Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskeintä/lutkamaisinta mitä olet tehnyt ???

Vierailija
07.10.2021 |

Mitä kaikkea härskiä ja lutkamaista olette tehneet ja miten päätyneet tilanteisiin ?? Minulla mm seuraavia

Aamuinen kahvihetki yövieraaksi jääneen ystäväni miehen kanssa yltyi aivan törkykiihoittavaksi krapulapanoksi. En tiedä mikä molempiin meni, mutta naitiin oikein sielujemme kyllyydestä pitkin olohuoneen sohvaa ja lattiaa. Ihanaa oli. Hän lähti kotiinsa ja minä kömmin takaisin nukkuvan mieheni viereen sänkyymme. En ehtinyt kunnolla nukahtaa, kun mies kiipesi päälleni ja halusi naida omaa himoaan minuun. Kiihoittavinta ja siksi kai niin luktamainen tunne siitä jäi, oli kun mietin koko ajan samalla kun hän nussi kiihkoissaan, että juuri hetki sitten laukesin toisen miehen alle.

Suostuin nousuhumalan huumassa leikkimielisenä alkaneen vonkailun jälkeen baarin terassilta kahden minulle tuntemattoman herrasmiespurjehtijan kanssa Hangon vierasvenesataman vuokrasaunaan. Sain ihanan saippuoinnin molemmilta yhtäaikaa joka päättyi riettaaseen seksiin. Naitiin koko tunti ja kaikkea kokeiltiin. Siivojan tullessa valmistelemaan saunaa seuraaville olin vielä toisen miehistä alla jalat levällään, ilme jäi mieleeni.

Mieheni saapui seuraavana päivänä, kun loma alkoi hänelläkin - meinasin saada paniikkikohtauksen, kun istuimme mieheni kanssa lounaalla ja nämä saunatuttavuuteni tupsahtivat samaan paikkaan suuntaani virnuillen. Tunsin itseni siinä todella lutkaksi ja hävetti hairahdukseni.

rva39

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 18-vuotiaana poikaystävän 45v isän panna mua yhen kerran takaa päin. Oli ihan hulluna mun perseeseen ja vonkasi koko ajan, niin suostuin. Oli kiihottavan tuhmaa, nautin itekin.

Vierailija
82/133 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin 18-vuotiaana poikaystävän 45v isän panna mua yhen kerran takaa päin. Oli ihan hulluna mun perseeseen ja vonkasi koko ajan, niin suostuin. Oli kiihottavan tuhmaa, nautin itekin.

Oletkin kunnon n.arttu siis ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa xxxparadisessa Turussa. Panin kahdeksan miehen kanssa mieheni katsellessa. Lopuksi myös oma mieheni pani minua. Oli tosi lutkamainen olo.

Vierailija
84/133 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakohtainen kokemus mut erään tutun muijan.. Niin mehevä et pakko jakaa.

Hän oli töissä eräässä yrityksessä suht hyvällä tittelillä. No hän kuuli että parempi paikka on avautumassa ja tiesi että siihen on kaksi hakijaa. Hän ja eräs perheellinen mies. No tää muikkeli tiesi että ei pärjää pätevyydellä ja paikka on miehen..

Hän sitten keksi mahtavan juonen. Hän alkoi vikitellä tätä tulevaa kilpakumppania ja lopulta tää mies antautui.. Suomeksi pani tätä naista takaapäin työpaikan pöydällä.. Tää muija salakuvasi tän tapahtuman.. Miehelle tarjottiin tätä paikkaa mutta hän jostain syystä kieltäytyi.

Vierailija
85/133 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vieteltyä rapujuhlista varatun miehen sängynlämmittäjäksi. Naitiin monta kertaa aamuun asti. Mietin joskus, että minkähän tekosyyn mies keksi rapujuhlan jatkolle kotonaan. N34

