Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreiltä hätähuuto – lähes kolmannes kokonaan rokottamatta, terveyden­huolto ”erittäin kuormittunut

Vierailija
08.10.2021 |

Vähän ottaa päähän nää kulkutautimyönteiset jotka luulevat olevansa niin superviekkaita insidereita koska lukivat kaverin facen seinältä kokeellisesta 5g mikrosiru rokotteesta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008318908.html

Kommentit (334)

Vierailija
241/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ottamaan rokotetta ja kaikki syyllistäminen vain vahvistaa kantaani.

Uskon! Ei muutkaan elämänkoululaiset ota kun ei riitä päässä järki. Tunnen sinunlaisiasi monta, eikä heitä kannata edes yrittää käännyttää, niin ovat lujia uskossaan, kun ovat ihan ite googlettaneet. Minusta on kyllä itsekästä olla ottamatta rokotusta, mutta minkäs teet😒Yritän, etten olisi vihainen näille koska siitä tulee itelle vaan paha olo, mutta ihmettelen kovasti!

Näissä rokotemyönteisissä on todella paljon tällaista kiusaajahenkistä tyyppiä. Vaikuttaa että kosketusta sisimpään ei ole käsitelty. Mikä maailmassa on loppuen lopuksi tärkeintä. Rakkaus kaikkea elollista kohtaan.

Eipä ainakaan rokotevastaisissa ole minkäänlaista myötätuntoa ylipainoisia, vaikeasti sairaita tai riippuvuuksista kärsiviä kohtaan. Se se vasta kiusaamista on, oikein jalostusideologiaa. Häpeä.

Vierailija
242/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ottamaan rokotetta ja kaikki syyllistäminen vain vahvistaa kantaani.

Uskon! Ei muutkaan elämänkoululaiset ota kun ei riitä päässä järki. Tunnen sinunlaisiasi monta, eikä heitä kannata edes yrittää käännyttää, niin ovat lujia uskossaan, kun ovat ihan ite googlettaneet. Minusta on kyllä itsekästä olla ottamatta rokotusta, mutta minkäs teet😒Yritän, etten olisi vihainen näille koska siitä tulee itelle vaan paha olo, mutta ihmettelen kovasti!

Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan,  minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!

Tekeekö se rokote teistä rokotefanaatikoista tämmöisiä vai oletteko ihan vaan perusluonteeltanne näin juntteja ja se korostuu nyt tässä tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan,  minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!

Tekeekö se rokote teistä rokotefanaatikoista tämmöisiä vai oletteko ihan vaan perusluonteeltanne näin juntteja ja se korostuu nyt tässä tilanteessa?

No ei, olen vaan lukenut ehkä liikaa vauva-palstaa ja koronakapinaryhmää, tällaisia juttuja on tullut vastaan follareilta. Väitätkö että et itse ole törmännyt tällaiseen ajatteluun?

Vierailija
244/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella nyt onkin yhtäkkiä hirveän kuormittava koronatilanne kun yli vuoden ajan oltiin kaikki ilman rokotteita eikä silloinkaan tilanne missään vaiheessa räjähtänyt käsiin?

Siis tällä pelottelupropagandalogiikalla rokote toimii niin että rokotettujen määrän kasvaessa rokottamattomien riski vakavammalle koronatartunnalle kasvaa yhtäkkiä jostain maagisesta syystä? Eihän tässä ole mitään järkeä?

KAIKEN logiikan mukaan tartuntoja pitäisi olla nyt vähemmän kuin koskaan - siis JOS rokote toimisi. Mutta kun ei selvästikään toimi.

Voi taivas ! Tartunnat saatiin vähenemään silloin, kun kaikki olivat eristyksissä ja etätöissä ja koululaiset kotona. Nyt, kun rajoitukset puretaan, rokottamattomat ja immuniteettinsa varhaisen rokottaminen takia saaneet sairastuvat. Valtiovalta odotti ja uskoi, että kaikki kynnelle kykenevät rokottautuvat ja avasi yhteiskunnan etupainotteisesti. Niin ei näytä käyvän ja vaipunemme taas uusiin eristyksiin. Hieno homma ja kiitos vaan te yksilönvapauden lipunkantajat ! Missäs meidän varhain rokotettujen yksilönvapaus on ? Oman kämpän seinät on jo aika tutut.

Oma vikasi jos pösilö jäät kotiin. On olemassa ffp3-maski joka suojaa. Voit liikkua ihan vapaasti.

Yritäs itse liikkua ffp3-maskin kanssa, kun keuhkoista on jäljellä 3/4. En pysty sen kanssa edes istumaan että kiitos vaan neuvosta ja kauniista nimityksestä.

Vierailija
245/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo instagramin rokotevastaisia, ovat pääosin terveysvaikuttajia ym. hyvässä kunnossa olevia ihmisiä

Tämä se on juuri näin. Useimmat ovat terveysalan ammattilaisia tai tieteen alalla. Itse pidän ihmisiä jotka eivät pysty tekemään johtopäätöksiä selkeistä asioista ovat tyhmiä.

Vierailija
246/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thehansindia.com/news/international/high-covid-19-rate-in-0…

High COVID-19 rate in 0-19 age group in India; frequent post-vax infections with Delta variant: Study

more frequent incidences of post-vaccination infections

Vierailija
247/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sinun syysi ovat ottaa rokote? Kun valtiovalta ja terveysviranomaiset niin sanoi? Onko ne sinusta aina olleet oikeassa? Tottelisit hit Le riäkin?

Vierailija
248/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton keskustelu. Vuosisatoja tiedettä ja rokottamalla tautien nujertamista, ja täällä porukka oikeasti vinkuu, että "on perustuslaillinen oikeuteni olla ottamatta rokotetta". Tottakai, junankin eteen voi hypätä, mutta ei se fiksua ole. Olen aika järkyttynyt tästä keskustelusta. Koulu ja yleissivistys ei näköjään ole tavoittanut isoa osaa.

Vierailija
249/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sinun syysi ovat ottaa rokote? Kun valtiovalta ja terveysviranomaiset niin sanoi? Onko ne sinusta aina olleet oikeassa? Tottelisit hit Le riäkin?

Oletko ikinä kuullut isorokkorokotteesta? Poliorokotteesta? Tuhkarokko, vihurirokko. Mikään kello kilise?

Vierailija
250/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden kolmivaiheinen kulku 1) first it is ridiculed 2) then it's aggressively attacked 3) it's accepted as self-evident.

Kaikki jotka pidätte new world orderia ja great resetia huuhaana, totuus on joskus tarua ihmeellisempää. Sitäpaitsi itse pääpiru, maailman talousfoorumin perustaja mister Schwab on puhunut jo vuosia sitten ihan suoraan haastattelussa näistä asioista, mikrosiruista, tekoälystä, transhumanismista ym. Tämä on nyt sitä itseään, pelkopropagandalla aikaansaatu tekopandemia lockdowneineen, myrkkypiikkeineen, rokotepasseineen ym.

Jos tätä ei saada pysäytettyä niin gates of hell will open.

Taistellaan kaikin keinoin vastaan.

Myös foliohatuttomat mukaan.

Huh, tätä mielipuolisempaa kommenttia tässä ketjussa ei ole... sairasta, vauhkoa, salaliittomaniaa!

Hyökkäät totuutta vastaan, eli olet tuon kolmivaiheisen luvun kakkostasolla.

Vierailija
251/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sosiaalipsykologi analysoi hienosti, että rokotevastaisuus kertoo monella kesken jääneestä itsenäistymisprosessista. Eli kaikki hallinnon "määräykset" aiheuttavat kiukuttelua kuin 3-vuotiaalla, joka luulee tietävänsä ja hallitsevansa kaiken.

Kurjaa, että Suomelle, joka ensin näyttäytyi koronanhoidon mallimaana, käy nyt näin. Olemme Euroopan heikkoa keskikastia rokotusten suhteen. Voi voi.

Mä luulen että monelle rokotemyöteiselle tämä avaa sen syvän häpeän ja pelon mikä on jäänyt käsittelemättä. Hävetään olla kansana huonompi, hävettää kun ei totella rikkaita ja vaikutusvaltaisia, hävettää niin vietävästi. Ja toisaalta pelottaa kun pelkopropaganda on tuonut kuoleman pelon ihan kasvojen eteen. Kaikki yritetään työntää syrjään. Ainut mitä kuunnellaan niin on valta ja raha. Ei oma sydän.

