Härskeintä/lutkamaisinta mitä olet tehnyt ???
Mitä kaikkea härskiä ja lutkamaista olette tehneet ja miten päätyneet tilanteisiin ?? Minulla mm seuraavia
Aamuinen kahvihetki yövieraaksi jääneen ystäväni miehen kanssa yltyi aivan törkykiihoittavaksi krapulapanoksi. En tiedä mikä molempiin meni, mutta naitiin oikein sielujemme kyllyydestä pitkin olohuoneen sohvaa ja lattiaa. Ihanaa oli. Hän lähti kotiinsa ja minä kömmin takaisin nukkuvan mieheni viereen sänkyymme. En ehtinyt kunnolla nukahtaa, kun mies kiipesi päälleni ja halusi naida omaa himoaan minuun. Kiihoittavinta ja siksi kai niin luktamainen tunne siitä jäi, oli kun mietin koko ajan samalla kun hän nussi kiihkoissaan, että juuri hetki sitten laukesin toisen miehen alle.
Suostuin nousuhumalan huumassa leikkimielisenä alkaneen vonkailun jälkeen baarin terassilta kahden minulle tuntemattoman herrasmiespurjehtijan kanssa Hangon vierasvenesataman vuokrasaunaan. Sain ihanan saippuoinnin molemmilta yhtäaikaa joka päättyi riettaaseen seksiin. Naitiin koko tunti ja kaikkea kokeiltiin. Siivojan tullessa valmistelemaan saunaa seuraaville olin vielä toisen miehistä alla jalat levällään, ilme jäi mieleeni.
Mieheni saapui seuraavana päivänä, kun loma alkoi hänelläkin - meinasin saada paniikkikohtauksen, kun istuimme mieheni kanssa lounaalla ja nämä saunatuttavuuteni tupsahtivat samaan paikkaan suuntaani virnuillen. Tunsin itseni siinä todella lutkaksi ja hävetti hairahdukseni.
rva39
Kommentit (133)
Menin erään tuttavani houkuttelemana ulkomailla esiintymään striptease klubille (hän siis itse esiintyi siellä vakituisesti). Illan mittaan minulle tarjottiin juomia vähän liikaakin ja lopulta suostuin myymään itseni eräälle miehelle yöksi. Eli vietin koko yön miehen hotellihuoneessa hänen hyväksikäytettävänään. Hyvät rahat sain (2× koko matkani hinnan), mutta viiden loman mittainen morkkis tästä seurasi.
Tuhmeliini kirjoitti:
Olen tavallinen naimisissa oleva perheenäiti mutta minipalkalla töissä ja menot usein isommat kuin tulot. Seksiviettini on myös todella iso ja olen pettänyt miestäni useaan otteeseen. Siksi ei ollut vaikeaa myöntyä kun eräs yritysjohtaja tarjosi 200€ siitä että saisi nuolla minua. Tapasin hänet eräällä parkkipaikalla sateisena iltana, ei ollut ulkoisesti mikään Adonis mutta täydellinen herrasmies ja äärimmäisen hellä ja miellyttämisenhaluinen. Hetken juttelun ja suutelemisen jälkeen siirryimme hänen autonsa takapenkille. Hän veti farkkuni ja pikkuhousuni alas ja alkoi nuolemaan täysin kostunutta pimppiäni. Olin todella kiihottunut ja hän oli uskomattoman taitava. Laukesin täristen kun hän imi klitttaani. Sen jälkeen halusi vain suudella ja kosketella minua hellästi. Sain 200€ ja tapaamme varmasti uudestaan. Oli ihanan tuhmaa maata kalliin auton nahkapenkillä ja olla menestyvän yritysjohtajan nuoltavana rahasta. Ja ajatella miten hän meni kotiin vaimon luo naama minun pimppimehussa.....
En ole yritysjohtaja, mutta maksan mielelläni tuplana, jos pääsen tekemään sinulle kutakuinkin tuon saman vaikkapa jonkin kauppakeskuksen WC:ssä... 😘😋
Tuhmeliini kirjoitti:
Olen tavallinen naimisissa oleva perheenäiti mutta minipalkalla töissä ja menot usein isommat kuin tulot. Seksiviettini on myös todella iso ja olen pettänyt miestäni useaan otteeseen. Siksi ei ollut vaikeaa myöntyä kun eräs yritysjohtaja tarjosi 200€ siitä että saisi nuolla minua. Tapasin hänet eräällä parkkipaikalla sateisena iltana, ei ollut ulkoisesti mikään Adonis mutta täydellinen herrasmies ja äärimmäisen hellä ja miellyttämisenhaluinen. Hetken juttelun ja suutelemisen jälkeen siirryimme hänen autonsa takapenkille. Hän veti farkkuni ja pikkuhousuni alas ja alkoi nuolemaan täysin kostunutta pimppiäni. Olin todella kiihottunut ja hän oli uskomattoman taitava. Laukesin täristen kun hän imi klitttaani. Sen jälkeen halusi vain suudella ja kosketella minua hellästi. Sain 200€ ja tapaamme varmasti uudestaan. Oli ihanan tuhmaa maata kalliin auton nahkapenkillä ja olla menestyvän yritysjohtajan nuoltavana rahasta. Ja ajatella miten hän meni kotiin vaimon luo naama minun pimppimehussa.....
Huorasit sitten. Ja yritysjohtaja meni kotiinsa suukottamaan lapsiansa otsalle. Lasten otsassa nyt papilloomavirusta ja klamydiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuhmeliini kirjoitti:
Huorasit sitten. Ja yritysjohtaja meni kotiinsa suukottamaan lapsiansa otsalle. Lasten otsassa nyt papilloomavirusta ja klamydiaa?
Kyllä yritysjohtajan huorasi itse, jos ei kirjoittajan kanssa olisi tehnyt sitä, niin jonkun muun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tuhmeliini kirjoitti:
En ole yritysjohtaja, mutta maksan mielelläni tuplana, jos pääsen tekemään sinulle kutakuinkin tuon saman vaikkapa jonkin kauppakeskuksen WC:ssä... 😘😋
😂🤣🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka tänne kirjoittaa, on cuck miehiä. Naisia ei oikeasti kirjoita yhtään.
Ilmeisesti siis sinäkin...
Aikoinaan seurustelin miehen kanssa, joka petti minua. Kun sain tietää tästä, kävin panemassa kahta eri miestä ennen häntä ja annoin molempien laueta sisään. Sen jälkeen menin kotiin miehen nuolettavaksi, ilman suurempia pesuja tietenkään. Miehen ilme oli näkemisen arvoinen kun maistoi jonkun muun mällin pillussani.. Ne oli mukavat jäähyväiset, vaikka itselle vähän likainen olo jäikin.
Nuorempana olin pannut yhtä seurustelevaa tyttöä, jonka poikakaveri oli puolituttuni. Tyttö vannotti, että en missään nimessä kerro tästä poikakaverille, jolloin käytin härskisti tilannetta hyväkseni, ja sanoin, että "ok, en kerro, jos otat suihin". Lyhyen väittelyn jälkeen hän kuitenkin suostui sillä ehdolla, että ei ota loppuun asti. Siinä vaiheessa kun tunsin laukeavani, otin häntä päästä kiinni, ja työnsin kaluni niin syvälle suuhun kuin vain mahdollista, ja laukesin nieluun. Spermaa ryöpsähti hänen nenästään vatsalleni, mutta suurin osa taisi lentää suoraan kurkkuun. Ei edes juteltu sen jälkeen, mutta en myöskään kertonut poikaystävälle mitään.
Joo, olin sika, myönnetään.
Tapasin yhden naisen treffipalstan kautta. Olen itse naimisissa, hän etsii seuraa eikä ole vielä tämän tuntemisen aikana oikein vakituista kumppania löytänyt.
Mutta viimeksi kun tavattiin mentiin ensimmäistä kertaa hiplaamista pidemmälle, runkattiin yhdessä luonnon helmassa... mekot on käteviä, saa pikkarit veks helposti. TAvallista parempi tauko työpäivään!
Lutkamaisinta on ollut naida kolmen miehen kanssa samana päivänä. Aamupäivällä salikaveria, iltapäivällä tuttua miestä baaritreffeillä ja illalla poikaystävää. Yhdellä miehistä oli ihanan kokoinen vehje ja sain pikaseksin päätteeksi vielä taidokkaan sormetuksen, jonka jälkeen sain imeskellä miehen sormet puhtaiksi. Harmi vaan, ettei mies ollut poikaystävä.
Annoin vaimon imeä kaluani, joka oli aamupäivällä ollut nuoren rakastajattareni pepussa.
Vierailija kirjoitti:
Annoin vaimon imeä kaluani, joka oli aamupäivällä ollut nuoren rakastajattareni pepussa.
Ettet sää Sepi vaan laskettelis luikuria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet sää Sepi vaan laskettelis luikuria
Maistuiko eräänä iltana miehesi kalu omituiselle Tri. Kaisa :D
Se tuntui lutkamaiselle kun olin rakastajani kanssa erämaamökissä, reissussa neljä päivää. Viimeisenä päivänä kuuntelin kun vaimo soitti miehelle ja kyseli mitä ruokaa hän laittaa.
Seksiä tuntemattoman kanssa luonnonhelmassa. Siinä tultiin tutuiksi ja seksisuhde alkoi. Tänään taas tapaaminen..
Mieheni hyvälle ystävälle, hiljaa salaa kesäyössä. Möksällä.... kiihottava uros, iso kikkeli ja se kaikki hänen kova tarpeensa naiseen. Suostuin ja halusin avittaa, mutta se kiihko vei mennessään ja laukesin itse ensin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin pannut yhtä seurustelevaa tyttöä, jonka poikakaveri oli puolituttuni. Tyttö vannotti, että en missään nimessä kerro tästä poikakaverille, jolloin käytin härskisti tilannetta hyväkseni, ja sanoin, että "ok, en kerro, jos otat suihin". Lyhyen väittelyn jälkeen hän kuitenkin suostui sillä ehdolla, että ei ota loppuun asti. Siinä vaiheessa kun tunsin laukeavani, otin häntä päästä kiinni, ja työnsin kaluni niin syvälle suuhun kuin vain mahdollista, ja laukesin nieluun. Spermaa ryöpsähti hänen nenästään vatsalleni, mutta suurin osa taisi lentää suoraan kurkkuun. Ei edes juteltu sen jälkeen, mutta en myöskään kertonut poikaystävälle mitään.
Joo, olin sika, myönnetään.
Minä luulen että tunnen sinut...
Spermat saman päivän aikana pilluun, suuhun, rinnoille ja naamalle neljän eri miehen toimesta viime lauantaina. Ihanan rietasta 😉