Unohdin ilmoittaa tilinumeron - entäs veronpalautus?
Olen 19-vuotias ja ensimmäistä kertaa tänä vuonna pyydettiin ilmoittamaan tilinumero, jotta mahdolliset veronpalautukset saisin. Mokasin kuitenkin eli unohdin koko homman. Voinko enää mitenkään saada veronpalautuksia? Miten pitää toimia?
Kommentit (15)
et voi tehda mitaan. rahoja et saa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:34"]
Sulle tulee postissa lappu, jonka avulla saat rahat pankista :)
[/quote]
Näin :)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:34"]Sulle tulee postissa lappu, jonka avulla saat rahat pankista :)
[/quote]
Huh helpotus :) Harmitti niin kamalasti kun menin unohtamaan mokoman. Osaatko sanoa milloin lappu tulee? Kiitos neuvosta!
Provo tuo postin lappu!!! Jäit valitettavasti ilman rahoja, pitää vaan huolehtia omista asioista
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:49"]Provo tuo postin lappu!!! Jäit valitettavasti ilman rahoja, pitää vaan huolehtia omista asioista
[/quote]
???????
10.12 alkaen maksetaan. Tässä linkkihttp://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_yhteisoasiakkaat/Maatalousyrittaja_ja_metsanomistaja/Verojen_palauttaminen/Henkiloasiakkaan_veronpalautukset%289387%29
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:49"]Provo tuo postin lappu!!! Jäit valitettavasti ilman rahoja, pitää vaan huolehtia omista asioista
[/quote] Kyllä näin on. Ja rangaistukseksi huolimattomuudesta et saa enää ikinä ilmoittaa tilinumeroa. Kannattaa tästä lähtien olla tarkkana, että saat jatkossa vaan mätkyjä!
Mites jos asuu ulkomailla ja ilmoitti tilinumeron myöhässä?
Vierailija kirjoitti:
Mites jos asuu ulkomailla ja ilmoitti tilinumeron myöhässä?
Määräaikaan mennessä saapuneet tilinumerot ehti palautusjärjestelmään. Myöhstyneet kuulemma tallennetaan myös eli se on ensivuotta varten jo olemassa.
Odota rauhassa postin lappua.
Mulla on verottajan kanssa sopimus, että tilinumeron ilmoittamatta jättäneiden veronpalautukset tulevat minun tililleni.
Ensi vuonna tulee veronpalautuksen verran mätkyjä unohduksen vuoksi.
Ei tullut mieleen soittaa Verotoimistoon?
täällä on näköjään paljon aloittelevia tarinan keksijöitä liikkeellä.
Sulle tulee postissa lappu, jonka avulla saat rahat pankista :)