Jumala samassa kohdassa sanoo, että otsa hiessä pitää sinun koko ikäsi raataman, kunnes muutut tomuksi, josta sinut on tehty.

Sinäkin alat hiljalleen lähestyä sitä tomuvaihetta.

Vierailija
72/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin asiassa naiset ovat epärehellisiä. En koskaan tule hyväksymään naisten äänioikeutta.

Mitä aattelit tehdä asialle, itkeä ja ryypätä käsi housuissa?

En itke, mutta ryyppään ja lopetan työnteon.

Vierailija
73/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle hän sanoi:

mies53v

Miehelle taas Jumala samassa kohdassa sanoo, että otsa hiessä pitää sinun koko ikäsi raataman, kunnes muutut tomuksi, josta sinut on tehty.

Kaikille meille on se lähtöaika määrätty, mutta sinun sietäisi muistaa, että "lähtöjärjestys ei ole välttämättä sama kuin tulojärjestys"

mies53v

Vierailija
74/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin asiassa naiset ovat epärehellisiä. En koskaan tule hyväksymään naisten äänioikeutta.

Mitä aattelit tehdä asialle, itkeä ja ryypätä käsi housuissa?

En itke, mutta ryyppään ja lopetan työnteon.

Minkä työnteon?

Vierailija
75/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videot oli hienoja ja hyvin valittuja, mutta aihe perseestä eikä juoni pysynyt koossa loppuun asti, joten en povaa tästä tarinasta suurta hittiä.

Vierailija
76/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle hän sanoi:

mies53v

Kaikille meille on se lähtöaika määrätty, mutta sinun sietäisi muistaa, että "lähtöjärjestys ei ole välttämättä sama kuin tulojärjestys"

mies53v

Kukaan ei tiedä päiviensä määrää, mutta varmaa on että mies53v on jo hyvän matkaa taipaleensa loppupuolella.

Vierailija
77/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle hän sanoi:

mies53v

Epiduraali on keksitty ja typerä mies ei herätä haluja.

Niinpä niin. Hoh hoijaa

mies53v

Olen synnyttänyt 2 lasta enkä saanut mitään kivunlievitystä eli ihan luomu synnytyksiä on vieläkin.

Vierailija
78/81 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä.

Tykkään miehestä, jonka reiden paksuus on käytännössä mun ranteen paksuus. Ja minä olen normaalipainoinen. Miehellä ei ole varmaan lihaksia ollenkaan ja silti tulee uniin.

Sitten on https://www.instagram.com/p/CUm3OmQtO-t/ Joka on hyvännäköinen lihaksilla, mutta olisi hyvännäköinen vähemmilläkin lihaksilla.

Enemmän kiinnostaa, mitkä heidän arvonsa ovat ja miten he puhuvat asioista.

Vierailija
79/81 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle hän sanoi:

mies53v

mies53v

Kukaan ei tiedä päiviensä määrää, mutta varmaa on että mies53v on jo hyvän matkaa taipaleensa loppupuolella.

Raatamisen kanssa taitaa tosin olla vähän niin ja näin. Av-palstailua 24/7 isompaa raatamista tuo mies ei tunnu harrastavan.

Vierailija
80/81 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän toki että lihaksikas kroppa viehättää, mutta tosin ei mikään sixpack ja matala rasvaprosentti. Paras on vähän tanakka kroppa josta huomaa että lihasta alla. 174cm 80kg on ollut partneri jolla paras vartalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi