Lääkäreiltä hätähuuto – lähes kolmannes kokonaan rokottamatta, terveydenhuolto ”erittäin kuormittunut
Vähän ottaa päähän nää kulkutautimyönteiset jotka luulevat olevansa niin superviekkaita insidereita koska lukivat kaverin facen seinältä kokeellisesta 5g mikrosiru rokotteesta.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tällaisia ne tuntemani rokotevastaiset ovat. Ihan loisto kuvaus 😂😂😂😂
Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan, minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!
He puolustavat oikeuksiaan? Mitä sinä puolustat tuolla ilkeydelläsi? Ilkeät ihmiset pelkäävät. Triggeröityvät ihmiset pelkäävät.
Minä puolustan heikompien oikeuksia pysyä terveenä, ikäihmisten, ylipainoisten, sairaiden. Sinunko mielestä ei ole yhtään ilkeää kutsua meitä lampaiksi jotka haluamme suojata itsemme taudilta?
Minä en kutsu sinua, enkä ketään muuta lampaaksi. Puolustan jokaisen oikeutta ottaa, tai olla ottamatta tätä piikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomaton keskustelu. Vuosisatoja tiedettä ja rokottamalla tautien nujertamista, ja täällä porukka oikeasti vinkuu, että "on perustuslaillinen oikeuteni olla ottamatta rokotetta". Tottakai, junankin eteen voi hypätä, mutta ei se fiksua ole. Olen aika järkyttynyt tästä keskustelusta. Koulu ja yleissivistys ei näköjään ole tavoittanut isoa osaa.
Sinulla taas on puurot ja vellit sekaisin. Koronarokotteen teknologia on vastikään kehitetty, sen ihmiskokeet on menossa juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan, minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!
He puolustavat oikeuksiaan? Mitä sinä puolustat tuolla ilkeydelläsi? Ilkeät ihmiset pelkäävät. Triggeröityvät ihmiset pelkäävät.
Nytkö rokotevastaisten ylimielisyydestä kertominen on ilkeetä. No voi voi.
Psykolooginen profiili teistä on just tuollainen elämässä epäonnistunut peräkammarin poika joka yrittää kostaa sen epäonnistumisen haistattamalla vit ut kaikenlaisille akateemisille ja koko yhteiskunnalle rokotevastaisuudellaan.
Melkoista yleistämistä suollat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolustan heikompien oikeuksia pysyä terveenä, ikäihmisten, ylipainoisten, sairaiden. Sinunko mielestä ei ole yhtään ilkeää kutsua meitä lampaiksi jotka haluamme suojata itsemme taudilta?
Hyvä että joku myöntää, että on ottanut rokotteen nimenomaan itsensä suojatakseen. Sehän se teidän oikea syy on. Turha lässyttää näitä ”suojelen muita” kun teidän kehoonne työnnetty rokote ei vaikuta ympärillänne oleviin millään tavalla.
Ainoastaan siten, että päättäjien keksimä lukema rokotekattavuudesta määrää vallalla olevat rajoitukset
Tuskinpa se Suomi niin erilainen on... USA:ssa kriittisimmin tähän "rokotteeseen" suhtautuvat ne, joilla on tohtorintutkinto.
Mennään toisten maahan, kieltäydytään rokotteesta ja vaarannetaan kan tav äestö, sitten vaaditaan itselle kalleimmat hoidot kan tis ten laskuun ja heidät hoitojonoissa sivuttaen. Ollaan me lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku myöntää, että on ottanut rokotteen nimenomaan itsensä suojatakseen. Sehän se teidän oikea syy on. Turha lässyttää näitä ”suojelen muita” kun teidän kehoonne työnnetty rokote ei vaikuta ympärillänne oleviin millään tavalla.
Ainoastaan siten, että päättäjien keksimä lukema rokotekattavuudesta määrää vallalla olevat rajoitukset
Ai te kutsutte lampaiksi niitäkin jotka ottavat rokotteita. Luulin että maski kertoo että ihminen on lammas. Kyllä minä ffp-suojaimella suojaan niin itseäni kuin muitakin, etenkin ikääntyneitä läheisiäni. Samoin rokotteen avulla. Minulle muiden suojaaminen on tärkeää, se on tullut kyllä selväksi että teille rokotevastaisille muiden suojaaminen ei ole tärkeää. Eli ette välitä muista ihmisistä tai muiden ihmisten hengestä piirun vertaa. Sen vuoksi teitä inhotaankin niin paljon. Olette niin itsekkäitä, ylimielisiä, äärettömän julmia ja epäempaattisia että tavallisen ihmisen on vaikea ymmärtää että noin julmia ihmisiä liikkuu meidän normaalien ihmisten joukossa. Korona-aika on tuonut näkyville miten pahoja ihmisiä on olemassa.
Valistakaa uskonnollisia ryhmiä. Sekä salaliittouskovaisia että perinteisiä uskonnollisia ryhmiä, joissa uskotaan enemmän uskoon kuin faktaan. Tarvitaan niitä vieraita kieliä, mutta yllättävän paljon myös suomen kieltä. Samat porukat, jotka ovat kieltäytyneet maskeista tai vähätelleet niitä, pelkäävät tai vähättelevät nyt rokotteita. Omat rokottamattomat tuttavat kuuluvat näihin kahteen kategoriaan. Kaikki muut tuntemani ihmiset ovat ilolla ottaneet molemmat rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomaton keskustelu. Vuosisatoja tiedettä ja rokottamalla tautien nujertamista, ja täällä porukka oikeasti vinkuu, että "on perustuslaillinen oikeuteni olla ottamatta rokotetta". Tottakai, junankin eteen voi hypätä, mutta ei se fiksua ole. Olen aika järkyttynyt tästä keskustelusta. Koulu ja yleissivistys ei näköjään ole tavoittanut isoa osaa.
Hyvä pohjatyö on tehty. Nyt alkaa olla suunnitelmat tulilla.
Kyllä tämä rokotevastainen hulluus jonnekin Putinin laariin sataa.
Pääsettekö tällä kertaa Moskovaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Yksi sosiaalipsykologi analysoi hienosti, että rokotevastaisuus kertoo monella kesken jääneestä itsenäistymisprosessista. Eli kaikki hallinnon "määräykset" aiheuttavat kiukuttelua kuin 3-vuotiaalla, joka luulee tietävänsä ja hallitsevansa kaiken.
Kurjaa, että Suomelle, joka ensin näyttäytyi koronanhoidon mallimaana, käy nyt näin. Olemme Euroopan heikkoa keskikastia rokotusten suhteen. Voi voi.
Puppugeneraattori lähti käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se Suomi niin erilainen on... USA:ssa kriittisimmin tähän "rokotteeseen" suhtautuvat ne, joilla on tohtorintutkinto.
Omassa tuttavapiirissäni on neljä rokotevastaista ja ilman rokotetta olevaa. Kaikilla akateeminen loppututkinto - siitä huolimatta erikoisia mielipiteitä.
Kyllä Suomen maine sivistyneenä valtiona on saanut kolauksen näiden rokottamattomien ansiosta ja moni Euroopan valtio on näyttämässä Suomelle yhteistyössä ja matkailussa stop- merkkiä, niin alhainen on Suomen rokotuskattavuus.
Esim. Tanskassa rokotekattavuus on 95% ja Suomessa hiukan yli 70%, joka on samaa tasoa, kuin itäblokin maissa ja Suomi komeilee siellä rokotuskattavuudessa häntäpäässä.
Herää kysymys, eikä se ole aiheeton edes kansainvälisellä tasolla, ohjataanko suomalaisia Moskovasta käsin.
Nykyään se on todella helppo, kun sen voi tehdä somessa ja alhaisemman koulutustason omaavat lankeavat ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sosiaalipsykologi analysoi hienosti, että rokotevastaisuus kertoo monella kesken jääneestä itsenäistymisprosessista. Eli kaikki hallinnon "määräykset" aiheuttavat kiukuttelua kuin 3-vuotiaalla, joka luulee tietävänsä ja hallitsevansa kaiken.
Kurjaa, että Suomelle, joka ensin näyttäytyi koronanhoidon mallimaana, käy nyt näin. Olemme Euroopan heikkoa keskikastia rokotusten suhteen. Voi voi.
Mä luulen että monelle rokotemyöteiselle tämä avaa sen syvän häpeän ja pelon mikä on jäänyt käsittelemättä. Hävetään olla kansana huonompi, hävettää kun ei totella rikkaita ja vaikutusvaltaisia, hävettää niin vietävästi. Ja toisaalta pelottaa kun pelkopropaganda on tuonut kuoleman pelon ihan kasvojen eteen. Kaikki yritetään työntää syrjään. Ainut mitä kuunnellaan niin on valta ja raha. Ei oma sydän.
Hävetä pitää, jos tekee häpeällistä tekoja. Kuten jättää ottamatta ilmaisen rokotteen. Itseni on Suomen korkeatasoinen sairaanhoito muutaman kerran pelastanut ja luottoni siihen on vahva. Olisin varsinainen pelle, ellen ottaisi rokotetta, koska korona veisi minut ihan varmasti tehohoitoon. Kuolemanpelkoni on hyvin vahvasti ja konkreettisesti käsitelty ja niin on varmaan monen muunkin rokotetun kohdalla. Rokottamattomuus se sitä kuolemanpelkoa on.
Manipulointia yllä olevassa telstissä: jonkun asian sanominen häpeälliseksi. Vetoaminen viisaisiin ihmisiin, toisen haukkuminen, oman itsensä ja näkemysten ylistäminen.
Joo, en kyllä pelkää kuolemaa. Olen valmis siihen nyt vaikka heti. En näe mitään syytä miksi ottaisin rokotteen. Korona tulkoon ja korjatkoon jos korjaa. Joten kerro minulle, miksi pilaisin elämäni rokotteella?
Hallitustantat voisivat vauhdittaa lainsäädäntöä, että rokotus on pakko ottaa. Törkeää, että annetaan joidenkin rapauttaa yhteiskuntaa ja tartuttaa toisia. Jos tämä on demokratiaa, niin ei kiitos sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pohjatyö on tehty. Nyt alkaa olla suunnitelmat tulilla.
Kyllä tämä rokotevastainen hulluus jonnekin Putinin laariin sataa.
Rokotetuilla on juuri tuollaisia salaliittosatuja. Joku Putinin laari? Ihan itse te tässä taistelette ja vastustatte ihmisten vapautta valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan ottamaan rokotetta ja kaikki syyllistäminen vain vahvistaa kantaani.
Uskon! Ei muutkaan elämänkoululaiset ota kun ei riitä päässä järki. Tunnen sinunlaisiasi monta, eikä heitä kannata edes yrittää käännyttää, niin ovat lujia uskossaan, kun ovat ihan ite googlettaneet. Minusta on kyllä itsekästä olla ottamatta rokotusta, mutta minkäs teet😒Yritän, etten olisi vihainen näille koska siitä tulee itelle vaan paha olo, mutta ihmettelen kovasti!
Näissä rokotemyönteisissä on todella paljon tällaista kiusaajahenkistä tyyppiä. Vaikuttaa että kosketusta sisimpään ei ole käsitelty. Mikä maailmassa on loppuen lopuksi tärkeintä. Rakkaus kaikkea elollista kohtaan.
Eipä ainakaan rokotevastaisissa ole minkäänlaista myötätuntoa ylipainoisia, vaikeasti sairaita tai riippuvuuksista kärsiviä kohtaan. Se se vasta kiusaamista on, oikein jalostusideologiaa. Häpeä.
Kaikilla on vastuu itsestään! Emme me halua pilata elämäämme sinun kilojesi vuoksi. En häpeä.
Aika pitkälle se rakkaus kaikkea elollista kohtaan kantaa. Peräti oman nenän päähän saakka.
Eli hoikan ja terveen pitäisi ottaa rokotehaitat itselleen, jotta läskit saisivat jatkaa mussuttamistaan ja alkoholisti jatkaa juomistaan? Mitään velvollisuuksia heillä ei ole yhteisen hyvän vuoksi, rakkaus kantaa vain oman nenän päähän saakka.
Tällainen jatkuva syyllistävä, ylidramatisoitu uutisointi on niin läpinäkyvää propagandaa.
Harkitsen rokotusta ehkä joskus myöhemmin. Ihan ensin myötäelän naapurin tuskaa, kun puolisonsa makaa neljättä päivää teholla rokoteoireiden vuoksi. Tästäkään ei valitettavasti tulla uutisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö rokotevastaisten ylimielisyydestä kertominen on ilkeetä. No voi voi.
Psykolooginen profiili teistä on just tuollainen elämässä epäonnistunut peräkammarin poika joka yrittää kostaa sen epäonnistumisen haistattamalla vit ut kaikenlaisille akateemisille ja koko yhteiskunnalle rokotevastaisuudellaan.
Ihan itse keksit noin hienon "psykologisen profiilin"?
Minä, rokottamaton, ole nainen, 35v, tuplamaisteri. Ei ole mielessä kostaminen, koska rakastan kaikkea akateemista, joka tietysti sisältää myös rokotehaittojen tutkimisen.
Vierailija kirjoitti:
Hallitustantat voisivat vauhdittaa lainsäädäntöä, että rokotus on pakko ottaa. Törkeää, että annetaan joidenkin rapauttaa yhteiskuntaa ja tartuttaa toisia. Jos tämä on demokratiaa, niin ei kiitos sille.
LaKi ei ole miksikään muuttunut, mutta miksi "pakkorokottaminen" onnistui vielä 80-luvulla, mutta ei sitten tänä päivänä?
Poliorokotus annettiin sokeripalassa 80-luvulla, eikä kysytty, haluatko vai ei, vaan ihmiset laitettiin työpaikoilla, koulussa, vanhustenhuollossa jne. jonoon ja hoitajan valvonnassa jokaisen oli laitettava sokeripala suuhunsa.
Nyt annetaan rokotteesta päätösvalta myös niille, joilla henkisesti ei selvästi ole kypsyyttä siihen. Tai tietoa. Ja sivistystaso on samaa tasoa, kuin muissa itäblokin maissa. Näin ainakin kansainvälisten tilastojen valossa, joka on jo häpeäksi Suomelle, kun Moskovan trollit pitävät näitä otteessaan.
Aika pitkälle se rakkaus kaikkea elollista kohtaan kantaa. Peräti oman nenän päähän saakka.