Mitä minuna tekisitte?
Kälyni on jo vuosia matkinut meitä. Asumme samantyylisissä taloissa samanlaisessa miljöössä. Meidän talo on vain itse rakentamamme ja kälyn perhe sai vanhan talon ja ovat remontoineet taloa. Remonteissa on minusta räikeästi kopsattu meidän taloa. Jopa niin paljon että minusta ovat suorastaan pilanneet sen vanhan talon kopioimalla talon maalausta, ovia ja ikkunoita meidän nykyaikaisesta talosta.
Nyt tuo kopiointi on siirtynyt jo sisustamiseen. Valaisimia, huonekaluja, tekstiilejä,kelloja jopa kukkien koristeruukut ovat samanlaiset.Virkkasin maton, käly teetti samanlaisen. Virkkasin pöydälle tabletin kukan alle, itse ideoin sen yhden löytämäni mallin pohjalta ja kas vain kälyllä oli yllättäin samanlainen.
Antaisinko homman jatkua vain ennallaan, että laitan kotiamme sellaiseksi kuin haluan ja annan kälyn kopsata vai olisiko hyökkäys paras puolustus ja alkaisin kopsaamaan kälyä? Vai jotain ihan muuta?
Nyt tuntuu siltä että jotenkin haluan näpäyttää kälyä.
Kommentit (4)
Eikös puoli suomea kopsaa tiettyjen bloggaajien koteja ja bloggaajat kopsaavat toisiaan.
Siihenhän se maailma kaatuu kun joku pitää tyylistäsi ja haluaa omasta kodistaan yhtä hienon.
En seuraa blogeja eli en myöskään kopsaa niitä. Jokainen esine ja huonekalu on hankittu pitkän harkinnan jälkeen. Ei minua haittasi jos joku jotakin kopioi mutta tuo on jo niin järjestelmällistä että se häiritsee. Nyt remontoivat keittiön ja se on samanlainen kuin meidän 8v. sitten laittamamme keittiö, eiköhän luulisi jos uusien tuulien puhaltavan sillä saralla.
-ap
Tee muutama ihan järkyttävän ruma ja tyyliisi sopimaton sisustusratkaisu. Katso, mitä sitten tapahtuu.