Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut sellaista flunssaa joka tekee jalat niin veteliksi ja voimattomiksi että hädintuskin jaksaa kävellä?

Vierailija
23.02.2024 |

Onko muilla ollut flunssa jonka pahimpana oireena ovat raskas olo, kuume ja heikot jalat? Meidän perheessä on nyt tälläistä. Ensin sairastuivat lapset ja sitten me aikuiset. En muista että ikinä aiemmin olisi ollut flunssassa yhtä raskasta yrittää päästä kävelemään keittiöön tai vessaan. Ihan kamalaa.

Kauanko heikkous ja voimattomuus kesti? Miten pian paranitte?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eikö flunssassa oo melkein aina heikko olo? Kävely huteraa ja sillee.

Vierailija
2/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona teki mulla semmosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulla oli koronassa järkyttävän heikko olo ja jalat kuin spagettia.

Vierailija
4/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten vissiin ollut flunssa viimeiset 30 vuotta :D

Vierailija
5/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joku tauti, ennen sairastumista jo ihmettelin ja huolestuinkin, kun kilometrin kauppareissulla mietin, että pitääkö oikeasti istua johonkin. Ihan tärisivät jalat. Vieläkin on normaalia heikomman tuntuiset, vaikka aikaa on jo ehkä kolme viikkoa. Yhdellä lapsella särki kovasti jalkoja.

Vierailija
6/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan! Olet ainoa lajiasi!

Vierailija
7/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pojistani sairasti koronan - puoli vuotta älykello näytti alentunutta kuntoa, vielä kolmen kuukauden kuluttua sairastumisesta isot kaupat olivat liian suuria, toisella kertaa vain kuukausi jälkioireita - normaalisti kuntoilee, käy kuntosalilla ja lenkkeilee. Toisella samat oireet, oireita pari viikkoa. Ikäeroa 15 vuotta, vanhemmalla pahemmat oireet.

Vierailija
8/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona teki mulla semmosta...

Tuo oli ihan hirveä sairastettava kun pelkästään se, että kävi keittiössä (joka ei tosiaan ole missään länsisiivessä) laittamassa mikropuuron tai kupillisen teetä tuntui samalta kuin olisi käynyt juoksulenkillä. Hiki vaan valui päältä ja syke huiteli reilusti satasessa..

Ja yhden päivän makasin vessan lattialla pyyhkeen alla kun en kerrassaan jaksanut ravata vessaan kun oli se maha sekaisin-vaihe menossa.

Vierailija
9/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tai influenssa on just tuollaisia. Hommaa testi, joka testaa molemmat. 

Vierailija
10/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se naisflunssa. Kun ne palloksi turvonneet nilkat ei enää kannattele 😆

Vierailija
11/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa A teki. Jouduin muuten sairaalaankin hoitoon, koska sain vielä keuhkokuumeen. Soita päivystykseen ja mene käymään.

Vierailija
12/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa oli mulla jalat samaan aikaan sekä kuin spagettia että raskaat kuin olisi painot jaloissa. Eikä siis vain jalkeilla/kävellessä vaan ne tuntui maatessakin aivan omituisilta.

Vierailija
13/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ei paljon flunssat tuntuneet, nyt kun ns. vanhempi valtiomies niin aivan sänkykamaa muutamanpäivän jos kuumeen vielä pukkaa.

Vierailija
14/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippurinnat vetää ryhdin niin huonoksi naisilla. 

Vierailija
15/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 5, kuulostaapa tutulta. Jalat on niin heikot että tekisi mieli istua pienenkin jalkeilla olon jälkeen. En ole ennen kokenut näin pitkään jatkuvaa jalkojen heikotusta.

Vierailija
16/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korona taannoin, ja se teki juuri tuota. Vasta pari viikkoa muiden oireiden päätyttyä pystyin tekemään kunnon reippaan kävelylenkin, ja juoksemista piti säästellä vielä pidempään.

Vierailija
17/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssa A teki. Jouduin muuten sairaalaankin hoitoon, koska sain vielä keuhkokuumeen. Soita päivystykseen ja mene käymään.

Flunssan takia EI MENNÄ päivystykseen. 

Vierailija
18/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut influenssan ja oikein kovan kuumeen yhteydessä jalat heikot viikkokausia.

Vierailija
19/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se naisflunssa. Kun ne palloksi turvonneet nilkat ei enää kannattele 😆

Ähehe. Possunuha on ollut taas liikkeellä. Sen verta monta diagnoosia nähnyt viime ja tänä vuonna. Olen infektio-osastolla töissä.

Vierailija
20/40 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa voisi olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi