Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi miten noloa: oksensin teatterissa päälleni

Vierailija
02.12.2014 |

Mieheni yhteistyökumppani kutsui meidät illalliselle ja teatteriin. Heistä on tullut tutustuttuamme hyviä ystäviämme, joten tämä ei ollut ihan varsinainen työtapaaminen. Söimme illallisen pitkän kaavan mukaan useamman viinilasin kera. Vettä tai muuta alkoholitonta ei jostain syystä ollut tarjolla enkä kehdannut pyytäkään, kun olimme vieraita. Voi olisinpa pyytänyt! Seuraavaksi menimme teatteriin, jossa oli aivan käsittämättömän kuuma ja huono ilmanvaihto (tilapäistila, ei oikea teatteri). Väliajalla kuohuvaa. Toisen näytöksen alkaessa tunsin päässäni hieman pyörivän, kuumuus alkoi tuntua tosi tukalalta ja oli aika nuutunut olo. Jonkin ajan päästä nousi kylmä hiki koko vartalolle. Yhtäkkiä havahduin siihen, että oksensin syliini. Oksennus vain pulpahti suusta, aika iso määrä tosin. Mitä ihmettä tapahtui? Ilmeisesti kai pyörryin? Siitä sitten salin poikki vessaan pesemään oksennusta mekosta, laukusta yms... Voi jestas miten noloa! Ystäväpariskuntamme nainen tuli mukaani ja auttoi hommassa. Hän vakuutteli, ettei tämä ole mitenkään noloa tai kummallista, tällaista sattuu jne. Mutta onhan tämä ihan käsittämättömän nolo tilanne! Minulle ei ole koskaan tapahtunut vastaavaa. Miehetkin suhtautuivat asiaan tosi ymmärtäväisesti. Pelkäsin mieheni suuttuvan asiasta, kun kyseessä oli kuitenkin hänen yhteistyökumppaninsa, mutta ei, hänkin sanoi ettei tälle mitään voi, niin vain tapahtui. Oli enemmänkin huolestunut, kun näytti niin karmealta tilanteelta. Mutta minä en pääse yli tapahtuneesta. Se tulee mieleeni jatkuvasti, tunnen nolanneeni itseni niin täydellisesti. Pelkään, jos kuka tahansa saa kuulla tapahtuneesta! En tiedä miten kehtaan tavata tämän pariskunnan uudelleen tämän jälkeen. Ahdistaa jo sovittu tapaaminen joulupyhinä.

Kertokaa miten te suhtautuisitte, jos ystäväpariskuntanne toiselle osapuolelle kävisi näin? Häpeäisittekö häntä? Miten pääsen tästä yli? Mietin tapahtunutta jatkuvasti. Ja mistä tämä johtui? En ollut todellakaan niin humalassa, että sen vuoksi olisin oksentanut. Kuumuus ja pitkä aika ilman alkoholitonta juomaa? Ei minulle missään vaiheessa edes tullut huonoa oloa.

Muutama tuttu kysyi jo, mitä pidin kyseisestä teatteriesityksestä. En todellakaan kehdannut kertoa heille tapahtunutta vaan kuittasin asian pikaisesti ohi. Ei minulla paljoa muistikuvia esityksen loppupuolelta edes ole...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tunsit päässäsi pyörivän et todellakaan ollut enää pikkuhiprakassa. Ärsyttää tälläiset känniään selittäjät ja paikkojen sotkijat.

Vierailija
22/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono teatteriesitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 07:39"]Jos ap tunsit päässäsi pyörivän et todellakaan ollut enää pikkuhiprakassa. Ärsyttää tälläiset känniään selittäjät ja paikkojen sotkijat.
[/quote]

mulla kyllä kuumassa ja huonosti ilmastoidussa tilassa saattaa pyöriä päässä ihan ilman alkoholiakin. lisäksi desi siideriä tai kuoharia, tai ihan mitä vaan hiilihapollista juomaa, aiheuttaa ton että oksennus tulee.

että sympatiat ap:lle!

Vierailija
24/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hertsilei kun kaikki heti tietaa ap:n olevan alkoholisti. Mulla on herkka/outo vatsa/elimisto ja voisin kuvitella pyortyvani ja oksentavani pienessa kuumassa "hapettomassa" tilassa pitkan raskaan illallisen jalkeen jo ihan ilman alkoholiakin. saati sitten lasi hapokasta skumppaa, niin aivan varmasti huono olo. Taitaa vastaajilla itsellaan olla jotain ongelmia alkoholin kanssa kun se nahdaan ainoaksi mahdolliseksi syyksi. Ja ap. Noin nyt vain kavi. Ei kannata suurennella asiaa paassasi. Teet vain kiusaa yksin itsellesi.

Vierailija
25/28 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tämä opetuksena: ala tarkkailla alkoholinkäyttöäsi.

Vierailija
26/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon oksentanut mun hammaslääkärin päälle toimenpiteen vuoksi, enkä ollut luonnollisesti juonut mitään. Kehtasin vielä hyvin mennä takaisin, vaikka olihan se aika noloa kun se tapahtui...

Vierailija
27/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/28 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholi teistä oikeasti ainoa syy?