Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kiva ja erilainen joululahja!?

Vierailija
03.12.2014 |

Mitä sanotte - on vaikea keksiä omalle äidille mitään järkevää joululahjaa. Löysin netistä tämmöisen Lauluavain laulukurssi senioreille. Tää on helsingissä missä äiti asuu, keskustassa, ei olis matkakaan esteenä... Kerran viikossa olis laulamista porukalla ja samalla saisi "henkilökohtaista ohajausta omaan laulamiseen" mitä se sitten onkaan. Uskaltaisitteko antaa laulukurssin lahjaksi? Ei kai lahjan saaja voi ymmärtää sillai että "et osaa laulaa niin annan sulle laulukurssin". Mun äiti ei ehkä oo kauheen herkkä loukkaantumaan, mutta silti... Tää olis vaan niin hieno erilainen lahja idea tänä vuonna!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei tykkäisi, mutta esim itse tykkäisin. Sinä tunnet äitisi niin varmaankin osaat tähän vastata paremmin kuin me muut :)

Vierailija
2/3 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun äiti on sentyylinen ihminen, että voisit kuvitella sen menevän laulukurssille vieraiden ihmisten sekaan, niin mikä ettei. :) Esim. omalle äidilleni en mitään tollasta ryhmäjuttua järjestäis, mutta riippuu niin paljon ihmisestä. Hyvältä idealta kuulostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää on vaikee kysymys - kuka nyt oikeesti tuntee äitinsä... Heh eikun vaan mietin tosiaan et kyllä äitini tykkäis, on käynyt jumpissa ja muissa ryhmähommeleissa mutta mietin vaan just et voiko ton tulkita sillä tavalla että se ei mun mielestä osais laulaa. Mut ehkä mä nyt kyl vaan ostan ton kurssin, kävin vähän kattomassa noita Lauluavain sivuja ja näyttää ihan hyvältä.niillä on monenlaista kurssia. Ehkä mä nyt ostan sen. Eikä aina kynttilänjalkoja. ostan yleensä aina joko pentikin koristejuttuja tai kynttilänjalkoja tai sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi