Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Katso Tom of Finland lookalike ratsupoliisi!
03.12.2014 |
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1417528393785.html
Muahhahhah! Retroratsupoliisi, joka on ilmeisesti tarkoituksella Tom of Finland lookalike? :D :D
Kommentit (7)
Hyvä tempaus! :)
Harmi, että muihin maihin verrattuna Suomen Poliisin virka-asut on niin tylsiä. Sininen, huonosti istuva haalari on varmasti käytännöllinen ja helppo pukea, mutta tyylikkyys ja arvokkuus puuttuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuumaakin kuumempi ratsupoliisi. Antautuisin oitis jos tuollainen puhuttelisi minua ratsun selästä tai vierestä.
Suomessa poliisin työ on pitkälti juoppojen seassa toimimista. Ei tulisi mitään jos haalarin tilalla olisi kunnon univormu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Huomasin kanssa ja mietin että onko se vitsi vai kannanotto... Mielestäni hauska joka tapauksessa.