Miksi naiset eivät myönnä, että mieluimmin ottaisivat lihaksikkaan miehen?
Kommentit (81)
APn tapa viettää viikonloppua on aloittaa ketjuja miesten lihaksista keski- ikäisten naisten keskustelupalstalla. Tämä taitaa olla ainoa naiskontaktidi ja sinut on suljettu muilta keskustelupalstoilta, kun kukaan ei jaksa sinua enää.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkaat miehet ovat yleensä älyllisesti tyhmiä mutta kai se sisäinen biologia sanoo että lihaksikkaat miehet ovat hedelmällisimpiä.
Salimake on pumpannut niin paljon mömmöjä, että niiden pilit on pienempiä kuin rinsdinakit ja siittiöt on sairaita, ne vähät mitä niillä on.
Me voidaan öljytä sun lihaksia, tule tänne
T. UNCLES FROM DTM
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
APsta ei viehäty kukaan nainen, se on varmaa.
Tätä pskaako on tas täällä koko viikonloppu? Av palstan ùlimies nro 58- rahkakamake. Muita on kílttimiès, píllukèijo ja mitä näitä nyt on. Tämä on oikein jämämièsten kokoontumisajot tämä palsta!
Pulleat mänboobsit, meidän paikkakunnan kovimmat selkä- ja perskarvat, jopa pizzerian pitäjät ovat kateellisia (Kemi on kotipaikkani) Hoikka olen myös, lihaksikkaat ranteet (johtuvat toki Yrjönkadun videoiden katsomisesta), kerroinko jo selkäkarvoistani? Poikien päät kääntyvät täällä 24/7 (Pieksämäki, kotipaikkani) ja työtä tehdään poikien kans täällä kovasti, paljon se on vaatinut!
Kuulemma mittaustulokseni on seuraava: kovasti karvoja, mutta aivoni on noin sadasosa kikherneestä. Kovasti silti tehdään työtä senkin eteen!
Jos lihaksikas mies on roinanarkki niin silloin moni nainen kyllä usein valitsee toisin.
Vierailija kirjoitti:
No kun en ottaisi. Olen aina pitänyt hoikista, vähän hintelistä (kyllä, myös ikäänsä nähden), nörtähtävistä miehistä. Sori siitä.
Tämä on myös suosittu miestyyppi. Itse olen kalju, harteikas, semilihaksikas ja vähän pelottavan näköinen nörttimies. Kerta toisensa jälkeen tulee nörttinaisilta pakkeja, kun he viehättyvät myös ulkoisesti nörttimäisistä miehistä. Toki joillekin miehille lihaksista on hyötyä, mutta minulle ne ovat tässä suhteessa vain haittatekijä.
Tässä on mun ultimate ihanne, tää on vaikea saavuttaa, mutta tähän pyrin. T ap
Tässä on yksi mun treeni, niin tämän jälkeen myönnätte, naiset, että mä nään paljon vaivaa, mun kropan eteen. Takaan, että pöksyt kastuu. T ap
Kyllä voin sen myöntää. Miksi ei voisi myöntää?
Kuuntele lihaksikkaan miehen ohjetta: suurin osa lihaksikkaan kehon ihailijoista on toiset miehet, verrattavissa naisten meikkitaitoihin ja esim käsilaukkuihin. Vain muut naiset ihailevat niitä, ei miehet.
Treenaaminen tehdään rakkaudesta lajiin, ei siksi että saisi naisia.
Naiset yleensä pitää ihan luonnollisen näköisistä kehoista, tietty matala rasvaprosentti on eduksi.
M25
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele lihaksikkaan miehen ohjetta: suurin osa lihaksikkaan kehon ihailijoista on toiset miehet, verrattavissa naisten meikkitaitoihin ja esim käsilaukkuihin. Vain muut naiset ihailevat niitä, ei miehet.
Treenaaminen tehdään rakkaudesta lajiin, ei siksi että saisi naisia.Naiset yleensä pitää ihan luonnollisen näköisistä kehoista, tietty matala rasvaprosentti on eduksi.
M25
M25:llä on paljon opittavaa naisista vielä. Joku päivä ymmärrät sinäkin etteivät naiset kerro rehellisesti miehille ihan kaikkia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa niiden homoeroottisten lihanuijen kuvien postiluukusta tänne ja niiden kommentointi.
Sehän tämän ketjun tarkoitus on eikä eikä naisten kanssa "keskustelu". Täytyy kuitenkin olla joku "syy" siihen että mies istuu viikonloppuna mieluiten googlettamassa puolialastomia miehiä äitinsä ikäisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa niiden homoeroottisten lihanuijen kuvien postiluukusta tänne ja niiden kommentointi.
Sitä minäkin odotan. Huvittavinta siinä on, että ap itse on ainoa, joka niistä kuvista tykkää ja niitä kommentoi.
Ja jos joku erehtyy laittamaan kuvan normaalista, komeasta miehestä, ap tulee haukkumaan sitä kukkakepiksi ja naiselliseksi. :D Been there, done that, mutta alkaa käydä vanhaksi.
Naiset viehättyvät monenlaisista miehistä, muuten ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.
Mutta ap: etsipäs käsiisi romanttisia komedioita. Juu, niitä naisille suunnattuja hömppäleffoja, just niitä. Vaikka Bridget Jonesia ja Love Actuallya ja mitä noita nyt on. Joku naispuolinen kaveri osaa varmaan auttaa, jos et itse löydä. Ja sitten katselet niitä, ja mieti: millainen on se sankari, jonka kanssa päähenkilö päätyy lopuksi yhteen? Huomaat, että harvemmin se on mikään salimake, vaan yleensä hyväkuntoinen ja normaalipaonoinen mies, mutta ei mikään kamalan iso lihasmötikkä. Noiden leffasankarien kaltaiset miehet ovat keskimääräisen naisen ihannemies, josta haaveillaan.
(Mutta muistutan vielä, että naiset toki pitävät hyvin monen tyyppisistä miehistä, eikä ole olemassa mitään miestyyppiä, joka saisi sukat pyörimään kaikkien naisten jaloissa.)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä myönnän että pidän mieheni lihaksikkaasta ja upeasta vartalosta. Miksi en myöntäisi??
Laitapa sitten kuva miehestä, jonka lihaksikas, upea vartalo muistuttaa omasi vartaloa. Ap kertoo sitten sinulle, että miehesi näyttää 12-vuotiaalta pojalta, eikä ole mies lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä myönnän että pidän mieheni lihaksikkaasta ja upeasta vartalosta. Miksi en myöntäisi??
Laitapa sitten kuva miehestä, jonka lihaksikas, upea vartalo muistuttaa omasi vartaloa. Ap kertoo sitten sinulle, että miehesi näyttää 12-vuotiaalta pojalta, eikä ole mies lainkaan.
Niinpä. Seuraavaksi saat kuulla olevasi pedari.
Lihaksikkaat miehet ovat yleensä älyllisesti tyhmiä mutta kai se sisäinen biologia sanoo että lihaksikkaat miehet ovat hedelmällisimpiä.