Olen raskaana ja poltan
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:59"]Haluan! Mitä itse ajattelet tupakoinnistasi?
[/quote]
Huono tapa
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:59"]Haluan! Mitä itse ajattelet tupakoinnistasi?
[/quote]
Huono tapa
-ap
[/quote]
Tulkitsen niin, että haluaisit lopettaa?
Herättääkö vauvan liikehdintä tupakoinnin aikana/heti sen jälkeen sinussa minkäänlaisia tunteita/ajatuksia?
Podetko huonoa omaatuntoa?
Joudutko polttamaan ns. salaa?
Pelkäätkö muiden reaktioita?
Kerro ap vielä kuinka pitkällä raskautesi on? Onko asia noussut neuvolassa esille? Jos, niin millaisena koit tilanteen? Oletko kokeillut tai haluaisitko lopettaa? Pidätkö sitä tärkeänä itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:59"]Haluan! Mitä itse ajattelet tupakoinnistasi?
[/quote]
Huono tapa
-ap
[/quote]
Tulkitsen niin, että haluaisit lopettaa?
[/quote]
Haluaisin kyllä lopettaa
-ap
Haluatko äitini puhelinnumeron niin se voi kertoa sulle millainen musta tuli?
Uskotko, että sinusta tulee hyvä ja huolehtiva äiti vaikka raskausaikana laitat tupakan lapsen terveyden edelle?
Käytätkö myös alkoholia? Samallahan se siinä menisi.
Eikö sua kiinnosta lapsesi hyvinvointi pätkääkään??
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:07"]Kerro ap vielä kuinka pitkällä raskautesi on? Onko asia noussut neuvolassa esille? Jos, niin millaisena koit tilanteen? Oletko kokeillut tai haluaisitko lopettaa? Pidätkö sitä tärkeänä itsellesi?
[/quote]
Rv 23 ja ei oo tullu neuvolassa esille. Oon yrittäny mutta en oo onnistunu siinä
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:05"]Podetko huonoa omaatuntoa?
Joudutko polttamaan ns. salaa?
Pelkäätkö muiden reaktioita?
[/quote]
Poden huonoa omaatuntoa ja en polta salaa
-ap
Lapsestasi tuskin tulee urheilijaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:08"]Uskotko, että sinusta tulee hyvä ja huolehtiva äiti vaikka raskausaikana laitat tupakan lapsen terveyden edelle?
Käytätkö myös alkoholia? Samallahan se siinä menisi.
[/quote]
Uskon että tulee ja oon absolutisti
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:08"]Eikö sua kiinnosta lapsesi hyvinvointi pätkääkään??
[/quote]
Kiinnostaa
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:07"]Kerro ap vielä kuinka pitkällä raskautesi on? Onko asia noussut neuvolassa esille? Jos, niin millaisena koit tilanteen? Oletko kokeillut tai haluaisitko lopettaa? Pidätkö sitä tärkeänä itsellesi?
[/quote]
Rv 23 ja ei oo tullu neuvolassa esille. Oon yrittäny mutta en oo onnistunu siinä
-ap
[/quote]
Tämä asia kiinnostaa minua työnikin puolesta.
Eli neuvolassa ei ole kysytty suoraan, vai oletko valehdellut?
Toivoisitko saavasi neuvolasta apua tupakoinnin lopettamiseen?
Kyseessä on riippuvuussairaus, jonka kanssa todella moni painii.
T. 2,5 ja 8 mun kirjoittamia
En tajua kaltaisiasi, eikä minulta heru sinulle mitään ymmärrystä. Olet huono äiti ja on silkka tekosyy väittää ettei pysty lopettamaan tupakointia vähintään raskauden ja imetyksen ajaksi. Mieluiten kuitenkin savuton talo (tupakoitsijoiden kämppä lemuaa röökille, vaikka ulkona röyhyttelisivät). Todellinen syy on se, ettei ymmärrä lapsensa parasta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:07"]Kerro ap vielä kuinka pitkällä raskautesi on? Onko asia noussut neuvolassa esille? Jos, niin millaisena koit tilanteen? Oletko kokeillut tai haluaisitko lopettaa? Pidätkö sitä tärkeänä itsellesi?
[/quote]
-ap
[/quote]
Tämä asia kiinnostaa minua työnikin puolesta.
Eli neuvolassa ei ole kysytty suoraan, vai oletko valehdellut?
Toivoisitko saavasi neuvolasta apua tupakoinnin lopettamiseen?
Kyseessä on riippuvuussairaus, jonka kanssa todella moni painii.
T. 2,5 ja 8 mun kirjoittamia
[/quote]
Olen valehdellut ja toivoisin saavani apua
-ap
Haluan! Mitä itse ajattelet tupakoinnistasi?