Naisystävä leikkasi tukkansa lyhkäiseksi kysymättä minulta
Just...Eikö tuollaisesta asiasta voisi puhua etukäteen kumppanin kanssa, kun ollaan seurusteltu jo pari vuotta. Sama kuin minä olisin käynyt ottamassa naamatatuoinnin ilman että kerron hänelle. Sitten vielä oikein suuttui, kun en ollutkaan iloinen että hän näyttää nyt pojalta.🙄
M27
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pitänyt kysyä. Pitkät hiukset vaativat työlästä hoitamista. Oletko esim pessyt tyttöystäväsi hiukset? Ai, et vai. Itse pitkähiuksisena nuorena ollessani hiuksiani ihailtiin, mutta on todella kova työ pestä ja kuivatella ja lisäksi harjata varsinkin paksua hiusta.
Pitkät hiukset ovat sexikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että harmittaa, monissa maissa esim. USA. poikatukka nuorella naisella viittaa vähän naisrakkauteen , tai muuhun erittäin epänaiselliseen. Onhan kyllä myös maita jossa noin yleisesti norilla naisilla on pitkät hiukset. Kai tuosta olisi voinut ensin puhua. Etsi uusi pitätukkainen. Onhan se iso muutos. Suomessa 20-luvulla moni nainen leikkasi lyhyen polkkatukan, perheen kauhuksi.
Eikös naisrakkaus ole erittäin naisellista? Ei siinä ainakaan mitään miehekästä ole.
Mun mies ei edes huomaisi, jos leikkaisin tukan. Kerran kysyn silmät kiinni häneltä, muistatko minun silmieni värin. Ei muistanut. Naimisissa 20 v.
Kyllä aloittaja on asian ytimessä. Häntä kiinnostaa naisessa se mikä erottaa naisen miehestä ja tämä on normaalia. Pitkät hiukset ovat yleisempiä naisilla ja lyhyet miehillä, jos hän ei pidä niistä niin sitten ei pidä. Ei tähän feminismiä tarvita yhtään enempää sotkemaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pitänyt kysyä. Pitkät hiukset vaativat työlästä hoitamista. Oletko esim pessyt tyttöystäväsi hiukset? Ai, et vai. Itse pitkähiuksisena nuorena ollessani hiuksiani ihailtiin, mutta on todella kova työ pestä ja kuivatella ja lisäksi harjata varsinkin paksua hiusta.
Pitkät hiukset ovat sexikkäät.
Niin, hyväkuntoiset sellaiset. Itsellä on ollut likipitäen aina ollut enemmän tai vähemmän pitkät hiukset, mutta niitä on pakko lyhentää välillä kun latvoista tulee ihan hamppua. Lähtee parhaimmillaan yli 20cm pituudesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parturin pitäisi lupalappua kysellä... !
No, naiset kyllä pääsee kampaajalle ilman miehen lupaa.
Parturilla voi olla eri käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä pääsetkin vertailemaan ongelmaa, kun ryhdyt kasvattamaan itsellesi pitkiä hiuksia ja pitkää partaa. Muutamassa viikossa näette, onko asenteissanne eroja vai ei. Jos naisystävälläsi ei ole mitään pitkäkarvaista miestä vastaan, ei sinullakaan ole asiaa ruveta vaatimaan häntä panemaan sinun mieltymyksiäsi etusijalle.
Ap ei voi kasvattaa partaa, koska ap on nainen.
Naispari keskustelisi asian selväksi keskenään eikä kirjoittelisi AV-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aloittaja on asian ytimessä. Häntä kiinnostaa naisessa se mikä erottaa naisen miehestä ja tämä on normaalia. Pitkät hiukset ovat yleisempiä naisilla ja lyhyet miehillä, jos hän ei pidä niistä niin sitten ei pidä. Ei tähän feminismiä tarvita yhtään enempää sotkemaan asioita.
Kyllä sä opit mikä erottaa naisen miehestä kun teidän koulussa alkaa biologiantunnit.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei edes huomaisi, jos leikkaisin tukan. Kerran kysyn silmät kiinni häneltä, muistatko minun silmieni värin. Ei muistanut. Naimisissa 20 v.
Enpä ihmettele. Näin miehenä olen ottanut onkeeni naisten kommenteista ja olen alkanut painamaan asioita mieleeni tarkoituksella ja katsomaan sillä silmällä että onko jokin muuttunut entiseen nähden. Kerta toisensa jälkeen naiset sitten ihmettyvät kun huomaan asioita, eivät kai ole tottuneet siihen että joku mies tällaista tekee, eivät kuulemma ainakaan heidän omat miehensä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä opit mikä erottaa naisen miehestä kun teidän koulussa alkaa biologiantunnit.
OIipa transfobista
No kyllä minusta kumppanin kanssa pitäisi voida jutella mikä miellyttää ja mikä ei. Oman kumppanin kanssa jutellaan puolin ja toisin esimerkiksi mitkä vaatteet näyttää kivalta toisella ja hiuksista jne. Ymmärrän jos harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi.0
ei aikuiset miehetkään pidä naisten rekkalesbokampauksista
Vierailija kirjoitti:
en minäkään tiedä vaimoni silmien väriä. aika harva heteromies tietää vaimonsa silmien värin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en minäkään tiedä vaimoni silmien väriä. aika harva heteromies tietää vaimonsa silmien värin
Mä en tiedä edes omien silmieni väriä, se on semmoinen sekasotku. Eipä erityisen tärkeä tieto muutenkaan.
Ai sulla kasvaa naama sentin/puoltoista kuukaudessa? Saako puoliso leikata kynsiään vai onko sekin kielletty?
No miksi pitäisi ilahtua, jos seurustelukumppani vapaaehtoisesti valitsee muuttaa ulkonäköään epäviehättävään suuntaan. Harvemmin miesten mielestä lyhyet hiukset naista ainakaan kaunistavat vaikka kuinka naisten mielestä olisivat kivat. Sitten tietysti, jos kumppanin mielipide ja preferenssi ei kiinnosta niin mikäs siinä, mutta mikä parisuhde se on missä viehättävyys ei ole missään roolissa. Kyllä minua ainakin kiinnostaa ja koen tärkeäksi mikä kumppania viehättää ja otan asian huomioon mielelläni. Odotan ja toivon myös, että minunkin mielipidettä kysytään ja sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi pitäisi ilahtua, jos seurustelukumppani vapaaehtoisesti valitsee muuttaa ulkonäköään epäviehättävään suuntaan. Harvemmin miesten mielestä lyhyet hiukset naista ainakaan kaunistavat vaikka kuinka naisten mielestä olisivat kivat. Sitten tietysti, jos kumppanin mielipide ja preferenssi ei kiinnosta niin mikäs siinä, mutta mikä parisuhde se on missä viehättävyys ei ole missään roolissa. Kyllä minua ainakin kiinnostaa ja koen tärkeäksi mikä kumppania viehättää ja otan asian huomioon mielelläni. Odotan ja toivon myös, että minunkin mielipidettä kysytään ja sillä on merkitystä.
Kyllähän tyylikkäästi leikatut lyhyet hiukset muutoin elegantilla naisella ovat kauniit.
Kynityt siiderivalaat ovat sitten omassa sarjassaan.
Älä sure, kasvaahan ne hiukset taas pitkiksi.