Moms Going Their Own Ways
Edellinen keskustelu katosi oudosti.
Miksi sitä pidetään uhkana, että äidit ottavat tilaa elämässään ja tekevät sitä mitä tahtovat?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisittekin! SIlti te vaan seuranhakupalstoilla ja Tinderissä roikutte v ä r i v i r h e e l l i s t e n ä p ä r i e n n e kanssa!
Sanoo katkera mies, joka ei kelvannut edes YH äidille jolla eri värisiä lapsia. Ottaa vissiin koteloon.
Omistatko sinä sellaisen kakan värisen kakaran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on jopa MGTOW tekstillä varustettu paita.
Myykö joku mesta noita paitoja?
Ajateltiin järjestää mammojen juoksu ja toi olisi hyvä paita kaikille osallistujille.
Saako tonne osallistua vaikka ei olisi "mamma"?
Ja osallistumisrahat voisi vaikka ohjata naisten turvatalolle tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajateltiin järjestää mammojen juoksu ja toi olisi hyvä paita kaikille osallistujille.Saako tonne osallistua vaikka ei olisi "mamma"?
Ja osallistumisrahat voisi vaikka ohjata naisten turvatalolle tms.
Kyllä, av-mammahan sä olet vähintään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajateltiin järjestää mammojen juoksu ja toi olisi hyvä paita kaikille osallistujille.Saako tonne osallistua vaikka ei olisi "mamma"?
Ja osallistumisrahat voisi vaikka ohjata naisten turvatalolle tms.Kyllä, av-mammahan sä olet vähintään
Ihanaa!
Vähän pelkäsin, että vaaditaan aitoa äitiyttä, mutta hyvä jos mielentila riittää 😀
Naisten "voimaantuminen" on aina niin kiusallista katseltavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja osallistumisrahat voisi vaikka ohjata naisten turvatalolle tms.Kyllä, av-mammahan sä olet vähintään
Ihanaa!
Vähän pelkäsin, että vaaditaan aitoa äitiyttä, mutta hyvä jos mielentila riittää 😀
Vanhanaikaisen ja ahdasmielisen lokeroinnin aika on ohi. Olet mamma, jos koet olevasi sellainen, samoin ap.
Sanoo katkera mies, joka ei kelvannut edes YH äidille jolla eri värisiä lapsia. Ottaa vissiin koteloon.