Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lehden kestotilauksen irtisanominen Sanoma magazines

Vierailija
03.12.2014 |

Minulla loppuu kestotilaus 17.12 ja nyt en muka pysty irtisanomaan sitä Sanoma Magazines nettisivuilla.

Omat tiedot näyttää kyllä lehden mutta siellä ei ole mitään kohtaa missä irtisanoa... Mitä hittoa, aikaa on vielä kaksi viikkoa.. Viimeistä lehteä ei todellakaan ole vielä lähetetty

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:06"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:00"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:59"] Kyllä mulla se toimii hyvin. Et varmaan nyt osaa katsoa oikeasta paikasta. [/quote] minulla näkyy vain omat tiedot ja lehti, mutta ei kohtaa missä voi irtisanoa? Katsoin silmä kädessä 20 min joka kohdasta.  Onkohan muka uuden tilauksen alkaminen liian lähellä? [/quote] Eli sä painoit siitä lehden kuvan kohdalta, että tarkastele tilausta (vai mitä siinä nyt lukee) Ja siinä kun tulee ne tiedot siitä lehden tilauksesta, niin lukee että tämä tilaus on voimassa, ja sellainen vihreä ruksikuvake perässä? Ja sen alapuolella lukee punaisella tekstillä että peru tämä tilaus?  [/quote]Se tosiaan häviää jonkin aikaa enne tilausjakson loppumista. Kannattaa siis vähintään kuukautta ennen jakson loppua lopettaa tilaus, muuten voi käydä noin. Itsekin opin tämän kantapään kautta. [/quote]se ei ole näkyvillä kuin vasta 2 vkoa ennen heidän ohjeen mukaan. Ap. Katso huomenna uusiksim sitten pitäisi olla. Soittaa ei kannata, pitkä odotus ja sen jälkeen kauhea saarna ja kysely ennen kuin saa irtisanottua.

[/quote]Eipäs kun se toiminto häviää ihan kauden lopussa. Itse lopetan tilaukset aina pian ekan lehden tulon jälkeen että saan vaan sen ostamani kauden.

Vierailija
22/34 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nykyään niin, että tilaan jonkin lehden - esim. viimeksi Sanomilta Me naiset - kestotilauksena. kun siihen saa jotakin kaupanpäällisiä. Heti kun kaupanpäälliset (esim. Lumenen tuotteita) ovat tulleet, käyn lopettamassa tilauksen, että en vaan unohda tehdä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä sämpläystä kun sinne aivan hyvin voi huomenna soittaa.

Vierailija
24/34 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähettää palautelomakkeen kautta kyselyä, sinulle tulee sänköpostiin vahvistus.  Eli saat siitäkin kirjallisen vahvistuksen

Eilen oli 3 .12 ja sinun uusi tilausjakso alkaa vasta 17.12 niin tietenkin saat peruttua tilauksen.

Vierailija
25/34 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lehden tilaus nyt koko vuotta jatku, vaikka sen peruisikin liian myöhään. Korkeintaan ne laskuttaa niistä lehdistä jotka on jo lähetetty siitä uudesta jaksosta. 

Vierailija
26/34 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanon kodin kuvalehden kestotilauksen , en pääse muuta kautta!!!

Vierailija
27/34 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita maksulliseen numeroon, jossa jonotuskin maksaa ja roikottavat jonossa tunnin niin onko tuo oikein ?

Jos netissä haluaa irtsanoa pitää rekisteröityä vaikka asiakasnumero, tilausnumero ja postinumero kysytään.

Vierailija
28/34 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rekisteröitynyt, sekään ei auta. Voit ainoastaan lopettaa tilauksen sen meneillä olevan jakson loppuun tai siirtää eräpäivää, et peruuttaa tilausta.

Itsehän en ole tilannut mitään. Mulla oli määräaikainen jakso Aku Ankkaa, jossa lukee tksiselitteisesti että päättyy määräaikaisen jakson jälkeen. Eipä päättynyt, nyt tuli kiitos kestotilauksesta ja lasku, jota ei voi peruuttaa netissä. Olen joskus jonottanut yli tunnin sinne asiakaspalveluun ja 8snt/min jonottaminen. Helvetin huijausta koko toiminta.

Vierailija
29/34 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemuksia muidenkin kuin Sanoman lehdistä ja kaikilla tilauksen irtisanominen on mahdollista vain soittamalla tai lähettämällä kirjepostia. Irtisanomisesta on tarkoituksella tehty hankalaa ja minä olen vastannut tähän irtisanomalla kaikki lehtitilaukseni eikä uusia tule.

Vierailija
30/34 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä tilattu lehtiä kun peruminen on vaikeaa. Itse olen yrittänyt tilata määräaikaisena mutta ei kuulemma voi. Siksi olen jättänyt lehdet tilaamassa, koska peruminen ei ole helppoa

Vierailija
31/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomasen vaikeaa päästä täyttämään lehtitilauksen irtisanomis kupongia.

Vierailija
32/34 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on parasta nyt vaan soittaa. Ei se ole kuin minuutin puhelu.

Itse just soitin, niin odotuksineen puhelu kesti 12 minuuttia! Kymmenen minuuttia pelkkää jonotusta ja maksullista vielä! Kyllä on rahastuksen takia mahdotonta irtisanoa netissä, koska kaikilla muilla toimijoilla onnistuu.

Vierailija
33/34 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis se sähköposti lähetetään? Ehkä: kuolinilmoitukset@sanoma.fi???

Vierailija
34/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin itse peruutuksen suoraan sanoman viestintäjohtajalle ja toimitusjohtajalle sähköpostina kun peruutuslinkki ei muka toimi. Kunhan saavat sellaisen 100-200 peruutusta sähköpostiin päivittäin niin eiköhän peruutus linkkikin ala toimimaan. Peruutus netin kautta on tehty käytännössä mahdottomaksi eli ohjataan maksulliseen puhelin jonoon.

Eli sinne vaan johtajille emailia niin eiköhän peruutuslinkki ala toimimaan...