Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskeintä/lutkamaisinta mitä olet tehnyt ???

Vierailija
07.10.2021 |

Mitä kaikkea härskiä ja lutkamaista olette tehneet ja miten päätyneet tilanteisiin ?? Minulla mm seuraavia

Aamuinen kahvihetki yövieraaksi jääneen ystäväni miehen kanssa yltyi aivan törkykiihoittavaksi krapulapanoksi. En tiedä mikä molempiin meni, mutta naitiin oikein sielujemme kyllyydestä pitkin olohuoneen sohvaa ja lattiaa. Ihanaa oli. Hän lähti kotiinsa ja minä kömmin takaisin nukkuvan mieheni viereen sänkyymme. En ehtinyt kunnolla nukahtaa, kun mies kiipesi päälleni ja halusi naida omaa himoaan minuun. Kiihoittavinta ja siksi kai niin luktamainen tunne siitä jäi, oli kun mietin koko ajan samalla kun hän nussi kiihkoissaan, että juuri hetki sitten laukesin toisen miehen alle.

Suostuin nousuhumalan huumassa leikkimielisenä alkaneen vonkailun jälkeen baarin terassilta kahden minulle tuntemattoman herrasmiespurjehtijan kanssa Hangon vierasvenesataman vuokrasaunaan. Sain ihanan saippuoinnin molemmilta yhtäaikaa joka päättyi riettaaseen seksiin. Naitiin koko tunti ja kaikkea kokeiltiin. Siivojan tullessa valmistelemaan saunaa seuraaville olin vielä toisen miehistä alla jalat levällään, ilme jäi mieleeni.

Mieheni saapui seuraavana päivänä, kun loma alkoi hänelläkin - meinasin saada paniikkikohtauksen, kun istuimme mieheni kanssa lounaalla ja nämä saunatuttavuuteni tupsahtivat samaan paikkaan suuntaani virnuillen. Tunsin itseni siinä todella lutkaksi ja hävetti hairahdukseni.

rva39

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pillua firman pomolle tämän huoneessa. Tähän se flirtti johti. Laittoi pöydälle veti tavarat syrjään, raotti pikkareita ja nussi minut, laski spermat sisään.

On laittanut text viestejä. Sovittiin tapaaminen kaupan parkkipaikalla. Ajeltiin pomon autolla metsäauto tiellä ja nussi minut tila auton takaosassa. Suhde ei ole romanttinen, vaan ainoastaan kiimaan perustuva. Pomo saa vierasta posliinia ja minä vierasta kalua. Mieheni ei tiedä eikä pomon vaimo. Nyt on minun työpiste vaihtumassa ja taidan jäädyttää tämän. Pomokin on fiksu eikä ole roikkua. Molemmat saatiin.

Pomo 40 kymppien tunnettu pukki ja sonni.

Minä 60 kiltti rouva.

Vierailija
102/133 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastin hotellihuoneen sängyntolpan nupilla (oii kortsu välissä). Mies makasi sängyllä ja masturboi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut ihastukseni panna perseeseen ja siitä suoraan suuhun, takaisin peräaukkoon ja taas suuhun. Hänelle tuo oli fantasia ja fetissi, mä taas suostuin kun halusin tehdä vaikutuksen unelmien tyttöystävänä. Jäin pelkäksi panoksi mutta ehkä hyvä niin. Oli tosi epämukavaa seksiä ja vannon että suuhun tuli välillä omaa kakkaa.

Vierailija
104/133 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyt kaupungilla kaukohjatava seksi lellu sisällä ja pumpatava pepputappi peppussa.

Vierailija
105/133 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin pillua firman pomolle tämän huoneessa. Tähän se flirtti johti. Laittoi pöydälle veti tavarat syrjään, raotti pikkareita ja nussi minut, laski spermat sisään.

On laittanut text viestejä. Sovittiin tapaaminen kaupan parkkipaikalla. Ajeltiin pomon autolla metsäauto tiellä ja nussi minut tila auton takaosassa. Suhde ei ole romanttinen, vaan ainoastaan kiimaan perustuva. Pomo saa vierasta posliinia ja minä vierasta kalua. Mieheni ei tiedä eikä pomon vaimo. Nyt on minun työpiste vaihtumassa ja taidan jäädyttää tämän. Pomokin on fiksu eikä ole roikkua. Molemmat saatiin.

Minä 60 kiltti rouva.

Fiksu tyttö! Nyt sinulla on pomoon hyvä peukaloruuvi, jos hankalaksi rupeaa. Nimetön viesti rva Pomolle, (tai sillä uhkaus), niin neuvotteluilmapiiri palkka- asioissa paranee oleellisesti. Tämä tulisi jokaisen neidon ymmärtää, ei pidä ihastua räpsähtää firmassa hitsariin tai trukkikuskiin, tai edes väliportaan pikkupomoon. Ei heillä ole päätösvaltaa mihinkään. Pitsipöksyn kätkemä posliinipimpukka pitää säästää isolle pomolle, ja antaa herra isoherran vaivihkaa ymmärtää että pipandeeriusta olisi tarjolla jos kotona jalat menevät liian usein ristiin. Tunteita näihin ei kannata isommin sotkeä. Jokainen tekee työtään parhailla avuillaan. Trukkikuski ajaa trukkia, sinä näpyttelet tietokonetta ja bonuksena sinulla on sopivasti annosteltuna antaa pomolle namia.

Vierailija
106/133 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin tuhmaa, mutta itse tykkään kumartua vaunujen yläpuolelle "hoitamaan vauvaa" ja samalla pylly pyöristyy bussiin/metroon nousijoiden edessä. Joskus olen tehnyt tämän myös minihameessa. Näyttää kuin haluaisin antaa jonkun panna takaapäin...

Vierailija
107/133 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 60 kiltti rouva.

Fiksu tyttö! Nyt sinulla on pomoon hyvä peukaloruuvi, jos hankalaksi rupeaa. Nimetön viesti rva Pomolle, (tai sillä uhkaus), niin neuvotteluilmapiiri palkka- asioissa paranee oleellisesti. Tämä tulisi jokaisen neidon ymmärtää, ei pidä ihastua räpsähtää firmassa hitsariin tai trukkikuskiin, tai edes väliportaan pikkupomoon. Ei heillä ole päätösvaltaa mihinkään. Pitsipöksyn kätkemä posliinipimpukka pitää säästää isolle pomolle, ja antaa herra isoherran vaivihkaa ymmärtää että pipandeeriusta olisi tarjolla jos kotona jalat menevät liian usein ristiin. Tunteita näihin ei kannata isommin sotkeä. Jokainen tekee työtään parhailla avuillaan. Trukkikuski ajaa trukkia, sinä näpyttelet tietokonetta ja bonuksena sinulla on sopivasti annosteltuna antaa pomolle namia.

Satusetä päässyt taas irti. Itse kysyy ja itse vastaa

Vierailija
108/133 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antanut ihastukseni panna perseeseen ja siitä suoraan suuhun, takaisin peräaukkoon ja taas suuhun. Hänelle tuo oli fantasia ja fetissi, mä taas suostuin kun halusin tehdä vaikutuksen unelmien tyttöystävänä. Jäin pelkäksi panoksi mutta ehkä hyvä niin. Oli tosi epämukavaa seksiä ja vannon että suuhun tuli välillä omaa kakkaa.

Ihan oksettava juttu, miksi ihmeessä suostuit? Ei noin epätoivoinen pidä olla ikinä, että miestä miellyttääkseen valmis syömään omaa paskaansa! 🤢 Tai ottamaan peräaukkoon kalua, jos tuntuu epämukavalta.

Vierailija
109/133 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti irstain:

Olin ulkomailla ja vinkkasin taksikuskille, että olisi kiva saada naista. Taksikuski vaikutti mukavalta ja luotettavalta. Heitti minut sitten kuulemma hyvään paikkaan, jossa hiljaista. Ovisummerin kautta sisälle. Paikalla oli kolme naista ja yksi kaapin kokoinen kaveri. Kaikki naiset todella seksikkäitä. Mies kysyi, kenet haluan. Otin mielestäni parhaan ja ei muuta kun yläkertaan hommiin. Pantiin varmaan 2h, olin aivan kiimassa mutta kuti tiukassa (pieni humala ja kumi). Nainen alkoi sitten valitella, että nyt on pillu niin kipeä että ei pysty enää. Mentiin alas, sanoin kaapille, että mites nyt kun vieläkin panettaa ja nainen ei jaksa enää. Sanoi vaan, että valkkaa noista kahdesta seuraava. Nappasin toisen aivan ihanan daamin kainaloon. Sen kanssa naitiin lähemmäksi tunti, kunnes sain kunnon orgasmin. Vedin munan ulos ja huomasin että olin pannut sitä kumi rikki ja spermaa valui todella paljon naisen pillusta. Hieman jännitti taudit jälkikäteen, mutta kävin kotosuomessa testeissä ja uudestaan vielä 3kk tapahtuman jälkeen, onneksi puhdas. 

Vierailija
110/133 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit kyseessä joten kännin piikkiin. Menin puskakuselle tahallani samaan puskaan jossa oli jo joku mies. Menin niin lähelle kuin pystyn ja puotin housut nilkkoihin. Pyllistin kusemaan, ja levitin persettä niin että kaikki oli näkyvissä. Jäbällä seiso kunkäännyin katsomaan!

Vierailija
111/133 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti irstain:

Olin ulkomailla ja vinkkasin taksikuskille, että olisi kiva saada naista. Taksikuski vaikutti mukavalta ja luotettavalta. Heitti minut sitten kuulemma hyvään paikkaan, jossa hiljaista. Ovisummerin kautta sisälle. Paikalla oli kolme naista ja yksi kaapin kokoinen kaveri. Kaikki naiset todella seksikkäitä. Mies kysyi, kenet haluan. Otin mielestäni parhaan ja ei muuta kun yläkertaan hommiin. Pantiin varmaan 2h, olin aivan kiimassa mutta kuti tiukassa (pieni humala ja kumi). Nainen alkoi sitten valitella, että nyt on pillu niin kipeä että ei pysty enää. Mentiin alas, sanoin kaapille, että mites nyt kun vieläkin panettaa ja nainen ei jaksa enää. Sanoi vaan, että valkkaa noista kahdesta seuraava. Nappasin toisen aivan ihanan daamin kainaloon. Sen kanssa naitiin lähemmäksi tunti, kunnes sain kunnon orgasmin. Vedin munan ulos ja huomasin että olin pannut sitä kumi rikki ja spermaa valui todella paljon naisen pillusta. Hieman jännitti taudit jälkikäteen, mutta kävin kotosuomessa testeissä ja uudestaan vielä 3kk tapahtuman jälkeen, onneksi puhdas. 

Mullakin härskeimmät panot liittyy Aasiassa maksullisiin. Parhaat panot niin, että kaksi tyttöä ja toinen nuolee mun persereikää ja toinen ottaa suihin. Ihan taivaallista. Lisäkiksejä olen saanut siitä, että olen tiennyt perseeni olevan pesemätön ja varmaan aikamoiset aromit, mutta siitä huolimatta tyttö työntää kieltään reikään ja lutkuttaa ahnaasti. 

Vierailija
112/133 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ehkä härskein, ei lutkamaisin, juttu liittyy hierontaan. Olimme mieheni kanssa reissussa ja hän itse ehdotti että otetaan hieronnat hienon hotellime spa-osastolta kesken lomaa. Edellisenä iltana oli vähän juhlittu ja itsellä on ihan törkeän herkillä ja halutus tapissaan niinä aamuina sen jälkeen. Olisin halunnut vähän peuhata, mutta hän täpinöissään jotain sinä suunnitteli ja patisteli ylös, ettei myöhästytä hieronnasta. Itse olisin ollut valmis perumaan sen.

Alunperin piti vielä olla naishieroja minulle, mutta ainoat vapaana olleet olivatkin miehiä molemmat. Mentiin silti ja hetken mielijohteesta sanoin etten halua öljyä uusille valkoisille biksuilleni. Hän yritti olla aluksi diskreetisti ja katsella muualle, kun avasin narut myös alaosasta.

Alku sujui normisti, mutta suostuttuani rintojen hierontaan, tai oikeastaan en tehnyt elettäkään kun kädet vähän lipsuivat, niin lopulla alavatsahieronta muuttui yhä lähemmäksi jalkoväliä. Halutuksissani avasin reidet kunnolla ja hän ei kysellyt mitään, hyväili ja sormetti minulle koko aamun kaipaamani orkun. Hommaa kiihotti mielessäni se, että mieheni oli siellä viereisessä kopissa eikä tiennyt tuon taivallista siitä, että joku sai ja tajusi antaa minulle nautintoa. Hieronnan jälkeen hän ihasteli miten hyvin osasi hieroa selän ja hartiat, itse jotain mumisin että ihan ok :) Orkku oli tapreesen ja ihana, mitään panoa ei ollut

Vierailija
113/133 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarit kyseessä joten kännin piikkiin. Menin puskakuselle tahallani samaan puskaan jossa oli jo joku mies. Menin niin lähelle kuin pystyn ja puotin housut nilkkoihin. Pyllistin kusemaan, ja levitin persettä niin että kaikki oli näkyvissä. Jäbällä seiso kunkäännyin katsomaan!

Todella tuhmaa :) johtiko homma myöhemmin seksiin ?

Vierailija
114/133 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ehkä härskein, ei lutkamaisin, juttu liittyy hierontaan. Olimme mieheni kanssa reissussa ja hän itse ehdotti että otetaan hieronnat hienon hotellime spa-osastolta kesken lomaa. Edellisenä iltana oli vähän juhlittu ja itsellä on ihan törkeän herkillä ja halutus tapissaan niinä aamuina sen jälkeen. Olisin halunnut vähän peuhata, mutta hän täpinöissään jotain sinä suunnitteli ja patisteli ylös, ettei myöhästytä hieronnasta. Itse olisin ollut valmis perumaan sen.

Alunperin piti vielä olla naishieroja minulle, mutta ainoat vapaana olleet olivatkin miehiä molemmat. Mentiin silti ja hetken mielijohteesta sanoin etten halua öljyä uusille valkoisille biksuilleni. Hän yritti olla aluksi diskreetisti ja katsella muualle, kun avasin narut myös alaosasta.

Alku sujui normisti, mutta suostuttuani rintojen hierontaan, tai oikeastaan en tehnyt elettäkään kun kädet vähän lipsuivat, niin lopulla alavatsahieronta muuttui yhä lähemmäksi jalkoväliä. Halutuksissani avasin reidet kunnolla ja hän ei kysellyt mitään, hyväili ja sormetti minulle koko aamun kaipaamani orkun. Hommaa kiihotti mielessäni se, että mieheni oli siellä viereisessä kopissa eikä tiennyt tuon taivallista siitä, että joku sai ja tajusi antaa minulle nautintoa. Hieronnan jälkeen hän ihasteli miten hyvin osasi hieroa selän ja hartiat, itse jotain mumisin että ihan ok :) Orkku oli tapreesen ja ihana, mitään panoa ei ollut

Mitä jos hieroja olisi suudellut ja halunnut työntyä sisään olisitko vastustellut??

Vierailija
115/133 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on naisen tehtävä #metoo!

Vierailija
116/133 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin äidin kanssa lomamatkalla ja iskin silmäni komeaan hierojaan. Halutti ihan hirveästi saada häneltä helpotusta muuhunkin kuin lihasvaivoihin. Ongelmaksi muodostui seurankipeä äiti, joka taisi arvata kiihtyvän kiimani. Lopulta olin jo niin liekeissä, että antauduin pikaseksiin samassa lomakohteessa olleen varatun miehen kanssa äidin ollessa ottamassa aurinkoa rannalla. Olin niin kiihottunut, että sain orgasmin pelkästä hätäisestä panosta takaapäin seisten kylpyhuoneessa peilin edessä.

Vierailija
117/133 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä kännissä kuin käki, mutta annoin työpaikan (iso firma) kahdelle pomolle pikkujouluristeilyllä. Olin niiden hytissä ja sanoivat, että oma reikä kummallekin. Toinen pani tuheroon ja toinen peppureikään, ei vuoronperään tosin. Oli eka ja vika kerta kun annoin perää. Oli todella lutkamainen olo, kun toinen mies viela katseli vierestä kun mun pyllyä pantiin takaa päin. Selvinpäin en olisi ikinä antanut.

Pyllyyn pannut ei käyttänyt kumia ja sain jännittää useamman kuukauden ettei tulisi kotiin mitään sukupuolitautia. Ei onneksi tullut. Myöhemmin kuulin, että firman pomot oli aikamoisia pukkeja ja joku pomo oli säännöllisessä panosuhteessa sihteerin kanssa. Varattuja kaikki.

Vierailija
118/133 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolla taas aktivoiduttu

Vierailija
119/133 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ex-poikaystävän ja tämän kavereiden luona jatkoilla. Muiden tyttöystäviä ei ollut mukana ja muutenkin olin ainoa nainen. Olin laskuhumalassa, kiukkuinen ja huonolla tuulella. Aioin päätä poikakaverille ja tämän kaverille. Joku niistä heitti, että pitääkö tuolle antaa selkään. Siitä poikakaveri innostui, veti multa housut alas ja pillu ja pylly paljaaksi. Piiskasi pyllyä ensin kämmenellä, sitten tauon jälkeen remmillä, eri asennoissa ja niin että kaikki näkyi. Myös pillua läpsyteltiin ja pillupiiskan lisäksi annettiin "pillupöllyä" eli tukistusta pillunkarvoista haaravälistä. Poikakaverin lisäksi myös kaverinsa kävivät läimäyttelemässä.

Kuulostaa ehkä törkeältä ja ahdistavalta näin kirjoitettuna, mutta piiskaleikit oli osa meidän seksielämää muutenkin. Tuossa vietiin ihan eri tasolle, kun tuli spontaanisti, "syystä", ja kavereiden aikana. Olin elämäni suurimmassa kiimassa tuossa käsittelyssä. Lopuksi mut komennettiin nurkkaan häpeämään loppujatkojen ajaksi, ja muistan edelleen miten hulluna pillua kihelmöi ja pienestä klitoriksen hipaisusta olisin saanut orkun.

Seksiä ei tuolla jatkoilla harrastettu, mutta seuraavana päivänä kotona kyllä koko päivä meni petipuuhissa.

Vierailija
120/133 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ex-poikaystävän ja tämän kavereiden luona jatkoilla. Muiden tyttöystäviä ei ollut mukana ja muutenkin olin ainoa nainen. Olin laskuhumalassa, kiukkuinen ja huonolla tuulella. Aioin päätä poikakaverille ja tämän kaverille. Joku niistä heitti, että pitääkö tuolle antaa selkään. Siitä poikakaveri innostui, veti multa housut alas ja pillu ja pylly paljaaksi. Piiskasi pyllyä ensin kämmenellä, sitten tauon jälkeen remmillä, eri asennoissa ja niin että kaikki näkyi. Myös pillua läpsyteltiin ja pillupiiskan lisäksi annettiin "pillupöllyä" eli tukistusta pillunkarvoista haaravälistä. Poikakaverin lisäksi myös kaverinsa kävivät läimäyttelemässä.

Kuulostaa ehkä törkeältä ja ahdistavalta näin kirjoitettuna, mutta piiskaleikit oli osa meidän seksielämää muutenkin. Tuossa vietiin ihan eri tasolle, kun tuli spontaanisti, "syystä", ja kavereiden aikana. Olin elämäni suurimmassa kiimassa tuossa käsittelyssä. Lopuksi mut komennettiin nurkkaan häpeämään loppujatkojen ajaksi, ja muistan edelleen miten hulluna pillua kihelmöi ja pienestä klitoriksen hipaisusta olisin saanut orkun.

Seksiä ei tuolla jatkoilla harrastettu, mutta seuraavana päivänä kotona kyllä koko päivä meni petipuuhissa.

Kurituksesta kiihottuminen on tuttu kokemus. Orgasmiherkkyys on ihan omaa luokkaansa pitkään piiskauksen jälkeen. Omalla kohdallani kostun jo pelkästään siitä, jos vakituinen vierailijamies käskee tekemään jotain tai osoittaa muuten sitä sellaista määrätietoisuutta, jonka kohteeksi en omassa parisuhteessani joudu. Jonkinlaista lutkamaisuutta tunnen siitä, kun vierailijamme määtätietoisuuden salliva oma mies tietää, miksi käyn niin kierroksilla ja etenkin saan aivan tavattoman helposti orgasmin. N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi