Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten esitän selvää. Vaimo tulee pian jumpasta.

Vierailija
07.10.2021 |

Join 4dl viskiä. Laitoin jo pastilli suuhun ja ajattelin, että kun tulee niin istun sohvalla ja "luen" lehteä. Vastaan vain yymm juuri joo jne. Ettei kuule äänestä mitään. Mutta enhän minä voi koko iltaa lukea lehteä.
Pitää tällä kertaa varmistaa, että lehti on oikein päin kädessä. Viime kerralla jäin kiinni, kun luin lehteä kannesta etusivuun ja ylös alaisin!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Satuilijat taas vauhdissa. Provoilu on kielletty säännöissä.

Joo nämä provoilijat ei edes itse ymmärrä miten hauskoja sketsejä näistä saisi. Monille saa nauraa ihan maha kippurassa. Monet olleet paljon hauskempia, kuin yhdenkään kotimaisen koomikon jutut. Kannattaisi ottaa yhteyttä johonkin käsikirjoittajaan. Voisi jopa tehdä näillä rahaa jos vain juttua riittää.

Vierailija
42/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatööri. Autoakin voi ajaa 4dl viskin juomisen jälkeen.

Näin puhuu/kirjottaa ” Kova jätkä” .

Vierailija
44/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika jännää, että minasta ei koskaan huomaa jos olen kännisä. Pystyn puhuman ja kirjoittaman ihan selvästi!

Minä ilmeisesti kuulun niihin jotka kestävät hyvin viina! Harvat täällä uskoisi, että alan teille ohjeitani kännissä!

No ei varmasti huomaa jos ulosantisi on noin heikkoa aina.

Vierailija
45/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat huuleni. Älkää laulako.

Ap

😂😂😂

Vierailija
46/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapa.

Jos tiedän että on kaksi tuntia poissa niin vedän kaksinkäsin sen ajan viinaa. Sitten kun tiedän että on tulossa kotiin pesen hampaat huolellisesti, kurkllaan suun, juon joko maitoa tai syön jogurttia. Maitotuotteet neutralisoi suun ja hajun.

Tepsii joka kerta. Känni kestää sen verran mitä kerkeät vetämään.

Vierailija
47/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lavastaisin kidnappauksen. Saisi samalla vaivalla dokata vielä muutaman päivän.

Vierailija
48/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa se lehti tällä kertaa jollain muutamasatasivuisella Dostojevskillä, sen parissa vierähtää luontevasti hetki jos toinenkin, ja kaikki ymmärtävät, ettei syvällistä lukuhetkeäsi sovi häiritä. Pyri pysyttelemään istuvassa tai puoli-istuvassa asennossa. Jos sinun täytyy seisoa, niin seiso vähintään hartianlevyisessä haara-asennossa, hieman etukenossa ja nojaa johonkin vyötärönkorkuiseen huonekaluun, mieluiten molemmilla käsillä. Puhu vain vähän. Näytä keskittyneeltä. Kyllä se siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi