Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten esitän selvää. Vaimo tulee pian jumpasta.

Vierailija
07.10.2021 |

Join 4dl viskiä. Laitoin jo pastilli suuhun ja ajattelin, että kun tulee niin istun sohvalla ja "luen" lehteä. Vastaan vain yymm juuri joo jne. Ettei kuule äänestä mitään. Mutta enhän minä voi koko iltaa lukea lehteä.
Pitää tällä kertaa varmistaa, että lehti on oikein päin kädessä. Viime kerralla jäin kiinni, kun luin lehteä kannesta etusivuun ja ylös alaisin!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin hyvin kirjoitat 4 dl viskin jälkeen niin tuskin sulla lehtikään väärinpäin on kädessä. 

Vierailija
22/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pikakänni, että sammut. Vaimosi luulee sinun vain nukkuvan eikä raaski herätää nukkuvaa. Ei tartte selitellä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pubiin ja jätä vaimolle lappu "menin pubiin"

Vierailija
24/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Satuilijat taas vauhdissa. Provoilu on kielletty säännöissä.

Vierailija
25/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
26/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tyylikästä , jos tulisin jumpasta ja mies istuisi sohvatuolilla, iso viskilasi kädessään,, monokkeli silmillään ja kirjaa lukien. Taustalla voisi soida Bachia. Ehkä vieno sikarintuoksu leijailisi.

Vierailija
27/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa puhua koko loppuilta ranskalaisella aksentilla, vaimo hämääntyy ja ehkä ihastuukin!

Vierailija
28/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko provoilu kieletty? Miten sitä todennetaan?

Vierailija
29/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. Autoakin voi ajaa 4dl viskin juomisen jälkeen.

Vierailija
30/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy toimittamassa autolla joku tärkeä asia!

Vierailija
31/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika jännää, että minasta ei koskaan huomaa jos olen kännisä. Pystyn puhuman ja kirjoittaman ihan selvästi!

Minä ilmeisesti kuulun niihin jotka kestävät hyvin viina! Harvat täällä uskoisi, että alan teille ohjeitani kännissä!

Vierailija
32/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tänään .. "lenkillä" ja muutama litra olutta ..

Vierailija
33/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuvesi, valkosipuli. Mikään sisu tai mynthon ei raikasta hengitystä jos väkijuomaa on kumottu tai korkeintaan viideksi minuutiksi.

Nuo auttaa hengitykseen. Sit käyttäytymiseen, suosittelen kokaiinia, kumoaa vaikutuksen ja tulee selväksi. Paremman puutteessa kahvi on tyhjää parempi.

Jos brenkku haisee enemmän niin näin korona-aikana käsidesi on hyvä harhautus.

Vierailija
34/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika jännää, että minasta ei koskaan huomaa jos olen kännisä. Pystyn puhuman ja kirjoittaman ihan selvästi!

Minä ilmeisesti kuulun niihin jotka kestävät hyvin viina! Harvat täällä uskoisi, että alan teille ohjeitani kännissä!

Niinpä niin.

Vierailija
35/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset joka tapauksessa viinalle ja sain orkun jo.

T. Vaimosi

Vierailija
36/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaataisin tilkan lasin pohjalle ja lukisin joko sitä lehteä tai katsoisin telkkaria. Tosin sitten on huonompi juttu jos vaimo tietää kuinka paljon viskiä oli alkuunsa.

Vierailija
37/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en olekaan ap. Olen ammattilainen, joka ei moka.

Vierailija
38/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat keinot käyttöön. Kun vaimo tulee kotiin, istu housut kintuissa tumputtamassa hc-jynkylle.

Tsägällä se suuttuu ja lähtee takaisin ulos tai ei halua puhua ja komentaa sohvalle tai vierashuoneeseen nukkumaan. Jos tämä ei näytä todennäköiseltä, ala itse haastamaan riitaa ja lähde suurieleisesti ulos haukkaamaan happea.

Vierailija
39/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet alkoholisti. Vaimosi ilahtuu varmasti. Selitä, että olet kadottanut kyvyn hallita juomistasi. Viina on saanut sinusta yliotteen ja tätä menoa päädyt nummeen eli hautaan.

Vierailija
40/48 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin suihkuun ja nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä