Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tappaa tehokkaammin kiinnostuksen

Vierailija
02.12.2014 |

Liika yrittäminen vai liian hidas eteneminen? Missä menee se raja, mikä on turn-offin aiheuttavalla tavalla liian innokasta tai innotonta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tähän vastauksen!!

Vierailija
2/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innottomuus. Mulla ehdottomasti TOIMII innokkuus :D semmonen halolla päähän ja menoks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan henkilökohtaista, ei ole mitään yleissääntöjä. Toinen haluaa edetä hitaasti, toinen taas nopeasti. Itse olen aina ollut käänteissäni nopea eikä toinenkaan voi edetä liian nopeasti. Hitaaseen taas kyllästyn aika äkkiä. Mutta toisille ihmisille on aivan toisinpäin. Ja hyvä niin, tuleepa siinä ensimmäinen yhteensopivuustesti, ettei liian erilaiset mene yhteen :)

Vierailija
4/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kysymys. Minusta paras tahti on ns. naisentahtinen eteneminen. Naiset ovat yleensä paljon arempia lähettämään suoria signaaleja, joten miehen on vain huomattava, koska nainen antaa lähestyä itseään.

Vierailija
5/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin, jos se on laskelmoitua. Liika yrittäminen ei anna tilaa, mutta en koskaan ole törmännyt muuhun liikaan yrittämiseen kuin housuihini pyrkimiseen. Jonkin verran mielistelyyn on törmännyt, mutta ne ovat olleen huonoitsetuntoisia tyyppejä, jotka eivät ole kiinnostaneet. Hidas eteneminen on hyvä, kun se ei mene välinpitämättömyyteen.

Vierailija
6/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:43"]

Siinäpä kysymys. Minusta paras tahti on ns. naisentahtinen eteneminen. Naiset ovat yleensä paljon arempia lähettämään suoria signaaleja, joten miehen on vain huomattava, koska nainen antaa lähestyä itseään.

[/quote]

No naisena varmaan oletkin tätä mieltä, mikä vaan sinulle itsellesi helpointa on.

Vierailija
7/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minä olen hyvin kiinnostunut, mutta samaan aikaan paineessa sen suhteen, mokaanko jotenkin vai enkö... ja sen takia jokainen askel on pahuksen vaikea ottaa. Toisin sanoen saattaa näyttää siltä, että olen liian vähän kiinnostunut, vaikka oikeasti kieriskelen yöt pitkät unettomana miettien mitähittoa oikein tekisin.

Vierailija
8/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapauskohtaista. Mihenä minuun uppoaa molemmat, joissakin naisissa ärsyttää se innokkuus kun taas toiselta sitä odottaisi ja toisinpäin.

Vierailija
9/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:43"]

[/quote]

Kuulostaa aika vaikealta jopa naisenkin näkökulmasta. Eli nainen ei lähetä suoria signaaleja, mutta silti miehen olisi huomattava naisesta voiko tätä lähestyä?

Itse naisena sanon, että miehessä pitäisi olla sen verran Miestä, että ilmaisee kiinnostuksensa suoraan. Jos nainen ei ole täysi moukka, hän arvostaa korkealle suoruutta ja rohkeutta.

Vierailija
10/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tavoitteesta. Onko tavoitteena loppuelämän kestävä avioliitto, yhden yön juttu, kesäkolli vai satunnainen petikaveri? Pidempi tavoite tarvinnee rauhallisemman lähestymisen, lyhyempi suoremman.

Vierailija
11/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäniin.

Olen tällä hetkellä suhteessa miehen kanssa, joka oli omien sanojensa mukaan "lämmitellyt" minua vuoden päivät. Minä taas olin pitänyt häntä vaan ystävällisenä, eikä minulla rehellisesti sanottuna ollut harmainta aavistustakaan että olisi jostain muusta kysymys. Sitten eräänä iltana hän vain otti ja suuteli, ja se olikin menoa sitten...

Tee nyt tästä sitten päätelmää.. :D

Vierailija
12/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja toivoisin salaa yhden miehen lähestyvän minua, koska itse en ikinä uskaltaisi. Olen luonteeltani aika kiltti ja varattu, mutta haluaisin edes kerran elämässäni tuntea vieraan miehen kosketuksen ihollani. En ole edes varma, haluaisinko harrastaa yhdyntää tai suudella, mutta haluaisin miehen ainakin hyväilevän minua eroottisesti.

Noniin, ja kuinka minua sitten tulisi lähestyä? Mieluiten esim. vahingossa koskettamalla ja olemalla lähelläni. Ei kuitenkaan liian törkeästi, vaan juuri niin ohimennen, ettei tilanne vaikuttaisi nololta. Kuitenkin niin rohkaisevasti, että uskaltaisin itsekin koskettaa miestä.

Vierailija
13/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sanoo että liika innostus tappaa kiinnostuksen, tuhkaa sen mitä on jäljellä ja heittää tuhkat taivaan tuuliin keskellä merta... Toisaalta olen vielä nuori (20v) joten hitaasti eteneminen ei ehkä tarkoita vielä samaa kuin esimerkiksi 40-vuotiaalle.

Vierailija
14/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää 13, kun haluaisin juuri lähestyä samassa tilanteessa mutta olen mies... olenkin joskus jo koskettanut, "ystävällisesti"... mielestäni jo osittain vihjailevasti... mutta en varsinaisesti ole saanut vastakaikua, en tosin myöskään itse "vastahuomiota"... pitäiskö ottaa vaan vinkkinä että ei kiinnosta?

Vierailija
15/17 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"]

Mä voin sanoo että liika innostus tappaa kiinnostuksen, tuhkaa sen mitä on jäljellä ja heittää tuhkat taivaan tuuliin keskellä merta... Toisaalta olen vielä nuori (20v) joten hitaasti eteneminen ei ehkä tarkoita vielä samaa kuin esimerkiksi 40-vuotiaalle.

[/quote]

Pari viikkoa sitten vaihdoin yhteystietoja kiinnostavan naisen kanssa ja sen jälkeen olen pistänyt noin viestin per päivä, toivottavasti tämä ei ole ärsyttävää roikkumista. Mieli tekisi pommittaa enemmänkin, mutta olek koettanut pysyä housuissani ;)

Vierailija
16/17 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:57"]

Riippuu tavoitteesta. Onko tavoitteena loppuelämän kestävä avioliitto, yhden yön juttu, kesäkolli vai satunnainen petikaveri? Pidempi tavoite tarvinnee rauhallisemman lähestymisen, lyhyempi suoremman.

[/quote]

No jaa, minulla taisi kaatua yksi suhteenaloitusyritys siihen, että vain jäädyin jännityksestä liikaa, enkä kyennyt olemaan päättäväisen aktiivinen, ja toiseltakin menivät fiilikset. Vielä 10v päästäkin harmittaa, koska olin korviani myöten ihastunut ja hänessä tuntui olevan kaikki se, mitä olen hakenut.

Vierailija
17/17 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kommentteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi