Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rahkapetrinä" korjaan muutamia harhakäsityksiä

Vierailija
08.10.2021 |

Monesti kuulee, että tosissaan treenaava elää treenaamisen ehdoilla ja on siksi huono kumppani. Tämä on täyttä puppua. Esimerkiksi salitreeniin menee keskimäärin viisi tuntia viikossa eli vähemmän kuin monella netflixin tuijottamiseen tai lasten harrastuksiin. Ruokavaliohifistelyn suhteen puolet tapailukumppaneista on ollut pahempia, vaikka ovat olleet ihan peruspulleroita. On löytynyt mm. ketokarppaajaa, vegaania ja yksi joka eli varmaan auringonvalolla. Rahkapetrinä täytyy vain tsekata, että proteiinia tulee keskimäärin riittävästi, mikä on helppo ylimääräisellä raejuustolla tai proteiinijuomalla hoitaa. Muuten perusterveellinen ruokavalio riittää ja välillä voi herkutellakin. Salitreeni ei myöskään poissulje älyllisiä aktiviteetteja. Treenikaveri tekee väikkäriä ja itse harrastan myös strategiapelejä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen täällä kirjoittelevan kannattaisi käydä joskus salilla ihan vain sivistämässä itseään. Todellisuudessa siellä on hyvin harvassa bodarit, joiksi täällä luullaan jokaista salin oven saranoita joskus kuluttanutta.

Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä.

Itse käyn salilla pitämässä toimintakykyäni yllä fyysistä jaksamista vaativassa työssäni ja muutenkin ja kyllä se on vaan kivempaa, kun jaksaa tehdä asioita, kuin että ei jaksa.

Salitreenin lisäksi harrastan juoksua ja uintia. Luen myös kirjoja, katson elokuvia, olen äiti ja käyn töissä. Ts. ihan tavallinen ihminen.

Aihe ei ole salilla käynti, vaan rahkapetrit. Hyypiöt, joille se sali ja ortoreksia on uskonto.

Ei ikinä jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi