Oravahampaiset naiset ovat tyrmäävän söpöjä!
Kommentit (28)
Jos ne pahamaineiset oravahampaat on tuollaisia kuin näissä kahdessa käyttäjäkuvassa, niin minullekin kyllä kelpaisi :-o
Kaikkea voi näköjään huono itsetunto aiheuttaa ja traumat menneestä jos tuo 24 häpeää hymyään oikeasti. Tuohan on juuri sellainen näyttävä jenkkihymy millaista monet haluaisivat. Eikä minusta näytä oravahampailta ollenkaan koska ei ole mitkään hampaat suhteessa muihin valtavan kokoiset. Se oravajuttu on minusta sellainen että on 2 isoa etuhammasta ja muut hampaat paljon pienempiä.
Merja Kyllönen. Hyi vittu saatana!
Mä olen aina inhonnut oravahampaitani. Siis muihin hampaisiin nähden suhteettoman isoja, vielä kivasti sinertävänvalkoisia, kahta yläetuhammasta. Yritän aina olla hymyilemättä ettei yököttävät oravanhampaat näkyisi, mutta kun ne on niin isot, niin ne näkyy puhuessakin.
mulla on myös nököt, mutta ei ne mua enää haittaa. olen jo tasapainossa itseni kanssa, eipä noi
muutkaan ympärillä mitään missejä ole.
Nököjä, oravahampaita, sanotaan myös rotan hampaiksi, eikä syyttä suotta. Useimmilla hampaat eivät ole valkoiset, vaan kellastuneet, aivan kuin rotan hampaat. Jyrsijä on kuitenkin söpömpi kuin verenimijä, mutta kyllähän väärän kokoiset hampaat rumentavat missiäkin.
Kyllä se läskikin rumentaa :D. Mulla on onneksi vitivalkoiset niin että hammaslääkärikin kehui että ovat näitit.
En usko että toi kaskikaan on kaikkia nökäreitä nähnyt.
7.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:45"]
Kyllä se läskikin rumentaa :D. Mulla on onneksi vitivalkoiset niin että hammaslääkärikin kehui että ovat näitit.
7.
[/quote]
Turha valittaa läskeistä. Laihduta!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:58"]
7.
[/quote]
[/quote]
Siis vertailu mielessä.. mulla ei ole itselläni grammaakaan ylimääräistä. :D
7.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:09"]
7.
[/quote]
[/quote]
7.
[/quote]
Paitsi niissä hampaissa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:09"]
7.
[/quote]
[/quote]
7.
[/quote]
Paitsi niissä hampaissa.
[/quote]
etpä ole sinäkään lihaläskikasa niitäkään nähnyt. :D
Miksi muuten lihavat ihmiset arvostelevat eniten toisten ulkonäköä?
Hankala puhelimella linkittää,mutta oma oravahammas kuvani löytyy aijaa.comista kun lisää perään 6aqcal :) etuhampaani oli ennen pidemmät mut häpesin niitä niin paljon,että viilasin niitä kynsiviilalla pienemmäksi :D :D
15 jatkaa,että viilaus tapahtui kun olin n. 10v :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:07"]
Hankala puhelimella linkittää,mutta oma oravahammas kuvani löytyy aijaa.comista kun lisää perään 6aqcal :) etuhampaani oli ennen pidemmät mut häpesin niitä niin paljon,että viilasin niitä kynsiviilalla pienemmäksi :D :D
[/quote]
Nätit :) mutta et olisi viilannut, pidemmätkin olisivat olleet tosi hot ;)
Luoja teitä naiset! Mihin lapsenne opetattekaan?!?!!!
t. Sukupuolensa takia häpeissään, NYT!
Salme Pasin siskot ilmoittautukaa!