Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset harrastavat nykyisin liukuhihnasuhteita, tyyliin Tinder? Heti ekoilta treffeiltä suunnilleen sänkyyn

Vierailija
08.10.2021 |

Luulisi, että ihmiset vaurioituvat tuossa, eivätkä osaa valita pysyvää paria oikein. Saattavat hyppiä kumppanista kumppaniin koko elämänsä.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuhihnakin on parempi kuin ei mitään. Aika pitkäksi käy pimeät kuukaudet ilman mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
142/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset harrastavat paljon enemmän irtosuhteita kuin aiemmat sukupolvet. Hyvät naiset ovat harvemmassa kuin koskaan aiemmin.

Minkä ikäiset naiset lasket nykynaisiksi?

Minuakin kiinnostaisi. Olen itse x-sukupolvea ja irtosuhteet, yhden illan jutut, kaveripanot yms olivat ihan tavallisia juttuja jo minun nuoruudessani. Sukupolveni jälkeen ovat syntyneet z- ja y-sukupolvi, joten minut siis laskettaneen ”aiemmaksi sukupolveksi”.

Vaadin väitteen tueksi jonkin tilaston.

Juuri siksi kysyin. Ekat omat yhden yön juttuni olivat 1970-luvun lopussa ja 1980-luvun alussa. Seuraava irrottelukerta oli 1990-luvun alussa. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset harrastavat paljon enemmän irtosuhteita kuin aiemmat sukupolvet. Hyvät naiset ovat harvemmassa kuin koskaan aiemmin.

En usko että nykyajan naiset harrastavat sen enempää irtosuhteita kuin vaikkapa ysärillä.

Sen sijaan uskon että neitsyt miehiä on nykypäivänä todella merkittävästi enemmän kuin ysärillä.

Sä vissiin tiedät paremmin kuin väestötutkimukset. Uskossa on hyvä elää.

Vierailija
144/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että nykyajan naiset harrastavat sen enempää irtosuhteita kuin vaikkapa ysärillä.

Sen sijaan uskon että neitsyt miehiä on nykypäivänä todella merkittävästi enemmän kuin ysärillä.

No kyllä minä ainakin harrastan. Ennen en jaksanut lähteä baariin, mutta löytyy miehiä Tinderistä helposti. 

N51

Vierailija
145/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenyön suhteita on harrastettu jo 60-luvumta lähtien. Omaa kokemusta niistä on 80- ja 90-luvuilta. Siihen aikaan tavattiin livenä baarissa, eikä netissä.

Vierailija
146/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin näin miehenä tykkään kun on nuori muija patjana!

Vierailija
147/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaativia, on huomattavasti kannattavampaa ylläpitää lyhyitä suhteita ennemmin kuin yhden naisen jatkuva palvelu ja huomioiminen kun kiitokseksi siitä saa ainoastaan nalkutuksen

Vierailija
148/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu tästä nykypäivän reality-tuubasta jossa kaikki kumitissit panee kännissä kaikkia jne. Sitä myydään nykylapsille ”normaalina” ja sitten ne reppanat tekee perässä ja ihmettelee kun on ahdistusta ja mt-ongelmia.. Puolet ei edes tiedä enää mitä sukupuolta ovat.

Onneksi itse sain kasvaa kodissa ja ympäristössä jossa älyllä ja henkisellä kasvulla oli merkitystä.

Ja sitten tää, että parisuhde ei tunnu miltään ja seksi ei kiinnosta saman ihmisen kanssa.

Vierailija
149/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenyön suhteita on harrastettu jo 60-luvumta lähtien. Omaa kokemusta niistä on 80- ja 90-luvuilta. Siihen aikaan tavattiin livenä baarissa, eikä netissä.

Osa harrasti ennen, osa harrastaa nykyään ja osa takuuvarmasti harrastaa tulevaisuudessa. Ei tässä mikään muu ole muuttunut kuin nykyinen eriskummallinen tarve esitellä koko elämäänsä ja levitellä haaroja  sähköisesti koko maailmalle. Huomiosta kilpaillaan mielestäni melko epäterveellä tavalla.

Vierailija
150/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Jos ei mennä sänkyyn niin mistä ihmeestä sen sitten tietää että kohtaako kemiat seksissä vai ei?

Kemiaa on aina kahden ihmisen välillä jotka rakastaa toisiaan. Rakastelu avioliitossa kahden rakastuneen kesken on yliluonnollinen juttu. Seksi ilman rakkautta on vain lihallisten himojen täyttämistä eli itsekkyyttä, sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden tai ''kemian'' kanssa. Se on köyhää ja kurjaa. Se on syntiä.

Sen takia monien ihmisten pitää olla humalassa kun harrastavat seksiä, vahvassa humalassa, koska muuten se touhu tuntuu väärältä.

Entäs kun harrastaa seksiä selvinpäin eikä silti tunnu väärältä?

Sitten on turtunut siihen syntiin. Se on normaalia kun syntiä harrastetaan tarpeeksi pitkään. Siitä synnistä tulee osa henkilön karakteeria samalla tavalla miten vaikka valehtelija ei tunne syyllisyyttä kun valehtelee.

Huomaa kyllä, että palstalla on yliedustus lahkolaisia ja inseleitä. Välillä mahdoton erottaa näitä toisistaan.

Olen pitkässä, emotionaalisesti syvässä suhteessa samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Muutama yhdenillan juttukin on nähty. Ihanaa, että nämä synnit ovat osa ”karakteeriani” :D

Vierailija
151/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nykynuoret harrastavat vähemmän seksiä kuin koskaan aiemmin. Kuinka nämä sopivat yhteen?

Ai niin, sinulla ei ole mitään lähdettä paheksunnallesi ja pirujesi maalailulle.

Vierailija
152/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta yhenillanjuttuja. Olen kokeillut eikä ole mun juttu. Miehiä ei kiinnosta mikään muu mutta sitten ollaan yksin. En ymmärrä tosiaan miten meininki on mennyt tämmöseks...

Vierailija
153/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria aivopestään joka tuutista siihen, että kuuluu kokea ja kokeilla kaikki mahdollinen tyyliin 17-vuotiaana. Seksin harrastaminen on tärkein asia maailmassa. Iltalehdet kirjoittavat joka ikinen päivä kuinka saada ennennäkemättömän voimakas orgasmi tai julkaisevat tutkimuksen siitä, kuinka kaikki muut ihmiset tässä maassa harrastavat seksiä. Seksiseksiseksi.

Naisen pääasiallinen tehtävähän on edelleen miellyttää miestä. On oltava kaunis, haluttava ja seksikäs. Mutta ei liian kaunis tai liian haluttava. Itsetuntovaurioisia ja hyväksynnäntarpeeseen melkein nääntyviä on paljon. Kun ei usko että kelpaa terveeseen parisuhteeseen sellaisena kuin on, voi luulla että pelkkä tunteeton p aneminen lievittää yksinäisyyden tuskaa. "Sentään olen seksuaalisesti haluttava, joku haluaa viettää edes hetken aikaa kanssani. Suostun tähän koska mitään parempaakaan en voi saada."

Vähän skumppaa koneeseen ja harkintakyky sitä myötä narikkaan, puhelin kouraan ja äkkiä joku randomi jostain. V*ttu me eletään kyllä surullista aikaa.

Vierailija
154/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mikään uusi juttu ole. Jos kumpikin tietää mikä on homman nimi niin miksi aikuiset ihmiset eivät keskenään voi nauttia pelkästä seksistä?

Enemmän kai se vaurioittaa ja rikkoo jos aina uskoo löytäneensä elämänsä rakkauden ja suhde loppuu muutaman kuukauden päästä kunnes taas löytyy se oikea..

No kun usein noissa ei olla aivan samalla kartalla. Toinen on ihastunut ja haluaisi enemmän ja toinen on pelkän seksin perässä. Näin kävi minulle ekassa (ja todennäköisesti vikassa) suhteessani. Tiesin olevani niin ihastunut että voin satuttaa itseni pahasti ja siksi ennen seksiä varmistelin mieheltä ettei hae minusta mitään hetken hupia. Tottakai vakuutteli ettei hae, kun tiesi että niin saisi seksiä. Eipä aikaakaan kun selvisi totuus. Hajosin totaalisesti ja kesti pitkään päästä edes jotenkuten asian yli. Täysin en ole päässyt vieläkään, sillä en usko että enää uskaltaisin kenekään kanssa suhteeseen. En halua enää koskaan olla kenellekään pelkkä panoalusta.

Saa vapaasti nauraa. Tiedän että kevytsuhteita harrastavat varmasti niin tekevätkin.

Vierailija
155/155 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vaativia, on huomattavasti kannattavampaa ylläpitää lyhyitä suhteita ennemmin kuin yhden naisen jatkuva palvelu ja huomioiminen kun kiitokseksi siitä saa ainoastaan nalkutuksen

Jos kerran jatkuvasti palvelet ja huomioit niin sillon siitä nimenomaan seuraa kiitosta, ei nalkutusta. Nyt taidat valehdella itsellesi ja et halua myöntää mikä siellä nalkutuksen syynä oikeasti piilee. Nainen on sellainen olento että mitä tahansa hänelle annatkin, saat moninkertaisesti takaisin. Anna naiselle jauhoja, saat leivän. Anna siemen, saat lapsen. Anna huomiota ja lämpöä, saat rakkautta. Anna epäkunnioitusta ja valehtelua, ja saat aivan varmasti katua myöhemmin. Kerjäät vaan lisää ongelmia tuolla asenteella ja saat itse syyttää itseäsi siitä, ettet pysty ylläpitämään kestävää suhdetta. Silloin et saa myöskään pitkän suhteen etuja, muista se. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme