Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vähemmän teen, sitä vähemmän jaksan.

Vierailija
16.09.2022 |

Mielipiteitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkaansa. Nopeasti laiskistuu

Vierailija
2/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein vähän sama. Jos töissä on löysä jakso, niin sitten kun tuleekin enemmän töitä, on tosi vaikea tarttua tekemiseen kun on jotenkin niin veltostunut ettei meinaa saada mitään aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hankala juttu, koska se on just niin. Ei pidä jäädä laakereille lepäämään, eikä myöskään tehdä liikaa.

Tunnen paljon ihmisiä jotka eivät jaksaisi oikein mitään. Heille nimenomaan se aktiivisuuden lisääminen olisi keino jaksaa paremmin.

Vierailija
4/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä riittävästi, muuten muuttuu maatuu paikoilleen. Myös liian vähäinen stressi ja työmäärä aiheuttaa masennusta ja toimintakyvyttömyyttä. Siksi on tärkeää, että pitää itsensä aktiivisena ja tekee itselleen mieluisia asioita.

Vierailija
5/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ihmisten jaksamisen ongelmat johtua älylaitteista, somesta? Raskaan työpäivän jälkeen voi houkutella jäädä kännykkää selaamaan sohvalle, vaikka se kävelylenkki tai ryhmäjumppa palauttaisi ja tois energiaa paljon enemmän.

Vierailija
6/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti hokee itselleen että "en jaksa, en jaksa" , niin siinä sitten lopulta käy just noin.

Kun vain kampeaisi itsensä sieltä sohvalta liikkeelle, osallistumaan kivoihin asioihin jotka tuo energiaa.

Fyysinen väsymys on eri asia kuin psyykkinen väsymys.

Vierailija
7/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ihmisten jaksamisen ongelmat johtua älylaitteista, somesta? Raskaan työpäivän jälkeen voi houkutella jäädä kännykkää selaamaan sohvalle, vaikka se kävelylenkki tai ryhmäjumppa palauttaisi ja tois energiaa paljon enemmän.

Mulla oli ainakin ihan sama juttu ennen kuin älylaitteita ja somea oli olemassakaan. 

Vierailija
8/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto huononee tosi nopeasti. Sen huomaa hyvin pidemmällä lomalla ja sairaana ollessa.

Optimaalinen vireystila ja aktiivisuus on todella tärkeä juttu. Jos ei jaksa mitään,niin koko elämä vilahtaa ohi.

Vierailija
9/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ainakin ihan sama juttu ennen kuin älylaitteita ja somea oli olemassakaan. 

Joo, onhan se sohva ollut ennenkin - ja telkkari. Mutta nykyään kun on lisäksi vielä netti kokoajan saatavilla niin helposti "unohtuu" vain selailee sitä.

Toki kaikki ruudut aiheuttaa sitä ja voisiko tämän ajatella niin, että mitä tapahtuisi omassa elämässä ja aktiivisuudessa jos ei olisi edes sitä teeveetä kotona?

Mitä tapahtuisi jaksamisessa ja hyvinvoinnissa?

Väitän,että pylly saattaisi nousta sohvalta vähän useammin 😀

Vierailija
10/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aivan veltto.

Vierailija
11/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan.

t: Sohvaperuna since 2018

Vierailija
12/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja juttuja olen miettinyt ja just tätä, et millaisia aikasyöppöjä nää ruudut on.

Toisaalta osaisko sitä sitten rauhoittua ilman minkäänlaista viihdettä? Puolensa ja puolensa..

Vierailija
13/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon virtaa, että aivot kiehuu. Voisin tehdä naapurinkin työt, kun teen omani niin nopeasti.Pitäisi saada valjastettua tämä energia palkkatyöhön. Työaikalaki vain pilaa kaiken ja yrittäjäksi en halua eikä ole pääomaakaan aloittaa. Minulle 12-15 tunnin työpäivä olisi ihan ok.

Vierailija
14/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan se sohva ollut ennenkin - ja telkkari. Mutta nykyään kun on lisäksi vielä netti kokoajan saatavilla niin helposti "unohtuu" vain selailee sitä.

Toki kaikki ruudut aiheuttaa sitä ja voisiko tämän ajatella niin, että mitä tapahtuisi omassa elämässä ja aktiivisuudessa jos ei olisi edes sitä teeveetä kotona?

Mitä tapahtuisi jaksamisessa ja hyvinvoinnissa?

Väitän,että pylly saattaisi nousta sohvalta vähän useammin 😀

Olin jossain vaiheessa lähes 10 vuotta ilman telkkaria. Yhtään aikaansaavampi minusta ei tullut. Mulla on oma mielikuvitus niin vilkas että pystyn istumaan tai makaamaan sohvalla tuntikausia fantasioiden kaikenlaista.

Vierailija
15/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin paljon virtaa, että aivot kiehuu. Voisin tehdä naapurinkin työt, kun teen omani niin nopeasti.Pitäisi saada valjastettua tämä energia palkkatyöhön. Työaikalaki vain pilaa kaiken ja yrittäjäksi en halua eikä ole pääomaakaan aloittaa. Minulle 12-15 tunnin työpäivä olisi ihan ok.

Oletko nuori? 😀 Eihän oo kilpparissa häikkää?

Vierailija
16/16 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tasapaino ja se kultainen keskitie. Välillä touhuaa enempi ja välillä laiskotellaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän