Miten esitän selvää. Vaimo tulee pian jumpasta.
Join 4dl viskiä. Laitoin jo pastilli suuhun ja ajattelin, että kun tulee niin istun sohvalla ja "luen" lehteä. Vastaan vain yymm juuri joo jne. Ettei kuule äänestä mitään. Mutta enhän minä voi koko iltaa lukea lehteä.
Pitää tällä kertaa varmistaa, että lehti on oikein päin kädessä. Viime kerralla jäin kiinni, kun luin lehteä kannesta etusivuun ja ylös alaisin!
Kommentit (48)
Vedä pikakänni, että sammut. Vaimosi luulee sinun vain nukkuvan eikä raaski herätää nukkuvaa. Ei tartte selitellä mitään.
Mene pubiin ja jätä vaimolle lappu "menin pubiin"
Höpö höpö. Satuilijat taas vauhdissa. Provoilu on kielletty säännöissä.
Minusta olisi tyylikästä , jos tulisin jumpasta ja mies istuisi sohvatuolilla, iso viskilasi kädessään,, monokkeli silmillään ja kirjaa lukien. Taustalla voisi soida Bachia. Ehkä vieno sikarintuoksu leijailisi.
Sun kannattaa puhua koko loppuilta ranskalaisella aksentilla, vaimo hämääntyy ja ehkä ihastuukin!
Siis onko provoilu kieletty? Miten sitä todennetaan?
Amatööri. Autoakin voi ajaa 4dl viskin juomisen jälkeen.
Käy toimittamassa autolla joku tärkeä asia!
Eikö ole aika jännää, että minasta ei koskaan huomaa jos olen kännisä. Pystyn puhuman ja kirjoittaman ihan selvästi!
Minä ilmeisesti kuulun niihin jotka kestävät hyvin viina! Harvat täällä uskoisi, että alan teille ohjeitani kännissä!
Mulla sama tänään .. "lenkillä" ja muutama litra olutta ..
Suuvesi, valkosipuli. Mikään sisu tai mynthon ei raikasta hengitystä jos väkijuomaa on kumottu tai korkeintaan viideksi minuutiksi.
Nuo auttaa hengitykseen. Sit käyttäytymiseen, suosittelen kokaiinia, kumoaa vaikutuksen ja tulee selväksi. Paremman puutteessa kahvi on tyhjää parempi.
Jos brenkku haisee enemmän niin näin korona-aikana käsidesi on hyvä harhautus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika jännää, että minasta ei koskaan huomaa jos olen kännisä. Pystyn puhuman ja kirjoittaman ihan selvästi!
Minä ilmeisesti kuulun niihin jotka kestävät hyvin viina! Harvat täällä uskoisi, että alan teille ohjeitani kännissä!
Niinpä niin.
Haiset joka tapauksessa viinalle ja sain orkun jo.
T. Vaimosi
Kaataisin tilkan lasin pohjalle ja lukisin joko sitä lehteä tai katsoisin telkkaria. Tosin sitten on huonompi juttu jos vaimo tietää kuinka paljon viskiä oli alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä en olekaan ap. Olen ammattilainen, joka ei moka.
Kovat keinot käyttöön. Kun vaimo tulee kotiin, istu housut kintuissa tumputtamassa hc-jynkylle.
Tsägällä se suuttuu ja lähtee takaisin ulos tai ei halua puhua ja komentaa sohvalle tai vierashuoneeseen nukkumaan. Jos tämä ei näytä todennäköiseltä, ala itse haastamaan riitaa ja lähde suurieleisesti ulos haukkaamaan happea.
Sano, että olet alkoholisti. Vaimosi ilahtuu varmasti. Selitä, että olet kadottanut kyvyn hallita juomistasi. Viina on saanut sinusta yliotteen ja tätä menoa päädyt nummeen eli hautaan.
Mä menisin suihkuun ja nukkumaan.
Jos noin hyvin kirjoitat 4 dl viskin jälkeen niin tuskin sulla lehtikään väärinpäin on kädessä.