Tietokoneriippuvainen
Tänään tuli pelattua/istuttua koneella aika "vähän" noin.. 11 tuntia? Aivan järkyttävää. Monena päivänä tulee kevyesti 12 tuntia oltuna. Olen kokeillut kaikkea, mutta mikään ei vain ole yhtä kivaa kuin tuo mylly. Mikä ihme innostaisi enemmän?? Kesällä tulee reilusti vähemmän ruutuaikaa, ehkä noin 3-4 tuntia ja harvoina päivinä ei yhtään, mutta kuitenkin vuodesta se 7 kuukautta pelkkää ruutua. Mikä saisi innostamaan? Auttakaa nyt ihmeessä!!
Kommentit (9)
Ei siinä mitään ongelmaa jos vaan saat rahaa siitä.
En ihan ymmärtänyt kommenttiasi.. ap
Hanki älypuhelin ja kännykkänetti! :) ei tarvii istua, voi tehdä mitä vaan koneen lumoista tinkimättä! :)
Mulla on älypuhelin ja netti parasta aikaa käytössä :/ ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 04:19"]
En ihan ymmärtänyt kommenttiasi.. ap
[/quote]
Teetkö mitään sellaista sillä koneella josta voisit saada rahaa? Olen koneella varmaan 80h. 50h menee töissä ja lopun aikaa joko opiskelen tietokonejuttuja ja nyt kun on koulusta tauko niin lorvin vauvalla. Mutta siis olen kanssa aina koneella mutta en koe siitä mitään ahdistusta koska tämä on minulle nörttinä ihan elämäntapa. Ei tarvitse stressata, suosittelen.
11h? aloittelija. t. tänään 24h peliputki ja ennen sitä edeltäneitä unia 20h putki. ei hävetä eikä kaduta.
En mielelläni kaipaa lisää tekemistä tietokoneelle, päinvastoin. Ap
Tuoko sinulle, 8, äiti ruuat oven taakse ja pyyhkii pyllyn - jos vielä suolesi joskus toimii?
Ainiin ja lisään vielä, mitkään harrastukset eivät kiinnosta, en pidä joukkuelajeista vaikka en tietokonetta omistaisikaan. Ap