Vierailija
86/133 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä piti kesällä meidän mökillä grillauspäivän kiitokseksi kevään laiturin laskijoille, kahdelle veljelleen ja kahdelle parhaalle kaverilleen, 40-45 v miehille. Isosiskon piti mennä auttelemaan ruokien ja tiskien kanssa, muttei päässytkään. Niinpä minä jouduin siihen hommaan. Miehet heitti päivän aikana mulle kevyttä flirttiä ja kyselivät ikää. Kerroin että kuukausi sitten täytin 18. Flirttailu kuumotti sen verran, että sain illalla päähänpiston laittaa päälle pelkän valkoisen ihan ohuen mekon ilman pikkareita. Menin ison ikkunan eteen seisomaan, niin että ulkoa tulevassa valossa mun koko vartalo näkyi mekon läpi selvästi. Seisoin sivuttain muka järvelle katsellen, niin että perse, tissit ja kovat nännit varmasti erottuivat. Isä ei selvästikään tullut ajatelleksi tilannetta, mutta sedät ja kaverit tapittivat erittäin kiinnostuneina siinä konjakkia siemaillessa. Pakko myöntää että nautin kiusoittelustani, olin ihan kosteana itsekin.

Vierailija
87/133 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottoman irstainta on kun nainen otti suihin, niin päätin pissata samalla

hitto se vaan jatko suikkiinottoa niin että pissat valu suusta sen rinnoille

se oli irstas näky

ja lopuksi sitten spermat suuhun

Vierailija
88/133 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehdottoman irstainta on kun nainen otti suihin, niin päätin pissata samalla

hitto se vaan jatko suikkiinottoa niin että pissat valu suusta sen rinnoille

se oli irstas näky

ja lopuksi sitten spermat suuhun

Nielikö hän osan? Tuo olisi fantasiani, jonka haluaisin toteuttaa.

Vierailija
89/133 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus parikymppisenä jouduin tilanteeseen jossa olin kolmenmiehen kanssa samaanaikaan. Otin kahdelta kaverukselta suihin, samaanaikaan kun kolmas nuoli mun anusta ja hoiteli mun klitan. Muistelen tätä todella lämmöllä ja pidän sitä yhtenä kiihottavimmista yksittäisistä tapahtumista ikinä.

ja toinen "härski" - olen lyhentänyt pienen osan vuokranmaksua opiskeluaikana runkaamalla vuokraisännän edessä itselleni orgasmin ja sen jälkeen antanut hänelle suuhoitoa

N=H

Vierailija
90/133 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin pierun kun Master antoi käsispänkkiä. N 22

Vierailija
91/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttänyt 40 ja ikäkriisi vaivasi. Mies jäi kotiin kun lähdin baariin vanhan kaverin kanssa. Puolen yön maissa kaveri lähti kotiinsa, mutta mulla oli vauhti päällä joten jäin bailaamaan. Yhtäkkiä mun pöytään pölähti kaksi nuorta miestä, mun lukio-oppilaita. Mites te täällä olette, kysyin. Tänne pääsee 18 täyttäneet, pojat vastasivat. Olin vähän vaivautunut, mutta myös kyllä mielissäni, kun pojat katseli mua häpeilemättömän kiinnostuneina. Minihelmainen mekko, spagettiolkaimet ulottuivat nänneihin saakka, niin että rinnat olivat melkein kokonaan esillä. Otettiin drinksuja ja tanssittiin. Kotiin lähtiessä pojat pyysivät jatkoille toisen kotiin. Vanhemmat olivat nukkumassa, mutta poika sanoi, että talo on iso, saadaan olla rauhassa. Pojat kävivät aivan kuumina, niin että se tarttui minuunkin. Lopulta oltiin kaikki alasti ja kolmen kimpassa, Kun olin siinä kontallani toisen pannessa mua takaa ja toinen pani suuhun, ja sitten paikkoja vaihtaen, tärisin nautinnosta. Nautintoa lisäsi lukiopoikien valtava himokkuus ja kehut mun vartalosta ja tiukkuudesta. Väsymättä sojottavat kalut, niiden rajut, syvät työnnöt veivät mut ennen kokemattomaan kiihotustilaan ja lopuksi kouristelevaan ja äänekkääseen laukeamiseen.

Vierailija
92/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin täyttänyt 40 ja ikäkriisi vaivasi. Mies jäi kotiin kun lähdin baariin vanhan kaverin kanssa. Puolen yön maissa kaveri lähti kotiinsa, mutta mulla oli vauhti päällä joten jäin bailaamaan. Yhtäkkiä mun pöytään pölähti kaksi nuorta miestä, mun lukio-oppilaita. Mites te täällä olette, kysyin. Tänne pääsee 18 täyttäneet, pojat vastasivat. Olin vähän vaivautunut, mutta myös kyllä mielissäni, kun pojat katseli mua häpeilemättömän kiinnostuneina. Minihelmainen mekko, spagettiolkaimet ulottuivat nänneihin saakka, niin että rinnat olivat melkein kokonaan esillä. Otettiin drinksuja ja tanssittiin. Kotiin lähtiessä pojat pyysivät jatkoille toisen kotiin. Vanhemmat olivat nukkumassa, mutta poika sanoi, että talo on iso, saadaan olla rauhassa. Pojat kävivät aivan kuumina, niin että se tarttui minuunkin. Lopulta oltiin kaikki alasti ja kolmen kimpassa, Kun olin siinä kontallani toisen pannessa mua takaa ja toinen pani suuhun, ja sitten paikkoja vaihtaen, tärisin nautinnosta. Nautintoa lisäsi lukiopoikien valtava himokkuus ja kehut mun vartalosta ja tiukkuudesta. Väsymättä sojottavat kalut, niiden rajut, syvät työnnöt veivät mut ennen kokemattomaan kiihotustilaan ja lopuksi kouristelevaan ja äänekkääseen laukeamiseen.

Pertti sun kirjoittaminen on kyllä vuosien saatossa parantunut huimasti! Mutta siinä on kyllä vielä paljon tsempattavaa, että saisit kirjoitettua tän fantasian naisen näkökulmasta. Se on vaikeeta miehenä.

Vierailija
93/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertti sun kirjoittaminen on kyllä vuosien saatossa parantunut huimasti! Mutta siinä on kyllä vielä paljon tsempattavaa, että saisit kirjoitettua tän fantasian naisen näkökulmasta. Se on vaikeeta miehenä.

Hyvä kommentti. Kirjoitustyylistä tunnistaa hyvin tämän yhden fantasijoijan testit. Ja totta, selkeästi mies.

Vierailija
94/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären tytär käy poikaystävänsä "Jonen", molemmat 19 vuotta, kanssa silloin tällöin mun luona kylässä. Jone katseli mua heti alussa jotenkin vähän liian pitkään, vaikka olen jo täyttänyt 63. Mutta onhan mulla tapana pukeutua seksikkäästi, lyhyeen hameeseen ja näytin pitkästi rintavakoa. Aloin sitten hymyillen vastata Jonen katseisiiin, jolloin hänen kiihottumisensa näkyi housunlahkeessa. Kerran sitten pyysin Jonea käymään auttamassa tietokoneen kanssa. Kun Jone tuli, olin valmiina odottamassa tavallistakin lyhyemmässä hameessa ja rintavako esillä, niin että nännipihaakin hiukan näkyi. Mulla oli vahva meikki ja laadukas hajuvesi. Kävin saman tien polvilleni Jonen eteen, vedin housut alas ja otin suuhun. Imemisen välissä sanoin että tätähän sä halusit. Joo sanoi Jone reidet nautinnosta täristen. Nielin ensimmäisen siemensyöksyn kokonaan, toisen otin paljaille rinnoille,

kolmannen sisään pil luun.

Vierailija
95/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin kunnon n.arttu siis ;)

Huoraksihan tuollaisia on meilläpäin sanottu...

Vierailija
96/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären tytär käy poikaystävänsä "Jonen", molemmat 19 vuotta, kanssa silloin tällöin mun luona kylässä. Jone katseli mua heti alussa jotenkin vähän liian pitkään, vaikka olen jo täyttänyt 63. Mutta onhan mulla tapana pukeutua seksikkäästi, lyhyeen hameeseen ja näytin pitkästi rintavakoa. Aloin sitten hymyillen vastata Jonen katseisiiin, jolloin hänen kiihottumisensa näkyi housunlahkeessa. Kerran sitten pyysin Jonea käymään auttamassa tietokoneen kanssa. Kun Jone tuli, olin valmiina odottamassa tavallistakin lyhyemmässä hameessa ja rintavako esillä, niin että nännipihaakin hiukan näkyi. Mulla oli vahva meikki ja laadukas hajuvesi. Kävin saman tien polvilleni Jonen eteen, vedin housut alas ja otin suuhun. Imemisen välissä sanoin että tätähän sä halusit. Joo sanoi Jone reidet nautinnosta täristen. Nielin ensimmäisen siemensyöksyn kokonaan, toisen otin paljaille rinnoille,

kolmannen sisään pil luun.

Ja tämän tarinan keksi ja kertoi meille Jone itse. Hohhoijaa...🥱

Vierailija
97/133 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abivuonna lukios 18v otin ennen tuntii pikkarit pois minihameen alta. Menin aina luokas ekaan riviin istumaan ja nostin jalat tuolille nii että yks miesmaikka sai hyvät näkymät mun pilluun ja peppureikään. Tuijotti niitä koko tunnin, mut ei sanonu mitään. Antoi aina hyvät arvosanat vaik en osannu mitää.

Vierailija
98/133 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo ei ole kertomassa, niin kerron ja juttu meni näin:

Yksi puolituttu vonkasi vaimolta aina kun tilaisuus oli, ei mikään ällöttävä mies edes vaimon mielestä, mutta ei tykännyt kinuamisesta ja otti asian puheeksi minun kanssa. Mietin mitä sanoa, ehdotin et anna sille sillä ehdolla ettei enää kinua, siis sillälailla puolihuumorilla. Vaimo oli kerran vähän pitempää pois, kotiin tullessa hän oli vähän täpinöissään, koska oli tehnyt mitä naisen kuuluu tehdä. Oli mennyt miehen kanssa heille ja päästänyt jutun niin pitkälle että olivat nudeja, sitten sanonut miehelle tässä kulkee raja, tissit ja  pillun voit nähdä ja katso tarkkaan, mutta et koske ! Eipä jätkä ole enää vonkannut :)

M54

Vierailija
99/133 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-vuotiaana lukiolaisena ottamassa aurinkoa meidän perheen pienellä etupihalla. Katu oli hiljainen, joten riisuin aina biksut pois kun olin yksin kotona. Kerran sitten olin selälläni puoli-istuvassa asennossa silmät kiinni lepotuolissa. Jalat koukussa ja haarat auki kadulle päin. Havahduin kun neljä nelikymppistä puku- ja solmiomiestä huikkasi viiden metrin päästä kadulta. Kyselivät lähellä olevaa osoitetta. Mietin ensin hätkähtäen kuinka kauan olivat katselleet mun täysin esillä olevaa alapäätä. Mutta sitten kiihotuin tilanteesta niin että jätinkin haarat auki kun juttelin hymyileville miehille, joiden katse pysyi naulittuna mun jalkoväliin. Sanoin vähän ajan päästä että oottakaa, mä katson puhelimen kartasta. Käännyin tahallani sitten kaivamaan puhelinta lepotuolin alta maasta. Käytin paljon aikaa kun pyllistin kohti miehiä, jotka saivat kaikessa rauhassa ihailla mun pillua ja pyllyä nyt takaapäin. Kävelin sitten miesten luokse näyttämään karttaa. Nyt miehiä kyllä kiinnosti enemmän mun tissit ja nännien nöpötys. Mutta saivat osoitteen ja lähtivät kiitellen "kaikesta".

Vierailija
100/133 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-vuotiaana lukiolaisena ottamassa aurinkoa meidän perheen pienellä etupihalla. Katu oli hiljainen, joten riisuin aina biksut pois kun olin yksin kotona. Kerran sitten olin selälläni puoli-istuvassa asennossa silmät kiinni lepotuolissa. Jalat koukussa ja haarat auki kadulle päin. Havahduin kun neljä nelikymppistä puku- ja solmiomiestä huikkasi viiden metrin päästä kadulta. Kyselivät lähellä olevaa osoitetta. Mietin ensin hätkähtäen kuinka kauan olivat katselleet mun täysin esillä olevaa alapäätä. Mutta sitten kiihotuin tilanteesta niin että jätinkin haarat auki kun juttelin hymyileville miehille, joiden katse pysyi naulittuna mun jalkoväliin. Sanoin vähän ajan päästä että oottakaa, mä katson puhelimen kartasta. Käännyin tahallani sitten kaivamaan puhelinta lepotuolin alta maasta. Käytin paljon aikaa kun pyllistin kohti miehiä, jotka saivat kaikessa rauhassa ihailla mun pillua ja pyllyä nyt takaapäin. Kävelin sitten miesten luokse näyttämään karttaa. Nyt miehiä kyllä kiinnosti enemmän mun tissit ja nännien nöpötys. Mutta saivat osoitteen ja lähtivät kiitellen "kaikesta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi