Mulla on ihan hirveän paha mieli. Niin paha etten voi edes itkeä.
Jos joku muistaa kun pari päivää sitten kerroin, että mun pojan kuoleman vuosipäivä lähestyy. Se on tänään. Mua sattuu ja mun on vaikea hengittää ja on paha olo. Mulla on niin ikävä. Olisipa hän vielä täällä. Täydellinen lapseni.
Olen niin rikki eikä mulla ole täällä tällä hetkellä ketään kenen kanssa surra ja muistella. Lapset on isän luona ja mä olen ihan yksin. En tiedä pitäisikö mun juoda ja turruttaa mun paha olo edes hetkeksi. Toisaalta mä en halua, mutta jokainen kellon lyömä 21.23 jälkeen tuo muistot liikaa pintaan. Ainakin viime vuonna. Pelottaa. Olisipa joku täällä mun kanssa nyt.
Kommentit (67)
Lämmin osanotto suureen suruun. Iso hali sulle.
Voi ap, anna tulla vain jos siltä tuntuu! Harmi jos sulla ei ole nyt ketään, keneen tukeutua :(
Vierailija kirjoitti:
Koita jaksaa ap ❤️ me ollaan täällä, tänne voit kirjoittaa niin me kuunnellaan sua!
💔 Kiitos, mutta en mä jaksa muuta kun valittaa mun ikävää, enkä halua ketään mun pahalla ololla vaivata. Kiitos silti kun olette ❤️ ap
Vierailija kirjoitti:
Älä juo, se ei auta sua yhtään.
Samaa mieltä, nyt ei kannata juoda. Olo vain pahenisi sillä.
En ole menettänyt lasta, mutta kaksi veljeä. Tuska voi olla ajoittain todella raastava, mutta itke ja sure silloin. Istu vaikka haudalla ja anna surun tulla.
Tartu kaikkiin pieniin onnen hetkiin elämässä ja anna niille mahdollisuus kantaa. Jos suinkin on ketään joka saattaisi surussasi tukea avaa sydämesi hänelle.
Virtuaalisesti olen surusi hetkessä läsnä. Kaikkea hyvää toivon sinulle.
Oikein paljon voimia ja jaksamista. Muistan sinua rukouksin.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa? Mikä 😂😂
Se hetki. Mua pelottaa, että mulle tulee ihan kamalan paha mieli. Mua pelottaa ne muistot, puhelut, huoli, suru. Kaikki. Mulla on niin ikävä. Tänään en ole voinut edes katsoa poikani kuvaa, koska mua sattuu. Toivottavasti hän tietää siellä jossain, että rakastan häntä niin paljon vaikka en nyt häntä paremmin voi vielä ajatella. ap
Mulle tuli tosi paha olo sun puolesta ❤ Tosi raskasta, ettei sulla ole nyt ketään kenen kanssa surra. Ymmärrän, ettet halua juoda, koska se turruttaisi, ja varmaan se on parempi niin. Toivottavasti voisit itkeä, loska sun pitää nyt vaan surra. Toivotan sulle voimia ja kaikkea hyvää ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa? Mikä 😂😂
Se hetki. Mua pelottaa, että mulle tulee ihan kamalan paha mieli. Mua pelottaa ne muistot, puhelut, huoli, suru. Kaikki. Mulla on niin ikävä. Tänään en ole voinut edes katsoa poikani kuvaa, koska mua sattuu. Toivottavasti hän tietää siellä jossain, että rakastan häntä niin paljon vaikka en nyt häntä paremmin voi vielä ajatella. ap
Muistako oikein, että siitä on nyt kaksi vuotta?
Nämä ensimmäiset vuosipäivät on pahimpia. Oikeasti. Muuten arki voi rullata hyvin, mutta vuosipäivä on kuin märkä rätti vasten kasvoja. Sä tulet kuitenkin selviämään. Olet selvinnyt jo nyt pitkälle. Lämmin halaus sinulle ❤️
Voimia, jaksamista, haleja! ❤️🩹💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa? Mikä 😂😂
Varmasti tietää ❤️
Katso ympärille. Me ihmislaji ollaan se tuska, jokainen joko menettää tai on menettänyt, sama vene.
Sammonot ei sure eikä hevoset, ihmisille on kärsimys ja tieto
Voisitko soittaa jollekin? Myös mielenterveysseuran kriisipuhelin on aina auki. Voisit purkaa asiaa jonkun kanssa. Olen varma, että elämä ei pääty kuolemaan. Lapsesi on sun lähellä, mutta toisessa ulottuvuudessa ja tietää että rakastat ❤️
minkä ikäinen elämä oli,miksi päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa? Mikä 😂😂
Muistako oikein, että siitä on nyt kaksi vuotta?
Nämä ensimmäiset vuosipäivät on pahimpia. Oikeasti. Muuten arki voi rullata hyvin, mutta vuosipäivä on kuin märkä rätti vasten kasvoja. Sä tulet kuitenkin selviämään. Olet selvinnyt jo nyt pitkälle. Lämmin halaus sinulle ❤️
Muistat. Ja kiitos ❤️ muuten mä olen ihan ok. Uskokaa tai älkää mä käyn ihan töissä. Alotin uudessa työpaikassa pojan kuoleman jälkeen. Kaipasin uusia ihmisiä, että vanhat ei koko ajan tuo muistoja mieleen. Että kyllä me eletään ihan tavallista arkea. Toki on ikävä joka päivä. Mutta tää viimeisin viikko on ollut ihan h elvett iä. Etenkin tänään. Olen niin rikki. Mua koko ajan pelottaa, että jos taas sattuu jotain kamalaa. En haluaisi olla yksin nyt.. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on sulle tärkeä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi kertonut jo, jos olisi halunnut. Anna hänelle tilaa olla ja lapselle rauha.
Otan osaa ja olen tosi pahoillani puolestasi. Tämä lokakuun alku tuntuu olevan niin monen liian aikaisin lähteneen kuolinpäivä. Itse itkin viikko sitten yöllä tuntikausia, vaikka siitä onkin paljon kauemmin kuin pari vuotta.
Sun poikasi on aina vierelläsi kuitenkin ja tasan tietää, että rakastat. Sinua rakastetaan. Selviät tästäkin yöstä. Eihän se suru pois mene, mutta kyllä se silti muuntuu niin, että pärjäät päivästä toiseen, eikä enää joka hetki tukehdu siitä ajatuksesta. Surun määrä vaan kertoo rakkautesi määrästä, suuresta rakkaudesta jää väistämättä suuri suru, varsinkin epäreilun menetyksen kanssa..
Jos vaan pystyt hämäämään itseäsi jollain ohjelmalla tai juurikin keskustelulla jostain muusta tai jtn sellaista, niin yritä.
Lämmin osanottoni suureen suruusi
"Surun kyynelten lävitse loistavat onnellisten päivien kultaiset muistot."
Koita jaksaa ap ❤️ me ollaan täällä, tänne voit kirjoittaa niin me kuunnellaan sua!