Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee terapiaan?

Vierailija
02.12.2014 |

Olen viettänyt isättömän lapsuuden. Äitini ei juurikaan minua kannustanut ja kehunut vaan enemmänkin moitti ja arvosteli. Itsetuntoni on lähes nollassa vielä aikuisiälläkin. Lisäksi itsessäni on muutamia huolestuttavia piirteitä. Haluaisin mennä purkamaan asioita, mutta minne voisin mennä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:48"]

Kelan terapia järjestyy kunhan kriteerit täyttyvät. 3kk edeltävä hoito esim tk:ssa ja psykiatrin arvio terapian tarpeesta, työikäisyys.

[/quote]

Mä olin työikäinen ja kävin tk:ssa monta vuotta. Silti lääkäri ei kirjoittanut lähetettä terapiaan. 

t:6
[/quote]

Lääkäri ei osannut asiaansa. Ja laki on sittemmin muuttunut.

Vierailija
22/23 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkisellekin pääsee, mutta jonot toki voivat olla melkoiset. Riippuu pitkälti paikkakunnasta. Kannattaa kuitenkin yrittää, sen verran kalliiksi tulee yksityisellä Kelan korvauksesta huolimatta. Tsemppiä ja toivottavasti löydät tukea pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teinillä päinvastainen ongelma: miten päästä eroon terapeuteista? Toistuvasti sanottu molemmat, minä ja teini, että ei ole tarvetta jatkaa ja uutta aikaa vaan tulee ja soitetaan vielä sossujen perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan