Mitä joululahjaksi yh-äidille?
Kommentit (26)
Mitä haluaa riippuu vähän keltä sen saa. Mieheltä toivoisin tuoksulahjaa, alusvaatteet tai jonkun paidan. Tai lahjakortin kauneushoitolaan, tai ihanaa suklaata ja kirjan, kosmetiikkaa tai meikkejä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:07"]Minä haluan kesämökin.
[/quote]
Miksi kesämökki? Kas kun ei talvimökki!?!?!?
Olisi mahtavaa saada etukäteen varmaksi sovitusti lapsille hoitaja muutamaksi tunniksi viikolla ja päiväaikaan niin, että pääsisi kerran elämässä kokeilemaan ripsienpidennyksiä. Niiden laitto kun vie sen kaksi tuntia, mikä ei tahdo onnistua minulta koskaan viikolla. Noita pieniä ei voi ottaa mukaan, isä on viikolla päivät töissä, samoin mummo, eikä muita hoitajia sitten oikein olekaan. Kotipalvelukin voi pettää viime hetkellä soittamalla, että sori mutta ei päästä tällä viikolla tulemaan, koska työntekijä sairastui. Joten hyvin vaikea sopia mitään pidempää aikaa minnekään, minne pitäisi mennä ilman lapsia. Näin tällä nyt vauvavapaalla olevalla yh-äidillä. Eli omaa aikaa kauneushoitolaan edes kerran vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:18"]
Ruutuvihko ja kynä. YH voi kirjoittaa terapiatarkoituksessa vihkoon ajatuksia siitä miksi epäonnistui elämässään.
[/quote]
Onko sun käsityksesi elämässä onnistumisesta se että saa miehen ja pitää siitä kiinni kynsin hampain vaikka se olis millainen juoppo, kusipää tai luuseri? Oletko tullut keskuuteemme aikakoneella? Tervetuloa 2010-luvulle, asiat on nykyään hieman toisin.
Siinä oikein paistaa katkeruus kilometrien päähän kun ei riitä itsellä pokka paskasta miehestä erota:D Taisit sinäkin sitten valita väärin. Siitä vaan yh:ksi, sun tapauksessasi se saattaisi oikeasti parantaa elämänlaatua. Itse olen mielummin yh kuin noin idiootin ukon kanssa kuin sulla on. Kuulostaa onnelliselta parisuhteelta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:54"]
Omatekoinen lahjakortti, jossa lupaat olla hänelle lapsenvahtina X kertaa/tehdä jotain muuta X kertaa jotta hän saa omaa aikaa ja pääsee silloin omiin menoihinsa (esim. kampaajalle), harrastukseensa tai vaikka viettämään esim. ystävättären kanssa illan teatterissa, ravintolassa, elokuvissa tmv. Jos raha ei rajoita, liitä mukaan esim. ne tarvittavat elokuvaliput tai lahjakortti johonkin palveluun.
[/quote]
tälläisen lahajan ottaisin minäkin, naimisissa oleva äiti. Kateellisena kuuntelen yh-äitiä, jolla vapaata ja omaa aikaa vaikka kuinka, lasten isä pitää lapsia joka toinen viikonloppu 4 päivää putkeen ja lisäksi kuljettaa viikottain toista lasta harrastuksiin, pitää pitkät lomat lasten kanssa jne. Äidin vanhemmat auttavat herkästi yh-tytärtään ja hoitavat lapsia ja tarjoavat itse jatkuvasti koti- huolto- ja raha-apua.. Minä se vain olen aina lasten kanssa, kun miehellä vuorotyö ja ei halua herkästi jäädä yksin lastetn kanssa.
[/quote]
Paprikoita. Ne on punaisia.