Lehden kestotilauksen irtisanominen Sanoma magazines
Minulla loppuu kestotilaus 17.12 ja nyt en muka pysty irtisanomaan sitä Sanoma Magazines nettisivuilla.
Omat tiedot näyttää kyllä lehden mutta siellä ei ole mitään kohtaa missä irtisanoa... Mitä hittoa, aikaa on vielä kaksi viikkoa.. Viimeistä lehteä ei todellakaan ole vielä lähetetty
Kommentit (34)
Teen nykyään niin, että tilaan jonkin lehden - esim. viimeksi Sanomilta Me naiset - kestotilauksena. kun siihen saa jotakin kaupanpäällisiä. Heti kun kaupanpäälliset (esim. Lumenen tuotteita) ovat tulleet, käyn lopettamassa tilauksen, että en vaan unohda tehdä sitä.
Älytöntä sämpläystä kun sinne aivan hyvin voi huomenna soittaa.
Kun lähettää palautelomakkeen kautta kyselyä, sinulle tulee sänköpostiin vahvistus. Eli saat siitäkin kirjallisen vahvistuksen
Eilen oli 3 .12 ja sinun uusi tilausjakso alkaa vasta 17.12 niin tietenkin saat peruttua tilauksen.
Ei se lehden tilaus nyt koko vuotta jatku, vaikka sen peruisikin liian myöhään. Korkeintaan ne laskuttaa niistä lehdistä jotka on jo lähetetty siitä uudesta jaksosta.
irtisanon kodin kuvalehden kestotilauksen , en pääse muuta kautta!!!
Soita maksulliseen numeroon, jossa jonotuskin maksaa ja roikottavat jonossa tunnin niin onko tuo oikein ?
Jos netissä haluaa irtsanoa pitää rekisteröityä vaikka asiakasnumero, tilausnumero ja postinumero kysytään.
Olen rekisteröitynyt, sekään ei auta. Voit ainoastaan lopettaa tilauksen sen meneillä olevan jakson loppuun tai siirtää eräpäivää, et peruuttaa tilausta.
Itsehän en ole tilannut mitään. Mulla oli määräaikainen jakso Aku Ankkaa, jossa lukee tksiselitteisesti että päättyy määräaikaisen jakson jälkeen. Eipä päättynyt, nyt tuli kiitos kestotilauksesta ja lasku, jota ei voi peruuttaa netissä. Olen joskus jonottanut yli tunnin sinne asiakaspalveluun ja 8snt/min jonottaminen. Helvetin huijausta koko toiminta.
Minulla on kokemuksia muidenkin kuin Sanoman lehdistä ja kaikilla tilauksen irtisanominen on mahdollista vain soittamalla tai lähettämällä kirjepostia. Irtisanomisesta on tarkoituksella tehty hankalaa ja minä olen vastannut tähän irtisanomalla kaikki lehtitilaukseni eikä uusia tule.
Miksi yleensä tilattu lehtiä kun peruminen on vaikeaa. Itse olen yrittänyt tilata määräaikaisena mutta ei kuulemma voi. Siksi olen jättänyt lehdet tilaamassa, koska peruminen ei ole helppoa
Erinomasen vaikeaa päästä täyttämään lehtitilauksen irtisanomis kupongia.
Vierailija kirjoitti:
Sun on parasta nyt vaan soittaa. Ei se ole kuin minuutin puhelu.
Itse just soitin, niin odotuksineen puhelu kesti 12 minuuttia! Kymmenen minuuttia pelkkää jonotusta ja maksullista vielä! Kyllä on rahastuksen takia mahdotonta irtisanoa netissä, koska kaikilla muilla toimijoilla onnistuu.
Laitoin itse peruutuksen suoraan sanoman viestintäjohtajalle ja toimitusjohtajalle sähköpostina kun peruutuslinkki ei muka toimi. Kunhan saavat sellaisen 100-200 peruutusta sähköpostiin päivittäin niin eiköhän peruutus linkkikin ala toimimaan. Peruutus netin kautta on tehty käytännössä mahdottomaksi eli ohjataan maksulliseen puhelin jonoon.
Eli sinne vaan johtajille emailia niin eiköhän peruutuslinkki ala toimimaan...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:06"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:00"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:59"] Kyllä mulla se toimii hyvin. Et varmaan nyt osaa katsoa oikeasta paikasta. [/quote] minulla näkyy vain omat tiedot ja lehti, mutta ei kohtaa missä voi irtisanoa? Katsoin silmä kädessä 20 min joka kohdasta. Onkohan muka uuden tilauksen alkaminen liian lähellä? [/quote] Eli sä painoit siitä lehden kuvan kohdalta, että tarkastele tilausta (vai mitä siinä nyt lukee) Ja siinä kun tulee ne tiedot siitä lehden tilauksesta, niin lukee että tämä tilaus on voimassa, ja sellainen vihreä ruksikuvake perässä? Ja sen alapuolella lukee punaisella tekstillä että peru tämä tilaus? [/quote]Se tosiaan häviää jonkin aikaa enne tilausjakson loppumista. Kannattaa siis vähintään kuukautta ennen jakson loppua lopettaa tilaus, muuten voi käydä noin. Itsekin opin tämän kantapään kautta. [/quote]se ei ole näkyvillä kuin vasta 2 vkoa ennen heidän ohjeen mukaan. Ap. Katso huomenna uusiksim sitten pitäisi olla. Soittaa ei kannata, pitkä odotus ja sen jälkeen kauhea saarna ja kysely ennen kuin saa irtisanottua.
[/quote]Eipäs kun se toiminto häviää ihan kauden lopussa. Itse lopetan tilaukset aina pian ekan lehden tulon jälkeen että saan vaan sen ostamani kauden.