Hävetä pitää, jos tekee häpeällistä tekoja. Kuten jättää ottamatta ilmaisen rokotteen. Itseni on Suomen korkeatasoinen sairaanhoito muutaman kerran pelastanut ja luottoni siihen on vahva. Olisin varsinainen pelle, ellen ottaisi rokotetta, koska korona veisi minut ihan varmasti tehohoitoon. Kuolemanpelkoni on hyvin vahvasti ja konkreettisesti käsitelty ja niin on varmaan monen muunkin rokotetun kohdalla. Rokottamattomuus se sitä kuolemanpelkoa on.

Häpeä ei ohjaa oikeaan, vaan sydän. Ennen annoin häpeän ohjata, yritin miellyttää kaikkia ja olla mahdollisimman harmiton. Olin masentunut. Nyt kuuntelen itseäni, toimin sen mukaan enkä ole ikinä ollut näin ylpeä ja vahva ja onnellinen. Jos olet rokotteen kannalla sydämestäsi, kannattaa ehdottomasti se ottaa. Se on itseä arvostava teko. Sehän olisi sinun kohdallasi vastoin omaa tahtoa olla ottamatta sitä. Mutta toivon että osaisit myös kunnioittaa heidän päätöstä, jotka eivät rokotetta ole ottaneet. Molempia meitä ohjaa sisäinen ääni, arvostakaamme jokaista ääntä. Kaikki olemme yhtä arvokkaita ihmisiä.

Vierailija
252/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaisia ne tuntemani rokotevastaiset ovat. Ihan loisto kuvaus 😂😂😂😂

Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan, minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!

Vierailija
253/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomaton keskustelu. Vuosisatoja tiedettä ja rokottamalla tautien nujertamista, ja täällä porukka oikeasti vinkuu, että "on perustuslaillinen oikeuteni olla ottamatta rokotetta". Tottakai, junankin eteen voi hypätä, mutta ei se fiksua ole. Olen aika järkyttynyt tästä keskustelusta. Koulu ja yleissivistys ei näköjään ole tavoittanut isoa osaa.

Hyvä pohjatyö on tehty. Nyt alkaa olla suunnitelmat tulilla.

Vierailija
254/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan, minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!

He puolustavat oikeuksiaan? Mitä sinä puolustat tuolla ilkeydelläsi? Ilkeät ihmiset pelkäävät. Triggeröityvät ihmiset pelkäävät.

Vierailija
255/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sosiaalipsykologi analysoi hienosti, että rokotevastaisuus kertoo monella kesken jääneestä itsenäistymisprosessista. Eli kaikki hallinnon "määräykset" aiheuttavat kiukuttelua kuin 3-vuotiaalla, joka luulee tietävänsä ja hallitsevansa kaiken.

Kurjaa, että Suomelle, joka ensin näyttäytyi koronanhoidon mallimaana, käy nyt näin. Olemme Euroopan heikkoa keskikastia rokotusten suhteen. Voi voi.

Mä luulen että monelle rokotemyöteiselle tämä avaa sen syvän häpeän ja pelon mikä on jäänyt käsittelemättä. Hävetään olla kansana huonompi, hävettää kun ei totella rikkaita ja vaikutusvaltaisia, hävettää niin vietävästi. Ja toisaalta pelottaa kun pelkopropaganda on tuonut kuoleman pelon ihan kasvojen eteen. Kaikki yritetään työntää syrjään. Ainut mitä kuunnellaan niin on valta ja raha. Ei oma sydän.

Hävetä pitää, jos tekee häpeällistä tekoja. Kuten jättää ottamatta ilmaisen rokotteen. Itseni on Suomen korkeatasoinen sairaanhoito muutaman kerran pelastanut ja luottoni siihen on vahva. Olisin varsinainen pelle, ellen ottaisi rokotetta, koska korona veisi minut ihan varmasti tehohoitoon. Kuolemanpelkoni on hyvin vahvasti ja konkreettisesti käsitelty ja niin on varmaan monen muunkin rokotetun kohdalla. Rokottamattomuus se sitä kuolemanpelkoa on.

Häpeä ei ohjaa oikeaan, vaan sydän. Ennen annoin häpeän ohjata, yritin miellyttää kaikkia ja olla mahdollisimman harmiton. Olin masentunut. Nyt kuuntelen itseäni, toimin sen mukaan enkä ole ikinä ollut näin ylpeä ja vahva ja onnellinen. Jos olet rokotteen kannalla sydämestäsi, kannattaa ehdottomasti se ottaa. Se on itseä arvostava teko. Sehän olisi sinun kohdallasi vastoin omaa tahtoa olla ottamatta sitä. Mutta toivon että osaisit myös kunnioittaa heidän päätöstä, jotka eivät rokotetta ole ottaneet. Molempia meitä ohjaa sisäinen ääni, arvostakaamme jokaista ääntä. Kaikki olemme yhtä arvokkaita ihmisiä.

Ihmisten henki on arvokkaampi kuin jonkun hihhulin sydämen ääni, anteeks nyt vaan.

Vierailija
256/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä kuullut isorokkorokotteesta? Poliorokotteesta? Tuhkarokko, vihurirokko. Mikään kello kilise?

Tämä kiteyttää juuri täydellisen esimerkin siitä, miten tietämättömiä ihmiset tuntuu olevan rokotteesta jota nyt annetaan. Sitä verrataan edelleen rokotteisiin, joiden toimintaperiaate on täysin erilainen.

Esim MPR-rokote tuhkarokkoa, sikotautia ja vihurirokkoa vastaan on lähes kadottanut ko. taudit kokonaan, synnyttämällä laumasuojan.

Koronarokote, kuten influenssarokote, ei anna laumasuojaa koska molemmat virukset on jatkuvasti muuntuvia ja näin ollen rokotetta on uusittava sopimaan uuteen varianttiin. Tämän vuoksi influenssarokote otetaan vuosittain ja tehdään ennusteiden mukaan. Tämän vuoksi koronarokote ei tehoa nyt vallalla olevaan virusmuunnokseen kunnolla, koska se on kehitetty sitä muotoa vastaan mikä maailmalla ensimmäisenä lähti kiertämään.

MPR- rokote SUOJAA ko. taudeilta kokonaan, kun taas koronarokote ei estä tartuntaa saamasta eikä sitä levittämästä, vaan ainoastaan lieventää tartunnan saaneen oireita.

Sana ”rokote” on saanut ihmiset kuvittelemaan olevansa täysin suojassa koko virukselta ja siitä kai aika pitkälle johtuukin se, miksi rokotettuja on sairaalassa nytkin ja sairastuneina kotonaan ja miksi tauti leviää muutenkin pahempana kuin aiemmin, vaikka valtaosa on rokotettu jo.

Vierailija
257/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä rokotemyönteisissä on todella paljon tällaista kiusaajahenkistä tyyppiä. Vaikuttaa että kosketusta sisimpään ei ole käsitelty. Mikä maailmassa on loppuen lopuksi tärkeintä. Rakkaus kaikkea elollista kohtaan.

Eipä ainakaan rokotevastaisissa ole minkäänlaista myötätuntoa ylipainoisia, vaikeasti sairaita tai riippuvuuksista kärsiviä kohtaan. Se se vasta kiusaamista on, oikein jalostusideologiaa. Häpeä.

Kaikilla on vastuu itsestään! Emme me halua pilata elämäämme sinun kilojesi vuoksi. En häpeä.

Vierailija
258/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He puolustavat oikeuksiaan? Mitä sinä puolustat tuolla ilkeydelläsi? Ilkeät ihmiset pelkäävät. Triggeröityvät ihmiset pelkäävät.

Minä puolustan heikompien oikeuksia pysyä terveenä, ikäihmisten, ylipainoisten, sairaiden. Sinunko mielestä ei ole yhtään ilkeää kutsua meitä lampaiksi jotka haluamme suojata itsemme taudilta?

Vierailija
259/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.deccanherald.com/national/north-and-central/unvaccinated-de…

"Unvaccinated Delhi government employees will not be allowed to attend office from October 16, according to a Delhi Disaster Management Authority (DDMA) order on Friday. All such unvaccinated Delhi government employees, including teachers and frontline workers, will be treated as "on leave" till they get the jab, the order stated.

"

Vierailija
260/334 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia mikä yhdistää tämän lääkkeen rokotteeseen, on että se pistetään lihakseen. Myös meillä töissä pistetään lihakseen lääkkeitä, mutta kaikki eivät ole rokotteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi