Millä keinoin estää noita kaupustelijoita tulemasta omakotitalon ovelle?
Oletteko laittaneet jotain kylttejä tms? Eilenkin yksi kattofirman äijä piipahti kaksi kertaa.
Kommentit (101)
Feikkaat teille kiukkuisen koiran. Hankit portin ja aidan, porttiin varoituskyltti verenhimoisesta hurtasta ja kaiuttimista tauotonta murinaa ja haukkumisääniä.
Vallihauta, vale miinakenttä, piikkilanka aita, 3 metria korkea tiilimuuri, vihainen koira pihaan,
kamalasti kaatopaikka tavaraa pihaan...
Soitin Verisuren ja kattofirman pojista poliisille. Kerroin tontilletunkeutujista, tulivat nopeasti paikalle. Verisuren pojat sössöttivät tekevänsä "vain työtä", tajusivat lopulta että ihmisten pihoille ei mennä ilman lupaa. Kattofirman esimies uhkaili rikosilmoituksella heidän työn häiritsemisestä, tein itse, nyt odotellaan käräjiä.
Meillä on koira.
On piha aidattuna ja portti kiinni.
Toimii kauko-ohjauksella, helppo liikkua autonkin kanssa.
Aita ja lukittava portti. Ei ne jaksa yli kiivetä.
Meillä auttoi kun aidattiin piha korkealla aidalla ja laitettiin siihen varo koiraa-kyltti. Meillä on iso ja pelottava koira, mutta se on aina ihmisten kanssa sisällä, joten pimputtelijoita riitti ennen tuota aitaa ja kylttiä.
Erilaisia kylttejä saa ostettua mm. rautakaupoista ja vastaavista, Puuilo jne. Niitä voi myös tilata netin kautta omalla tekstillä.
Vierailija kirjoitti:
Soitin Verisuren ja kattofirman pojista poliisille. Kerroin tontilletunkeutujista, tulivat nopeasti paikalle. Verisuren pojat sössöttivät tekevänsä "vain työtä", tajusivat lopulta että ihmisten pihoille ei mennä ilman lupaa. Kattofirman esimies uhkaili rikosilmoituksella heidän työn häiritsemisestä, tein itse, nyt odotellaan käräjiä.
Kuvitteliko se että hän voi mennä ja tehdä töitä toisen kiinteistöllä milloin ja miten haluaa?? :D
Meillä on suuri musta koira ja ovella kyltti varoittamassa siitä. Silti monta kertaa pihalla seisoo joku remppafirman mies pyrkimässä sisälle. Toisaalta ymmärrän, että remppamiehen tulot riippuu siitä miten myynti sujuu.
Mulla on kyltti :Varokaa vihaista emäntää!!!😲.
Ei ole tullut kaupustelijoita😁
Sitten kun teetän sitä aitaa, sama porukka joka tarjosi kattoremonttia, tulee kaivamaan ja pystyttämään sitä aitaa... kalliiksi tulee...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyltti :Varokaa vihaista emäntää!!!😲.
Ei ole tullut kaupustelijoita😁
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun teetän sitä aitaa, sama porukka joka tarjosi kattoremonttia, tulee kaivamaan ja pystyttämään sitä aitaa... kalliiksi tulee...
Tee se aita itse, on helppoa ja tulee halvemmaksi kuin teettää.
Vaikea tuo aita koska joutuu aina sitten autolla lähtiessä ja tullessa avaamaan portin.
Mitä jos antaisit vaan ihmisten tehdä työtään? Olisiko se mitenkään mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tuo aita koska joutuu aina sitten autolla lähtiessä ja tullessa avaamaan portin.
Meillä on aita niin, että auton voi jättää parkkiin aidan ulkopuolelle mutta talon oville päästäkseen on tultava aidan sisäpuolelle. Siinä on kyllä myös auton mentävä portti mutta se tarvitsee avata vaan jos pitää viedä jotain painavaa suoraan oven eteen, esim huonekaluja tms. Toki jos tontti on mallia postimerkki, niin tuo ei ole mahdollista, mutta silloin voi ostaa portin joka aukeaa kaukosäätimellä tai puhelinsoitolla.
Aita ja lukittava portti.Plus koirat pihaan tai ainakin kyltti...Ainakin hillitsee jos ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on koira.
On piha aidattuna ja portti kiinni.
Toimii kauko-ohjauksella, helppo liikkua autonkin kanssa.
Miten talvella, tuleeko teille lunta lainkaan?
Luulisi, että joku kyltti näkyvällä paikalla jossa sanotaan KAUPUSTELU KIELLETTY auttaisi jonkin verran.