Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 27 kg, eikä kukaan ole huomannut.

Vierailija
02.12.2014 |

Ärsyttää, olisi kiva kuulla palautetta. Nautin toki iitsekseni asiasta. .

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:28"]

Ärsyttää, olisi kiva kuulla palautetta. Nautin toki iitsekseni asiasta. .

[/quote]

Laita tänne ennen ja jälkeen -kuvat, niin kehutaan.

Vierailija
2/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät sano siksi, että jos he sanoisivat laihtumisesta, niin he voisivat pelätä että sinä ajattelisit heidän ajattelevan, että he ovat aiemmin pitäneet sinua hirveänä läskinä... jos he ovat huomaamatta laihtumistasi, niin he haluavat osoittaa, että pitävät sinusta sisäisesti, eikä vain sinun ulkoisesta habituksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun laihduin 25kg niin eräs vanhempi mies tuli sanomaan että nyt rintani ovat kadonneet. Oli vähän vaivaannutavaa, ei todellakaan olla hyvänpäivän tuttuja kummempia. BMI oli alimmillaan 22 ja moni tuli kommentoimaan että lopeta nyt hyvä ihminen tuo laihtuminen, nimenomaan tällaiset vähemmän tutut. Hyvät ystävät ja perhe vain kannusti.

Vierailija
4/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse kommentoisi kuin aivan läheisten (siskoni, äitini, parin parhaan ystäväni) painon pudotusta ilman, että henkilö itse mainitsee asiasta — vaikka olisinkin huomannut laihtumisen varsin hyvin, en koe toisten painosta huomauttelua asialliseksi. Tähän vaikuttaa toki oma kokemus siitä, että nuorena sairastin syömishäiriön ja ensin rajusti laihduin ja myöhemmin nopeasti lihoin, enkä pitänyt tavasta, millä ihmiset asiaa kommentoivat. Jotenkin jopa se positiivinen kommentointi (painon noustessa taas terveisiin lukemiin).

Tuntemattomankin ihmisen positiivista muodonmuutosta varmaan kuitenkin kommentoisin esim. töissä tyyliin "Näytätpä Sirpa hehkeältä!" tai "Jonnahan ihan hehkuu!", mutta pitäisin kyllä arvioni painon pudotuksesta tai noususta (joillekin kuivan kesän oraville se tekisi hyvää) omana tietonani.

Vierailija
5/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:31"]

Minä kun laihduin 25kg niin eräs vanhempi mies tuli sanomaan että nyt rintani ovat kadonneet. Oli vähän vaivaannutavaa, ei todellakaan olla hyvänpäivän tuttuja kummempia. BMI oli alimmillaan 22 ja moni tuli kommentoimaan että lopeta nyt hyvä ihminen tuo laihtuminen, nimenomaan tällaiset vähemmän tutut. Hyvät ystävät ja perhe vain kannusti.

[/quote]

Minusta oli vähän kurjaa kun noita laihtumisen toppuuttelijoita tuli jo siinä vaiheessa kun ylipainoa oli taulukoiden mukaan vielä muutama kilo. En tiedä, oliko se vain kohteliaisuus, vai oliko kenties kateutta mukana?

Vierailija
6/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaanko painon huomioimista sitten lihotessakin ?

t: juntti mies

Vierailija
7/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain kehtaa sanoa jos on laihtunut. Ellei sitten itse sano että on tehnyt elämäntapamuutoksen ja alkanut laihduttamaan sitten saatan sanoa jotain että no kyllä huomaa tms :)

Vierailija
8/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kehojen kommentointi on minusta tungettelevaa ja epähienotunteista, oli kommentti positiivinen tai ei. Jos toinen tuo laihtumisensa puheeksi itse, silloin voin onnitella ja sanoa huomanneeni, mutta kyllä sen on lähdettävä siltä ihmiseltä, jonka kehosta puhutaan. Luulisin monen muunkin olevan näillä linjoilla.

Vierailija
9/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihmiset ole huomanneet, mutta eivät kehtaa sanoa. Onnittelut!

Vierailija
10/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mahtava muutoshan tuo on. Mikä oli aloituspainosi?

Vierailija
11/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin myös 27kg. Kaikki ei kehtaa sanoa että on laihtunut, toiset taas taivastelee kyllästymiseen asti. Jotku vähän huolissaan kyselee terveydestä, ettei vaan ole syöpä tms.

Vierailija
12/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan kehtais toisen painosta huomautella :) nauti vaan itsekses, hieno saavutus

Vierailija
13/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on pudotettavaa :(
Alkupainoa en kehtaa sanoa, kun olen niin pitkä.

Vierailija
14/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan. T. 157cm/113kg.

Vierailija
15/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tänään, että oon varmaan sit tosi lihava, kun painoa tippunut 10 kiloa ja kukaan ei huomaa. Toki painoa on edelleen 15 kiloa yli ihannepainoni.

Vierailija
16/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mun aloituspaino oli 123kg ja kun laihduin 20kg niin harva sitä huomasi.. 30kg jo näkyy selvästi ja siitä alaspäin.

Vierailija
17/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä ihmisillä painon putoaminen ei näy niin selkeästi kuin lyhyillä. Just saying. Onnittelut kuitenkin. Minulla on vielä yli 10kg laihdutettavaa vaikka olenkin laihduttanut about 20kg.

Vierailija
18/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tietysti ajattelevat, että jos he sanovat, että oletpa nykyisin upea ja hehkeä, kun olet laihtunut, niin sinä tulkitset sen niin, että he vittuilevat sinulle, että ennen olit kauhea ja vastenmielinen ihrakasa, jota he eivät oikeasti voineet sietää. Monella entisellä lihavalla on sillä lailla huono itsetunto, että he voivat tulla silmille, jos joku huomauttaa ulkonäöstä jotain, vaikka se olisi positiivistakin.

Vierailija
19/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko olet ollut niin lihava että kukaan ei edes huomaa tai sitten eivät enää tunne tai sinusta ei olekaan tullut hyvännäköistä böönaa ( niin ei taideta enää sanoa)

Vierailija
20/22 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset huomaa, mutta ei painosta sillai sanota jos ei ole tyyliin molemmat laihduttajia ja tiedä toistensa projektista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän