Taidan olla raskaana.t.ammattivalittaja
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:30"]
Etkö sä ala olla aika vanha äidiksi?
[/quote]
Olen 41v mutta onhan muitakin yli 40v äitejä.ap
[/quote]
No joo, älä nyt tätä lasta sitten anna adoptioon, alkaa olla sun viimeisiä mahdollisuuksia lapsen saantiin.
[/quote]
En anna, enhän mä ole antanut tuota 6v lastakaan. ap
[/quote] Mutta valittaa jaksat siitä. Ja erolla uhitella ja itsemurhalla.
Hoida ap nyt vaan kunnialla se jo olemassa oleva lapsesi. Olet niin ikävästi hänestä täällä kirjoittanut, miksi ihmeessä hankkisit kotiisi toisen lapsen sinun oleiluasi häiritsemään?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:41"]
Hoida ap nyt vaan kunnialla se jo olemassa oleva lapsesi. Olet niin ikävästi hänestä täällä kirjoittanut, miksi ihmeessä hankkisit kotiisi toisen lapsen sinun oleiluasi häiritsemään?
[/quote]
Mä rakastan mun lastani ja hän on erittäin hyvin hoidettu siitä on ihan monen ihmisen mielipide. ap
Pitää tästä lähteä hakemaan lasta, jatkakaa te paskan kaatamista niskaan. ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:45"]
[/quote]
Uli uli vali vali. Olen uhri ja voi voi. Ihan itse olet näitä juttuja tänne kirjoitellut, ei kukaan muu. Turha kuvitella, että tänne kirjoitettu paska unohtuu. Aina joku muistaa. Olet hyvin rumasti kirjoittanut kummastakin lapsestasi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:46"]
[/quote]
Uli uli vali vali. Olen uhri ja voi voi. Ihan itse olet näitä juttuja tänne kirjoitellut, ei kukaan muu. Turha kuvitella, että tänne kirjoitettu paska unohtuu. Aina joku muistaa. Olet hyvin rumasti kirjoittanut kummastakin lapsestasi.
[/quote]
Tänne on moni muukin kirjoitellut tällä nimimerkillä vaikka mitä. ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:46"]
[/quote]
[/quote]
Tänne on moni muukin kirjoitellut tällä nimimerkillä vaikka mitä. ap
[/quote] Ha haa. Hieno väistö.
Kyllä nimenomaan se heikkolahjainen, adoptioon lapsensa antanut pitkäaikaistyötön valittaja on näitä lastenhoitoparjaus ketjuja tänne tehtaillut. Ja vähän trollaillut syövällä ja avioerolla. Hieno muija, ei voi muuta sanoa. Palstan pitkäaikaisin provo varmaan.
Kuka kurja tämän kaiveli esiin? ap itse, vai?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:28"]
No sehän tästä vielä puuttuisi.
[/quote] Uusia käänteitä tarinaan kato. On ollu niin hiljaisia nää ammattivalittajan ketjut viime aikoina. Nythän se kato saa taas uuden adoptiotarinan. Tai abortti.
[/quote]
En todellakaan tee aborttia enkä anna adoptioon. ap
[/quote] Mihin te laitatte sen lapsen siinä pienessä mökissä? Kiva olla sillä koululaisella vanhempien kanssa samassa makkarissa ja sit vielä se vauva... Jeee.
[/quote]
Tehdään ensi syksyksi 2 huonetta ullakolle. Saa tuo lapsemme oman huoneen kun aloittaa koulun. ap