Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääseekö mustapäistä oikeesti mitenkään eroon??

Vierailija
04.12.2014 |

Vai onko niitten kans vaan eletyävä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy apteekista. Tuttuni sai jotain reseptivapaata voidetta ja se kyllä hänelle auttoi.

Vierailija
2/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salisyylihappokasvovettä tarpeen mukaan. Kuorintaa, esim päivittäin käytettävää kevyempää tai sitten jokin kasvoharja. Riittävä pintaihon kosteutus, kaakaovoi ja arganöljy ovat hyviä. Mustapäitä tulee, kun pintaiho on kuiva ja syvemmältä pukkaa rasvaa joka jää jumiin kuivan ihon alle, hoida molempia ongelmia, niin mustapäät vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen miettinyt...

Vierailija
4/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa vielä. Älä kuitenkaan rääkkää ihoa ja pese sitä jatkuvasti. Jos tarvitsee puhdistaa, niin suihkussa kevyt kuorinta ja välittömästi suihkun jälkeen kosteutus. Ei mentholia, alkoholia, silikonia eikä hajusteita. Kasvot voi puhdistaa myös öljymetodilla tai vanulapulla ja rasvalla, paljon parempi mustapäiselle iholle, kuin vedellä lotraus.

Vierailija
5/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä puoluetta äänestää.

Vihreitä ei ainakaan kannata.

Vierailija
6/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:56"]

Salisyylihappokasvovettä tarpeen mukaan. Kuorintaa, esim päivittäin käytettävää kevyempää tai sitten jokin kasvoharja. Riittävä pintaihon kosteutus, kaakaovoi ja arganöljy ovat hyviä. Mustapäitä tulee, kun pintaiho on kuiva ja syvemmältä pukkaa rasvaa joka jää jumiin kuivan ihon alle, hoida molempia ongelmia, niin mustapäät vähenee.

[/quote]

Mä muistelisin että Neutrogenalla on sellaisia Black Head-tuotteita joissa on juuri tuota salisyylihappoa...auttaiskohan nuo vinkit nenään, muu iho on aika hyvä mutta läheltä katsottuna nenä täynnä mustapäitä. Saahan ne toki peitettyä mutta vielä kivempi jos sais edes vähemmäksi :)

Vierailija
7/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko selventää öljyjen käyttämistä rasvaisella iholla? kokeilin vuosia sitten jojoba-öljyä, ja käytin sitä ainoastaan öisin. iho kuivi melkoisesti "kuurin" aikana.

Vierailija
8/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans miettinyt. Pintakuiva iho ja hirveän näköinen, kun otsa ja nenä täynnä mustapäitä. Yritin ostaa jotain seerumiakin ja kosteuttavampaa rasvaa yöksi, ei auttanut.

Vierailija
9/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:18"]

voitteko selventää öljyjen käyttämistä rasvaisella iholla? kokeilin vuosia sitten jojoba-öljyä, ja käytin sitä ainoastaan öisin. iho kuivi melkoisesti "kuurin" aikana.

[/quote]

Rasvaisesta ihosta en tiedä, mutta pintakuiva rasvoittuva iho -> syvvempi iho ei tarvitse enempää rasvausta, pintaiho tarvitsee. Öljy jää pintaan eikä ärsytä syvempää ihoa rasvoittumaan enempää. Saattaa olla että rasvoittuminen vähenee öljyämiselle, koska iho ei ole kuiva niin ei tarvitse rasvoittua, en ole varma. Toisaalta taas, itselläni oli rasvoittuva iho ja ilman mitään rasvaa se tuntui silti kuivalta, argan öljyn kanssa suht ok.

Vierailija
10/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:18"]

Oon kans miettinyt. Pintakuiva iho ja hirveän näköinen, kun otsa ja nenä täynnä mustapäitä. Yritin ostaa jotain seerumiakin ja kosteuttavampaa rasvaa yöksi, ei auttanut.

[/quote]

Kosteuttava rasva ei tod. näk. auta liikarasvoittuvaan ihoon. Eli kuorintaa pintakuivalle että rasvat pääsee ulos, öljyisempää koostumusta että kosteutus jää pintaan. Itse käytän hyarulonhapposeerumia, kosteuttaa, kuorii ja uudistaa, mutta mulla on tuo rasvoittuvuus jo aisoissa, kun käytin jonkin aikaa Paula's Choicen salisyylihappokasvovettä 2%. Kokeilin sitä ennen kyllä kaupan salisyylihappopesuaineet, ei auttaneet pelkästään ja useampi kasvovesi, jossa tuota happoa on, sisälsi myös alkoholia joka ei todellakaan ole hyvä mustapäiselle iholle.

Vierailija
11/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako manteliöljy mustapäihin? Kellään kokemusta?

Vierailija
12/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ebay.com/itm/Blackhead-Remover-Facial-Cleansing-Pad-Silicon-Brush-BA-/320623977089 Toimiikohan tollanen? :D Mulla ei oo varaa kosmetologiin ja kaikki seerumitkin tuntuu niin kalliilta...

Vierailija
13/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:51"]

http://www.ebay.com/itm/Blackhead-Remover-Facial-Cleansing-Pad-Silicon-Brush-BA-/320623977089 Toimiikohan tollanen? :D Mulla ei oo varaa kosmetologiin ja kaikki seerumitkin tuntuu niin kalliilta...

[/quote]

I don`t think so

Vierailija
14/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä mekaanisella rapsuttelulla saattaa saada mustapäitä lisää. Jos mustapäitä puristelee, eikä muuten hoida rutineeja kuntoon, niin iho saattaa innostua vain pukkamaan lisää rasvaa.

Vierailija
15/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku testannut HydraFacial-hoitoa, eli siis tämmöstä mustapäiden imurointi on kyseessä

Vierailija
16/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin juuri neitsytkookosöljyllä pesu. Viikko mennyt ja iho tuntuu hitusen paremmalta. Ihan kun mustapäätkin olisivat vähentyneet.

Vierailija
17/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa, niin joku kemiallinen kuorinta-aine säännöllisesti käytettynä voisi tehdä hyvää. Esim. http://www.renskincare.com/p/3036

Vierailija
18/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:59"]

Jos on varaa, niin joku kemiallinen kuorinta-aine säännöllisesti käytettynä voisi tehdä hyvää. Esim. http://www.renskincare.com/p/3036

[/quote]

Esimerkiksi tämä voi kyllä auttaa. Paulas choicen salisyylihappokasvovesi kuorii sekä vähentää rasvoittumista, eli auttaa myös, maksaa about saman verran. Kirpaisee maksaa mutta auttoi mulla jo 1/4 pullollinen tosi hyvin ja nyt tarvitsee enää satunnaisesti käyttää kerran parissa kolmessa viikossa käytettynä.

Vierailija
19/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut vichyn normaderm sarja. Neutrogenallaki on se hyvä oranssi-hopea ihonpuhdistusvoide. Toimii kyllä!

Vierailija
20/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyjen käyttäjät: käytättekö öljyä öisin vai puhdistatteko kasvonne öljyllä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi