Veljeni pettää vaimoaan miehen kanssa
Kerron nyt tarinan muodossa asian. Keksin ko henkilöille nimet, jotta on helpompi hahmoittaa asiaa. Jenni ja Tomi ovat naimisissa sekä Tiina ja Janne avoliitossa. Pareilla ei ole lapsia.
Jenni ja Tiina ovat vanhoja kavereita yläasteelta, jonka jälkeen tiet erkanivat. Sattumalta vuosia myöhemmin he tapaavat ja ystävystyvät uudelleen. Tiina ja Janne menevät Jennin ja Tomin luo viettämään Halloweenia. Tällöin miehet tapaavat ensimäistä kertaa toisensa.
Kaikki alkavat olemaan humalassa. Jenni ja Tiina kertovat miehillensä, että ovat nuorena suudelleet humalassa. Miehet eivät usko ja naiset todistavat sen. Naiset painostaa myös miehiä vaihtamaan yksi suudelma, kun hekin sen tekivät. Pitkin hampain miehet suostuvat vaihtamaan pikaisen pusun, jonka jälkeen kaikki muuttui.
Janne ja Tomi pitävät tiivisti yhteyttä "kavereina" ja naisista on mukavaa, kun miehet ystävystyivät myös. Kaveruus meni hieman pidemmälle, kun poikien saunaillan jälkeen Tomi ja Janne päätyvät sänkyyn. Tästä alkaakin miesten salasuhde. Pari tapaa viikottain eikä naiset osaa epäillä mitään.
Tätä on jatkunut yli vuoden ja nyt Janne on jättänyt avovaimonsa Tomin takia sekä toivoo myös Tomin eroavan vaimostaan. Molemmat olivat ennen toisiaan heteroita.
Veljeni ei tiedä mitä tehdä koska ei halua "ulos kaapista". Väittää kuitenkin rakastavansa Jannea. Olen useasti yrittänyt saada häntä puhumaan vaimollensa koska itse naimisissa olevana arvostaisin jos minulle tuollainen asia kerrottaisiin. Olen ainoa kenelle hän on kertonut enkä osaa enään viettää aikaa Jennin kanssa koska tiedän tilanteesta.
(Olen muuttanut pieniä yksityiskohtia jottei tästä tunnistettaisi ko ihmisiä).
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:03"]Ei kuulosta uskottavalle. En usko, että alunperin oikea hetero innostuu mistään miehestä niin paljon, että jättäisi vaimonsa.
[/quote]
Lue teksti... Kukaan ei ole jättänyt vaimoaan. Eivät olleet naimisissa, salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa joka EI OLE jättänyt vaimoaan...