Kuuluuko nyt kaikilla olla Helly Hansen -takki?
Jopa narkkarin näin Helly Hansenin takissa. Ovatko ne todella kaikkia muita takkeja parempia, kun kaikilla nuorilla täytyy olla sellainen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja prässihousut tai hame
Ja lakeerikengät.
En ole ikinä kuullutkaan helly hansenista
No nyt on kaikilla kun meni jo pois muodista trendikkäillä.
Vierailija kirjoitti:
HH-hullu taas herännyt.
Itse ostan ihan sen takia että niitä saatavilla isoissa marketeissakin, kokoja löytyy, ovat kohtuuhintaisia ja ok näköisiä.
Näillä kriteereillä ei ole helppoa löytää takki, uskokaa tai älkää. Viimeksi kun halusin toisen merkkisen, kävin 7-8 eri liikkeessä ja lopulta ainoa hyvä jonka löysin oli 150e rukka. Kyllä se 80e HH vaan parempi hinta-laatusuhteeltaan, vähemmän muovisempikin kuin rukka.
Tämä, ihan samanlaisia kokemuksia kun miesten takkia olen etsinyt. Ei HH:lle kovin helposti löydy samasta hintaluokasta hyvää vaihtoehtoa. Ja ärsyttävää kierrellä lukuisissa kaupoiss kun Prismastakin saa.
HH-takki on uusi Adidas-takki ja mahdut muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut joskus oikeinkin trendikäs ja kallis merkki kunnes siitä tuli prisma tuote?
Silti se maksaa ihan helvetisti, jopa Prismassakin. Tuskin siihen kaikilla on varaa kuitenkaan.
Itse voin sanoa että ensimmäinen takki on missä ei tarvitse palella tuulessa eikä tuiskussa. Hintansa arvoinen siis. En luopuisi omastani ihan helposti.
Kallis? 10e kuukaudessa osa-maksulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HH on kulmahousujen vaate. Valkoinen takki, mustat suorat housut, you know
Miehillä musta tai tummansininen, naisilla valkoinen ja vyötäröltä rullattu sisäänpäin.
Tämä on kyllä paha isku merkille. Oli tosi laadukkaita märän sään vaatteita, purjehtijat ainakin käyttää.. Lapsillakin ihan ylivoimaista laatua, kesti kolmella rymyäjällä. Nyt pakko tunnistaa että kauppaan jää.
Mielummin puen päälleni Patronin duunitakin kuin HH:n.
Kaikki sovittamani HH-takit ovat olleet erikoisen mallisia. Hihat aivan liian lyhyet kaikissa takeissa. Suunniteltu 150-165cm ihmisille.
Niitä myydään jossain urheiluvaatekaupassa halvalla. Siksi niitä näkee.
Niitähän on ollut ihmisillä jo pitkän aikaa, monta vuotta. HH... jossain vain myydään halvalla.
Kyllä se on suuri häpeä jos ei ole HH-takkia.