Mä en ymmärrä miehiä..
.....tai oikeastaan yhtä miestä. Puoli vuotta mennyt siitä kun alettiin tapailla, loppua kohden tiiviimmin.
Jatkuvasti kehuu, on koko ajan suutelemassa ja halaamassa, tulee kainaloon, sanoo nukkuvansa paremmin kanssani kuin yksin, on ihan unelma, joka päivä lähettelee jotain viestiä, on perunut menojaan vuokseni, on kohdellut hyvin, sanonut että olen erilainen ym ym ym ym....
Sitten otan puheeksi sen että onko meidän jutulla jotain tulevaisuutta. Sanon etten itsekään ole vielä mitään vakavampaa haluamassa, mutta on alkanut herätä ajatuksia siitä että joskus juttu voisi johtaa johonkin vakavampaan. Noh, mies ei sitten näekään meillä välttämättä mitään tulevaisuutta koska arvomme eivät ole samanlaiset (?????) Ja ei todella kaipaa mitään vakavaa elämäänsä. Seurustelu on kuulemma niin iso juttu että silloin täytyy olla ihan varma mitä haluaa ja nyt ei tiedä mitä haluaa. Ei varsinaisesti halua olla muiden kanssa mutta hänestä ei kuulemma kannata mitään poikaystävää odottaa. Kysyy että eikö voitaisi pitää vain hauskaa ja olla murehtimatta turhista.
Ok. Sanon että parempi lopettaa tapailu itseni vuoksi koska itsellä tunteet syvenneet niin mies ihan romuna että eikö muka enää voida nähdä ja haluaa vielä tavata ja tykkää minusta ja haluaa viettää aikaa kanssani, itkee myös. Lähden miehen luota niin eikö joka päivä laita jotain viestiä ja kerro asioistaan ja itse yritän irtautua toisesta parhaani mukaan ja unohtaa. Ja mainittakoon että missään kohtaa en ole takertunut, päinvastoin. Olen sitä mieltä että antaa mennä jos on mennäkseen, kyllä se tulee takaisin jos on tullakseen...
ÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Miksi pitää käyttäytyä näin?????
Kommentit (90)
Todella ärsyttävää. Yksi samanlainen tapaus itselläkin oli, onneksi ei enää.
Ärsyttävää ainakin lukea tuollaista sekavaa sepustusta.
No sori kun tällä tabletilla ei saa kappalejakoa
-ap
Tyhmä. Pilasit kaiken, mitä menit sanomaan ettet halua vakavaa, mies halusi ja sun sanat oli puukonisku vatsaan. Tietysti mies perääntyy kun haluaa pelastaa kasvonsa.
Minusta tuollainen meinaa, että haluaa kanssasi seksiä. Ei muuta. Niin minä sen tulkitsisin jos olisin sinä. Et ole sopiva tyttöystävä ehdokas, mutta nyt kun tyttöystävää ei vielä ole, niin sinun kanssa on helppo viettää aikaa.
Kerroitko siis ihan suoraan ja selkeesti, että miks et haluu enää tapailla? Vai eikö se vaan ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:14"]Tyhmä. Pilasit kaiken, mitä menit sanomaan ettet halua vakavaa, mies halusi ja sun sanat oli puukonisku vatsaan. Tietysti mies perääntyy kun haluaa pelastaa kasvonsa.
[/quote]
No tästä ei nyt kyllä ollut kyse vaan hyvin päättäväisenä on ollut siitä ettei halua seurustella.
-ap
Joo olin kyllä selkeä siinä etten halua satuttaa itseäni.
-ap
Niin, sen jälkeen kun SINÄ sanoit sen ensin.
Tyypillinen vain rusinat pullasta -tyyppi. Irroittaudu, jos haluat tosiaan jotakin muuta.
Sekavat fiilikset? Ainakin tekstisi perusteeella...
Koska te naiset opitte olla ottamatta puheeksi tulevaisuutta? Siitä alkaa alamäki.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:22"]Koska te naiset opitte olla ottamatta puheeksi tulevaisuutta? Siitä alkaa alamäki.
[/quote]
No joo tiedän, mutta silti mies haluaa edelleen nähdä samalla tavalla kuin ennenkin? Vaikka otinkin sen puheeksi.
-ap
Voi ap. Tuollaisten miesten kanssa voi saada kaiken tunnetasolla tai menettää uskonsa koko miessukupuoleen.
Se olis halunnut enemmän jos olisit odottanut että se itse ottaa sen puheeksi.
Ihme ilkeilijöitä vastaamassa. Yksinomaan seksin perässä ollut tuo tuttavuutesi, ja haluaa pitää kiinni saavutetuista eduistaan.
Itselläni ei ole aikaa kauan katsella suhteen alkuvaihetta, kehittyykö siitä jotakin vaiko ei. Kyllä se nopeammin kuin puolessa vuodessa täytyy selvitä. Jos ei ala tunteet tiivistymään, niin sitten etsittävä toinen. Tuossa ajassa olisin varmaankin jo muuttanut yhteen ja alkanut keskustelemaan lapsentekohaluista jne.
t. suoran toiminnan mies
Mies haluaa seksiä. Jotenkin jopa ärsyttää, miten niin monet naiset eivät tajua tuollaista kuviota. Vähintään joka viikko tulee tällainen samanlainen aloitus av:llekin.
Miksi mies haluaisi menettää seksin ja hauskanpidon? Hän joutuisi taas tumputtaa itsekseen (sillä aikaa, kun odottaa paremman naisen tapaamista). Sinut saa jäämään sillä, että mies sepittää tunteistansa ja vähän itkee krokotiilin kyyneliä. Vai keksitkö parempaa keinoa? Sen jälkeen asiat jatkuvat taas ennallaan. Ei edes vaadi kovin paljon vaivaa.
Silloin kun mies on pelkän seksin perässä niin muija on hyvinkin puolessa vuodessa kaluttu loppuun eikä jatko kiinnosta. Myöntäkää nyt vaan että ap mokasi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:22"]
Koska te naiset opitte olla ottamatta puheeksi tulevaisuutta? Siitä alkaa alamäki.
[/quote]
Niin alkaa siinä tapauksessa, kun mies haluaa pelkkää sitoutumatonta paneskelua.
Ajatuksia????