Naisystävä leikkasi tukkansa lyhkäiseksi kysymättä minulta
Just...Eikö tuollaisesta asiasta voisi puhua etukäteen kumppanin kanssa, kun ollaan seurusteltu jo pari vuotta. Sama kuin minä olisin käynyt ottamassa naamatatuoinnin ilman että kerron hänelle. Sitten vielä oikein suuttui, kun en ollutkaan iloinen että hän näyttää nyt pojalta.🙄
M27
Kommentit (67)
Niinä "vanhoina hyvinä aikoina" naisilla oli usein lyhyempi tukka. 20-luvulla syntyneellä mummollani oli lyhyt tukka, kun moniin nykynaisiin vertaa. Ja hyvin naisellinen nainen kyllä oli.
ainaku muija leikkaa tukkansa sil o tulos muutoksii elämää seuraavan sun vuoro🤣🤣🤣 vna vaa pari pv ja sil o uus hoito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei edes huomaisi, jos leikkaisin tukan. Kerran kysyn silmät kiinni häneltä, muistatko minun silmieni värin. Ei muistanut. Naimisissa 20 v.
en minäkään tiedä vaimoni silmien väriä. aika harva heteromies tietää vaimonsa silmien värin
Mä en tiedä edes omien silmieni väriä, se on semmoinen sekasotku. Eipä erityisen tärkeä tieto muutenkaan.
Sama vika. Mun mies kyllä luulee tietävänsä että mulla on siniset silmät, hih.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Naisella kuuluu olla pitkät hiukset!😪
M31
Ja miehellä lyhyet. Se patukka miehen päälaella....onpa maskuliininen!
Naiset jotka puolustava ap:n tyttöystävää, olisiko teistä kiva jos teidän mies alkaisi yhtäkkiä meikkaamaan kuten naiset? Huulipunat, ripsarit jne?
Niin.
Lyhyet hiukset eivät ole naiselliset, ja teissä se naisellisuus viehättää miehiä. Seuraavaks se muija alkaa varmaa lihomaan, yleensä nuo kulkee käsi kädessä. Lopputuloksena siitä tulee kaskelotti, ja ero on valmis.
Jos siis ei ole tullut jo.
Rakastunut ja puolisostaan välittävä nainen pukeutuu kauniimmin ja välittää enemmän omasta (naisellisesta) ulkonäöstä.
AIVAN SAMOIN kuin naisestaan välittävä mies on, enemmän kuin sinkkuna, kiinnostunut miltä näyttää/tuoksuu.
Jos minä (parraton/lyhythiuksinen) kasvattaisin ison risuparran ja vetäisin koko tukan pois partaterällä, niin osaisin olettaa että puoliso olisi hämillään, ehkä jopa erityisen tyytymätön. Varsinkin jos hän halusi melko normaalin näköisen miehen.
Miehet yleisesti (suuri enemmistö) ovat mieltyneet naisellisiin naisiin (vaatteet, hiukset ja jonkin verran meikkausta). Jos vakaan parisuhteen saatuaan nainen luopuu näistä, koska ovat työläitä ja olivat vain miehen hankkimistarkoituksessa ylläpidettyjä, en ihmettele jos mies kokee tulleensa vedätetyksi. Jos haluat elää vähemmällä ulkonäkötyöllä, hanki mies vähemmän naiselliseksi laitettuna.
En nyt kyllä hiusten leikkausta/parran kasvattamista taikka sellaisen ajelua tatuointeihin vertaisi. Hiukset kasvaa kuitenkin takaisin ihan kuin itsestään, mutta tatuointien poistattaminen on jo hiukka vaativampi prosessi. Toisaalta vierastan ylipäätään ajatusta siitä, että kumppanilta pitäisi kysellä lupaa joissain tukka-asioissa tai edes tatuointien suhteen.
Jos olette pari vuotta jo yhdessä olleet, niin luulisi että puolison kanssa on tällaisista jutuista jo keskusteltu aiemmin, varsinkin jos ne kovin tärkeinä suhteen kannalta näkee. Itse ainakin tuossa vaiheessa jo tiesin, että mieheni piti aika tärkeänä sitä, että ajelen kainalokarvani säännöllisesti ja hän myös tiesi, että minä tykkään eniten ajellusta leuasta. Sitten kun hän halusi kokeilla partaa, hän kertoi siitä ja mä sanoin että kokeile pois. Ja kun minä aloin saamaan kainaloihin ihottumaa, hän ei riidellyt vastaan, kun halusin antaa kainaloideni ihon levätä välillä ainaisten ajeluiden sijaan.
Nykyisin hän kasvattaa välillä siistin parran ja mun kainaloista poistetaan karvat n. kerran kuukaudessa sokeroimalla mieheni avustuksella. Olemme edelleen onnellisia yhdessä.