Mitä syömistä tarjoan yh-äidille jouluna?
Vanhempani ja sisarukseni tulevat jouluna meille syömään. Sisko on yh-äiti. Mitä yh-äidit syö?
Kommentit (34)
sellerikeitto, kylkeen ehkä jokun parempi leipä, onhan sentään joulu
Tämä ketju toi tämän illan parhaat hekotukset. Ihanaa :D Yh-äidin hoito-ohjeita lisää!! <3
T. eräs onnellinen totaali-yh.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:49"]
Vanhempani ja sisarukseni tulevat jouluna meille syömään. Sisko on yh-äiti. Mitä yh-äidit syö?
[/quote] joulu menuuseen kuuluu graavi lohi mätineen, itsetehty rosolli silleineen kastikkeineen, Imelletty perunalaatikko tietenkin itse tehty, itse tehty lanttulaatikko, kinkku, itse paistettu uunissa kuorrutuksineen, Porkkanalaatikosta ja maksalaatikosta en tykkää, jälkiruoaksi luumukiisseli kermavaahdon kera, hieman punkkua.
Outoa jos et tiedä mistä sisaresi pitää .
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:02"]Outoa jos et tiedä mistä sisaresi pitää .
[/quote] hän onkin muuttunut, niinkuin ap sanoi. Hän ei ollut yh-äiti aiempina jouluina. Se siitä sen hankalan tekee tilanteesta nyt.. :(
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:13"]Yh äidit yleensä syö kebabia ja tykkää käydä ihan paikanpäällä niitä pitsantekijöitä iskemässä. Moni kehuu että saa ilmaset kebabit helposti. Kysy missä pitseeriassa hän on tottunut käymään, ja hakekaa sieltä hänelle ilmainen annos.
[/quote]
Onko Suomi oikeasti niin jälkeenjäänyt maa, että yksinhuoltajistakin pitää vääntää stereotypioita?
Kurmeeta sisäfilettä ja punkkua parasta laatua! Mesimarjaparfait jälkkkäriksi..
Vitsi miten typeriä kysymyksiä?? Onko siskosi apina vai miksi kysyt? Jos hän on ihminen niin samaa kai kun muutkin...
Tarjoat sille miehen ja töitä tietysti. Tai sterlisaation