Raskaus ja kuukautiset?
Olen jostain lukenut, että raskauden aikana voisi tulla kuukautiset. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo pitkään ja viime yrityksestä on noin kaksi kuukautta koska minusta tuntui että tärppäsi. Minulla on ollut jonkinlaisia raskausoireita..mutta olen tehnyt noin kolme viikkoa sitten kasan testejä ja kaikki oli negatiivisia. Kuukautisetkin on tullut jo kahdesti ja olleet ihan samanlaisetkin kun ennenkin. Mulla on vaa semmonen tunne, että olisin raskaana kun on ollut pahoinvointiakin ja muuta! :)
Kommentit (4)
Jos testit on negatiivisia ja kuukautiset tulee niin et todennäköisimmin ole raskaana. Positiivinen tulos näkyy yleensä jo kuukautisten oletettuna alkamis päivänä. Raskaus oireita voi myös helposti kuvitella sekä kuukautis oireet ja raskaus oireet voivat olla hyvin samanlaiset
Voi tulla mutta kyllä ne testit näyttäisi jossain vaiheessa edes plussaa. Mielikuvitus ja kovat toive raskaudesta tekee oireet.
Elikkä siis kysymykseni on, että voiko olla raskaana vaikka on tullut normaalit kuukautiset?:)