Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harjaatko hiukset suihkun jälkeen heti märkinä

Vierailija
03.12.2014 |

vai vasta kuivina?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kampaan hiukset toisinaan, aina kuivana. Mulla ei tuu takkuja.

Vierailija
2/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harjaan jo suihkussa kun laitan hoitoaineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkinä harjaan samalla kun sumutan suoristus-suihketta hiuksiin.

Vierailija
4/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod märkänä koska katkeilee ihan hitosti, varsinkin kun on vaalennettu..

Vierailija
5/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu heti suihkun jälkeen. Asettuvat parhaiten niin ja helpointa kammata pitkät hiukset. Käytän kyllä tehokasta hoitoainetta, eli en joudu raastamaan hiuksia.

Vierailija
6/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan hiukset kuivaajalla heti suihkun jälkeen, haron samalla pitkiä hiuksiani varovasti sormin siten, että fööni pääsee kuivaamaan kuontaloa tasaisesti. Harja tulee kuvioihin vasta kun hiukset ovat kuivat - kun ja jos harjaa enää edes tarvitaan. Mulle ei juuri tuu takkuja.

Vierailija
7/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen laittanut hoitoainetta niin sitten harjaan märkinä, muuten vasta föönauksen jälkeen.

Vierailija
8/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:01"]

Märkinä harjaan samalla kun sumutan suoristus-suihketta hiuksiin.

[/quote]

Ihan sama juttu mulla.

Vierailija
9/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjaan kun ovat vielä vähän kosteat-eivät katkeile, mutta jäävät sileiksi kuten märkänä harjatut.

Vierailija
10/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan siinä samalla kun kuivaan kuivaajalla.

Vierailija
11/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkinä pöyhin hiuksiani sormilla ja vasta kun ovat kuivat, kampaan harvalla kammalla tai sitten käytän harvaa harjaa. Märän tukan harjaaminen ei ole hyväksi hiukselle, sanovat kampaajat.

Vierailija
12/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun jälkeen eli märkinä. Tai oikeastaan mies harjaa mun hiukset, en minä.

Vierailija
13/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harjaa märkänä. Pesen hiukset illalla ja menen sellaisenaan nukkumaan. Aamulla sitten kampaan kuivat hiukset. Takkuja on joskus, mutta ei yleensä kovin pahoja. Pyrin käyttämään hoitoainetta. 

Vierailija
14/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan hoitoaine päässä ja heti suihkun jälkeen. En muuten saa mitenkään takkuja oiottua tai siinä menee vähintään hermot ja tulee itku.

Vierailija
15/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kuivina. Hiuksia EI saa harjata märkinä, etenkään pitkiä. Märkinä voi kammata suht harvapiikkisellä. Tässä kampaajan ohjeet!

Vierailija
16/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kampaan heti, muuten kuivuu ja takkuuntuu kauheaksi hamppupesäksi. Ostin tangle teezerin niin katkeilu vähentynyt!!

Vierailija
17/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan pyyhekuivat hiukset Tangle Teezerillä. Jos annan kuivaa ennen selvitystä, tuloksena on järkyttävän pörröinen ja ruma kuontalo – märkänä harjatut hiukset taas on kiiltävät, suorat ja kauniit. Mielestäni kielto märän tukan harjaamisesta on täyttä paskaa.

Vierailija
18/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:24"]Tietenkin kuivina. Hiuksia EI saa harjata märkinä, etenkään pitkiä. Märkinä voi kammata suht harvapiikkisellä. Tässä kampaajan ohjeet!
[/quote] Eipä tuo päde jokaiselle. Esimerkiksi yritäppä harjata kihara tukka kuivana kun se on pesun jäljiltä mennyt kuivuessaan takkuiseksi .. Varovasti kosteat hiukset suihkeen jälkeen vaan läpi pari kertaa, riuhtimatta. Harja kulkee paremmin märässä hiuksessa ja hiukset ei veny kun varoen ikäänkuin erottelee ne toisistaan harvapiikkisellä.

Vierailija
19/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harjaa märkänä. Puolikuivina käytän kampaa.

Vierailija
20/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:22"]Märkinä pöyhin hiuksiani sormilla ja vasta kun ovat kuivat, kampaan harvalla kammalla tai sitten käytän harvaa harjaa. Märän tukan harjaaminen ei ole hyväksi hiukselle, sanovat kampaajat.
[/quote]