Nainen, mies parralla vai ilman?
Kommentit (45)
Onneksi naiset eivät ole pinnallisia, joten voivat valittaa miesten asettamista ulkonäkövaatimuksista.
Yleensä sänki näyttää parhaimmalta, mutta jos vaihtoehdot on parta ja ei partaa, niin valitsen ei partaa.
Riippuu miehestä ja parrasta. Toisille se sopii ja toisille ei.
Kunhan karvainen perse nousee ja laskee.
Parralla, kiitos. Pestyllä ja siistityllä.
Kumpikin käy, vaikka tykkään parrasta enemmän. Viiksetön parta tai sellainen naisvärkin kiitorata"parta" on kuitenkin no-no, onkohan näitä enää kenelläkään?
Turkilainen sanonta: Mies ilman partaa,on kuin talo ilman parveketta. Parta mutta söpöin on leuan alla. siis pieni.Naisena nyt en osaa ilmaista.
Itse en syty parrakkaista miehistä, vaikka joillekin parta ja viikset sopii. Oma puolisoni on hotimpi ilman naamakarvoja. Parta muutenkin pistelee ikävästi suudellessa
Ei . Ei partaa kun se on risuparta . Hirveä . Mutta kerran lomamatkalla tavattiin Intiassa mies yli muiden parta musta mutta ihanan hoidettu puhdas siisti ajeltu ja pehmeä lyhyt mutta hiton hyvän hajuinen . Naiset kuolaa sellaiseen mieheen oli vielä siisti hyvä vaatteet ei mikään guru sivistynyt töissä käyvä . Hyrr hyrr etsi mies Intiasta ....hurisee.
Kauheinta ikinä on risuparta . Ohut . Harottaa joka suuntaan. Epä tasainen ja monivärinen risukasa. Viikon ruokalista siinä. Haisee hitokseen . Ohut vielä. Karmee . Epäsiisti . Ruma . Sanotaan pukin parta kieltää Jeesuksen.
Mies, jos haluat parran, kasvata parta. Jos et, niin älä. Älä kysele naisten mielipidettä, vaan tee kuten itse haluat. Jotkut tykkää, jotkut ei, mitä väliä? Pääasia, että olet itse tyytyväinen. Olemalla sellainen ja sen näköinen kuin itse haluat, vedät puoleesi itsellesi sopivia naisia. Älä yritä mielistellä, se on tuhoon tuomittua.
Mun miehellä on parta jA tykkään. On miehekäss
Vierailija kirjoitti:
Mitäs te parrattomuutta kannattavat naisimmeiset teette siinä tapauksessa jos miehenne kyllästyy ajelemaan partaansa ja viiksiänsä? Jos iskee vaikka syysmasennus? Paiskaatteko siinä tapauksessa ukkelinne pihalle?
Näin juuri mun mies teki. Tietää, etten pidä parroista. Tulkitsen tämän olevan täystorjunta lähestymisyrityksilleni.
Ilman partaa. Omalla miehellä on parta. Siihen tottuu. Kuuluu henkilökohtaiseen vapauteen, että jokainen saa näyttää miltä lystää.
Ilman muuta miehellä pitää olla parta.