Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka siedät teini-ikäisiä lapsiasi?

Vierailija
08.10.2021 |

Puhetyyli, sosiaalinen media, turhan pitkät tekoripset, uhriutuminen ja niin edelleen.

Ei tuota ikäryhmää terve siedä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat teinit ovat just niin ihania kuin olivat pienempinäkin. Toki he kyseenalaistavat, inttävät, haastavat ja ovat ihanan mustavalkoisia, mutta sehän juuri kuuluu ikään.

Ei pauku ovet eikä vittuperkeleet ja ihan asiallisesti hoitavat omat hommansa. Hitaasti, mutta hoitavat.

Ovat lisäksi hyviä keskustelijoita ja herättävät meidät fossiilitkin näkemään asioita eri vinkkelistä.

Itse olin teininä tuhat kertaa hirveämpi.

Vierailija
22/37 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tunnistan aloituksesta, mutta yhtä lailla näistä muistakin kuvauksista oman teinin. Ei ole kauaa, kun ärsytti niin prrrrkleesti. Mutta onhan se 98%:sti aivan ihana ja maailman paras ja kaikkein rakkain. Jos on itsellä huono hetki ja teinikin sattuu olemaan paskamaisella tuulella, vaikka itse yrität vain auttaa, niin tuntuuhan se hirviömäiseltä silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että kyllä oman teinin käytös toisinaan hämmentää ja turhauttaakin. Silti lapsi on mielettömän rakas, hellyyttävä ja ihana oma persoonansa. Koulun hoitaa hyvin ja harrastaa.

Vierailija
24/37 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teijä likaste horoje meit tarvii sietää teijä äijät antaa meil hyvi tho loooooool

Vierailija
25/37 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme teinipoikaa. Huipputyyppejä kaikki😊

Vierailija
26/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammojen mielestä omat teininsä ovat aina ihania, fiksuja, hyvännäköisiä, pärjääviä ja suosittuja.

Eikö se ole hyvä, että omaa jälkikasvuaan katselee aina ruusunpunaisten lasien läpi? Vauvana nuo olivat maailman söpöimpiä ja ihanimpia vauvoja ja nyt edelleen teineinä mahtavia yksilöitä. Ainakin minun silmissäni.

Sitä paitsi moni teini käyttäytyy kotona hyvin, vaikka muualla olisi millainen haistattelija.

Vierailija
27/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsiani, ja hyvin viihdyn teinien kanssa töissäkin. Toki on poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön.

Vierailija
28/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammojen mielestä omat teininsä ovat aina ihania, fiksuja, hyvännäköisiä, pärjääviä ja suosittuja.

Eikö se ole hyvä, että omaa jälkikasvuaan katselee aina ruusunpunaisten lasien läpi? Vauvana nuo olivat maailman söpöimpiä ja ihanimpia vauvoja ja nyt edelleen teineinä mahtavia yksilöitä. Ainakin minun silmissäni.

Sitä paitsi moni teini käyttäytyy kotona hyvin, vaikka muualla olisi millainen haistattelija.

Juuri sen takia. Jos mamma ei katsoisi omia teinejään ruusunpunaisten lasien läpi, voisivat hän ehkä opettaa lapsilleen jotain tapoja. Mutta kun ne omat lapset ovat niin ”mahtavia” ja ”ihania”. Ja sitten kun tulee koulusta opettajalta viestiä, ei haluta uskoa sitä ja syytetään opettajaa omien lasten huonosta käytöksestä.

Vierailija
29/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lasun uhallakin kuria meidän teineille. Meillä vanhemmat ovat ne jotka päättävät asiat ja piste.

Vierailija
30/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta (kaksi poikaa ja yksi tyttö). Kun olivat teini-iässä, meillä arki sujui mallikkaasti. Kaikki osasivat käyttäytyä aina. Nykyään ovat jo nuoria aikauisia. Ei jäänyt yhtään paha maku teini-ajasta! Kotiolot ja kasvatus vaikuttavat.

Vierailija
31/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin? Kumma aloitus. Olen pahoillani, etteivät omat välisi lapsiisi ole hyvät.

Vierailija
32/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmin kuin taaperoikäisiä, kiitos kysymästä. Ei ole kyllä tekoripsiä meillä haikailtu.

Vierailija
33/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri sen takia. Jos mamma ei katsoisi omia teinejään ruusunpunaisten lasien läpi, voisivat hän ehkä opettaa lapsilleen jotain tapoja. Mutta kun ne omat lapset ovat niin ”mahtavia” ja ”ihania”. Ja sitten kun tulee koulusta opettajalta viestiä, ei haluta uskoa sitä ja syytetään opettajaa omien lasten huonosta käytöksestä.

Vaikka kotona opetettaisiin tavat ja lapsi käyttäytyisi kotona kuin unelma, voi hän olla muualla ihan erilainen.

Vierailija
34/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiin aloituksiin tulee aina jeesustelua siitä kun omat lapset on niin mielenkiintoisia, moitteettomia ja täydellisiä :D

Eikö tuo aloitus oltu tehty vähän huumorilla…

Kyllä teinit on mielenkiintoista seuraa mutta ajoittain todella raskaita !

Vierailija
35/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä puhut.

T. Kahden aikuisteinin äiti

Aikuisteini? Tarkoittaako se aikuista, joka käyttäytyy kuin teini?

tyhmä, 18 - 19 vuotiaat ovat sekä teinejä että aikuisia

Vierailija
36/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä vihaa kaikkia muita (lapsia, teinejä, keski-ikäisiä ja vanhuksia) ja se jos mikä on sairasta.

Vierailija
37/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nuorin lapsi on 15, seuraava 18 ja vanhin lapsi 20, eli periaatteessa perheessä on enää kaksi teiniä, mutta käytännössä kolme, 2 tyttöä, 1 poika. Siedämme oikein hyvin toisiamme, itse asiassa todella hyvin.

En tunnistanut yhden yhtä juttua ap:n valituslistalta. Meillä nuoret ovat fiksuja, kivan näköisiä, auttavaisia ja puheliaita, mutta rauhallisia ihmisiä, joiden kanssa on ilo olla. Voin luottaa nuoriin ja heidän kanssaan voi jutella mistä vain.

Meillä myös näin ja ihan samanikäiset nuoret perheessä, todin 2 poikaa ja 1 tyttö. Mukavia ihmisiä, joiden kanssa on ilo olla ja elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi