Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreiltä hätähuuto – lähes kolmannes kokonaan rokottamatta, terveyden­huolto ”erittäin kuormittunut

Vierailija
08.10.2021 |

Vähän ottaa päähän nää kulkutautimyönteiset jotka luulevat olevansa niin superviekkaita insidereita koska lukivat kaverin facen seinältä kokeellisesta 5g mikrosiru rokotteesta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008318908.html

Kommentit (334)

Vierailija
321/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähuudelkaa vaan kirjoitti:

En ota ikinä koronarokotetta.

Vallantunnetta ilmassa?

Vierailija
322/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne rokotehaitat paljastuvat mutta vähitellen, muuten kansa raivostuu. Fiksumpi ei noita piikkejä ota, koskaan.

Sille fiksulle tulee sitten kumminkin muita haittoja ja pahemmat kuin oletetut rokotehaitat. Tätä peliä ei voi hallita.  Siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk rokotetut ovat vaarassa!

Vierailija
324/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ulkomaalaisia, ja he eivät halua ottaa edes lääkkeitä. Ylellä tänään juttu.

Meillähän on varaa. Otetaan koko maailma tänne ja otetaan miljardi miljardia euroa velkaa, eihän sitä tarvitse maksaa koskaan takaisin.

Vierailija
325/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä oli tapana tatuoida ihmisiä. Oletko egyptiläinen . Egyptissä oli myös huumeet ja orjakauppaa . Suomessa on 80 prossaa jo rokotettu erityisesti lapset on rokotettu kohta kaikki .

Vierailija
326/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sosiaalipsykologi analysoi hienosti, että rokotevastaisuus kertoo monella kesken jääneestä itsenäistymisprosessista. Eli kaikki hallinnon "määräykset" aiheuttavat kiukuttelua kuin 3-vuotiaalla, joka luulee tietävänsä ja hallitsevansa kaiken.

Kurjaa, että Suomelle, joka ensin näyttäytyi koronanhoidon mallimaana, käy nyt näin. Olemme Euroopan heikkoa keskikastia rokotusten suhteen. Voi voi.

Mä luulen että monelle rokotemyöteiselle tämä avaa sen syvän häpeän ja pelon mikä on jäänyt käsittelemättä. Hävetään olla kansana huonompi, hävettää kun ei totella rikkaita ja vaikutusvaltaisia, hävettää niin vietävästi. Ja toisaalta pelottaa kun pelkopropaganda on tuonut kuoleman pelon ihan kasvojen eteen. Kaikki yritetään työntää syrjään. Ainut mitä kuunnellaan niin on valta ja raha. Ei oma sydän.

Hävetä pitää, jos tekee häpeällistä tekoja. Kuten jättää ottamatta ilmaisen rokotteen. Itseni on Suomen korkeatasoinen sairaanhoito muutaman kerran pelastanut ja luottoni siihen on vahva. Olisin varsinainen pelle, ellen ottaisi rokotetta, koska korona veisi minut ihan varmasti tehohoitoon. Kuolemanpelkoni on hyvin vahvasti ja konkreettisesti käsitelty ja niin on varmaan monen muunkin rokotetun kohdalla. Rokottamattomuus se sitä kuolemanpelkoa on.

Häpeä ei ohjaa oikeaan, vaan sydän. Ennen annoin häpeän ohjata, yritin miellyttää kaikkia ja olla mahdollisimman harmiton. Olin masentunut. Nyt kuuntelen itseäni, toimin sen mukaan enkä ole ikinä ollut näin ylpeä ja vahva ja onnellinen. Jos olet rokotteen kannalla sydämestäsi, kannattaa ehdottomasti se ottaa. Se on itseä arvostava teko. Sehän olisi sinun kohdallasi vastoin omaa tahtoa olla ottamatta sitä. Mutta toivon että osaisit myös kunnioittaa heidän päätöstä, jotka eivät rokotetta ole ottaneet. Molempia meitä ohjaa sisäinen ääni, arvostakaamme jokaista ääntä. Kaikki olemme yhtä arvokkaita ihmisiä.

Arvokkaita mutta ei ihan yhtä viisaita kaikki.  Yhteiselämä vaatii sitä yksimielisyyttäkin suurimmaksi osaksi.  Sallitaanhan nytkin se parikyt prossaa niitä yksityisajattelijoita, lienee vakiomäärä joka asiassa.  Kunhan se kaheksankyt prossaa, niin taas lähtee.

Vierailija
327/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää antibioottejakin mutta on väärin estää muiden saamasta antibiootteja jos itse pelkää niitä.

Vierailija
328/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budjetti 24 miljardia vuodessa. Kannattaisko miettiä, mikä siellä kuormittaa? Ei ne koronapotilaat sitä tee. Sanonpa suoraan, että tämä älytön yli-ikäisen väestön hyysääminen sen tekee. Vanhoja ihmisiä tutkitaan ja ylihoidetaan, vaikka toinen jalka haudassa. Tehdään sydänleikkauksia lähes 100-vuotiaille ja tokihan  siinä tehohoitoa tarvitaa perään. Saapa kirurgit harjoitella helpoilla "uhreilla". Ei kukaan kyseenlaista, jos vanha kuolee leikkaukseen. Nuoret jätetään hoitamatta ja työikäiset, vielä kuusikymppiset, mutta ysikymppiset tukitaan ja paapotaan viimeisen päälle.

Ihan höpöjä puhut. Kyllä meillä siirrytään herkästi huonokuntoisen vanhuksen kanssa palliatiiviseen hoitoon, mikä on jokseenkin asianmukaistakin. Itse koin sen vanhempieni kanssa.

Vierailija
329/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ottamaan rokotetta ja kaikki syyllistäminen vain vahvistaa kantaani.

Uskon! Ei muutkaan elämänkoululaiset ota kun ei riitä päässä järki. Tunnen sinunlaisiasi monta, eikä heitä kannata edes yrittää käännyttää, niin ovat lujia uskossaan, kun ovat ihan ite googlettaneet. Minusta on kyllä itsekästä olla ottamatta rokotusta, mutta minkäs teet😒Yritän, etten olisi vihainen näille koska siitä tulee itelle vaan paha olo, mutta ihmettelen kovasti!

Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan,  minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!

Samaa mieltä, mutta lisään vielä että kun tyhmä googlettaa hänellä ei ole mitään lähdekritiikkiä eli kaikki mitä vastaan tulee uskotaan. Googlella voi löytää myös asiallisiin hakutuloksiin mutta siihenhän nämä rokotekriitikot eivät kykene.

Suurin osa rokotefanaatikoista näyttää pohjaavan tietonsa iltalehden otsikoihin ja jonkun ylilääkärin henk.koht. mielipiteisiin. Ei osata lukea rivien välistä mitään eikä osata ollenkaan sisäistää lukemaansa. Ei kyetä, tai oikeammin sanottuna ei uskalleta ajatella yhtään sitä, mikä tämän kaiken takana loppuviimein on.

Toitotetaan samaa mantraa ”ihmisten suojaamisesta”, mutta kuka osaa perustella, mihin esim. tämä 80% rokotekattavuuden tavoittelu perustuu? Miten on mahdollista että kansasta yli 70% on rokotettu, ja tautilukemat on silti koko epidemian suurimmat? Miksi lasketaan hintoja rokottamattomuudelle mutta ei anneta julkisuuteen hintoja rokotuksiin liittyen?

jne.

Tautilukemat voi olla vaikka 100, kyse onkin hoitoresursseista.  Ja niitä vie nyt eniten rokottamattomat vaikeasti sairastavat.

Vierailija
330/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siion seurakunta on yksi niistä pedon merkki yrityksistä jotka villitsee ja esy.fi

Vierailija
331/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
332/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun on kulkutauti pitää niille olla ihan erikseen oma sairaala . Niin oli tuberkuloosissa ja rutto sekä muut erikoista lääkettä vaativat omaan paikkaan missä desinfioidaan vaatteet lakanat kunnolla ja syödään antibioottia .

Vierailija
333/334 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ottamaan rokotetta ja kaikki syyllistäminen vain vahvistaa kantaani.

Uskon! Ei muutkaan elämänkoululaiset ota kun ei riitä päässä järki. Tunnen sinunlaisiasi monta, eikä heitä kannata edes yrittää käännyttää, niin ovat lujia uskossaan, kun ovat ihan ite googlettaneet. Minusta on kyllä itsekästä olla ottamatta rokotusta, mutta minkäs teet😒Yritän, etten olisi vihainen näille koska siitä tulee itelle vaan paha olo, mutta ihmettelen kovasti!

Jep. Koko elämänsä ollaan oltu nollia, nyt sitten on löydetty asia jonka avulla voi nostaa itsensä tutkijaksi, vuosikymmeniä toimineiden akateemisten asiantuntijoiden yli sillä ollaan ihan itse osattu googlettaa ja katsoa netistä videoita! Miten erinomainen minä olenkaan,  minun aivoni keksivät kutsua muita lampaiksi, olen nero! Osaan ajatella omilla aivoillani, sillä kun katson videon jossa kerrotaan että maskeissa on matoja niin uskon sen kritiikittä, tällaiseen suoritukseen ei suurin osa ihmisistä pystykään! Googlen käyttäminen ja netin lukeminen on vain minunkaltaisteni lahjakkuuksien juttu, lampaat eivät kykene siihen, he hankkivat tietonsa lehtiä lukemalla kun eivät osaa käyttää googlea kuten minä!

Samaa mieltä, mutta lisään vielä että kun tyhmä googlettaa hänellä ei ole mitään lähdekritiikkiä eli kaikki mitä vastaan tulee uskotaan. Googlella voi löytää myös asiallisiin hakutuloksiin mutta siihenhän nämä rokotekriitikot eivät kykene.

Suurin osa rokotefanaatikoista näyttää pohjaavan tietonsa iltalehden otsikoihin ja jonkun ylilääkärin henk.koht. mielipiteisiin. Ei osata lukea rivien välistä mitään eikä osata ollenkaan sisäistää lukemaansa. Ei kyetä, tai oikeammin sanottuna ei uskalleta ajatella yhtään sitä, mikä tämän kaiken takana loppuviimein on.

Toitotetaan samaa mantraa ”ihmisten suojaamisesta”, mutta kuka osaa perustella, mihin esim. tämä 80% rokotekattavuuden tavoittelu perustuu? Miten on mahdollista että kansasta yli 70% on rokotettu, ja tautilukemat on silti koko epidemian suurimmat? Miksi lasketaan hintoja rokottamattomuudelle mutta ei anneta julkisuuteen hintoja rokotuksiin liittyen?

jne.

Viimeinen kappaleesi kiteyttää juuri sen, mikä on rokotekriittisten tiedon ja tiedonhankinnan taso. Jos oikeasti haluaisit tietää noista kysymistäsi asioista, etsisit hakusanoilla esim. tieteellisistä tietokannoista tai ensin vaikka edes googlettamalla ja päätymällä lääketieteellisille sivuille, joissa on linkkejä. Joihinkin kysymyksiin löytyy vastaukset jopa uutisartikkeleista, joiden otsikkoja rokotekriittiset suurieleisesti lainaavat keskustelupalstoilla, mutta kysymyksistä ja tulkinnoista käy ilmi, että ei ole edes luettu saatika ymmärretty sitä lyhyttä artikkelia jota lainataan.

"Rivien välistä"? Anteeksi mitä? "Ei uskalleta ajatella mikä tämän kaiken takana loppuviimein on"? Niin, se on virus jonka kaikista mutatoitumisista ja leviämisstrategioista ei vielä tiedetä kaikkea, mutta tuhannet tiedemiedet tutkivat. Mitä uskaltamista ja rivivälejä tässä nyt tarvitaan?

Tuo sinä toki vastaukset tännekin, jos osaat niihin vastata. Lähteineen.

Mikä vi tun todistustaakka minulla on etsiä sinulle tietoa älyvapaisiin kysymyksiisi? Etkö lukenut sanaakaan mitä kirjoitin? Ihmetellään vauvapalstalla itsestäänselvyyksiä kun ei osata etsiä tietoa ja nyt pitää muiden tehdä hautkin puolesta.

Eli pistäpä itse tulemaan hakutulokset joiden perusteella päädyit siihen, että ei ole tietoa siitä miksi koronaa on vaikka rokotekattavuus tietyssä väestönosassa on X %. Osaisin kertoa tästä vaikka mitä, mutta laita toki omat lähteesi ensin kun väitit asian olevan epäselvä. Laita siis useampi hakutulos jolla todennat että todellakin etsit monipuolisesti tietoa eri lähteistä. Ei siis kopiota yhdestä blogikirjoituksesta tms

Vastasitkin juuri, ja juuri niinkuin odottaa saattaa. Hyvää viikonloppua sinullekin!

Samat sulle. Ja paljastui että et ole edes hakenut tietoa asiasta etkä haluakaan tietää. Todennäköisesti et edes tajunnut mitä sanoin. Haluat pysyä kuplassasi. Huonot viikonloput sinulle äläkä tule vinkumaan apua kun sinä tai läheisesi saatte vakavan koronan.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...😂

Olipa vammainen kommentti mutta eihän teiltä valkor oskilta voi muuta odottaakaan joten kukaan ei hämmästynyt.

Vierailija
334/334 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husista kerrotaan että rokotetut lasketaan tietyssä vaiheessa rokottamattomiksi, siis sairaalassa.

Eli uutisointi antaa väärän kuvan tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi