Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun puolisoni selittää asioita ja tulkitsee kaiken valmiiksi

Vierailija
19.10.2025 |

Ei ole tilaa omille ajatuksille ja mielipiteille. Haluan keksiä omat merkitykseni tai antaa olla merkityksetöntä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun ole pakko ottaa merkityksiä omaksesi.

Vierailija
2/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän äitisi? Sanoittaa tunteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on keskustelua voit sanoa vastaan

Vierailija
4/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten? Esimerkiksi?

Vierailija
5/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä tuo sille eikä vauvapalstalle! Noinko ihmiset suhteitaan hoitaa?

Vierailija
6/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoittaa kenties itselleen asioita äänen.

Vierailija
7/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valinnut puoilsoksesi narskun?

Vierailija
8/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? Esimerkiksi?

Esimerkiksi kerroin tehneeni ruokaa kun olin viime viikolla yksin kotona. "Itselleen kokkaaminenhan on tapa rakastaa itseään". Ei ollut kuin tapa sammuttaa nälkä.

Vierailija
9/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? Esimerkiksi?

Esimerkiksi kerroin tehneeni ruokaa kun olin viime viikolla yksin kotona. "Itselleen kokkaaminenhan on tapa rakastaa itseään". Ei ollut kuin tapa sammuttaa nälkä.

En kuuntelisi tuollaista paskaa hetkeäkään. Se on minun tapani rakastaa itseäni.

Vierailija
10/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ärsyttävää - isässäni. Ei anna muun perheen edes uutisia katsoa ilman omaa torventoitotustaan siitä, mikä on hyvää politiikkaa/ sanoittaa suurinpiirtein sallitut tunteetkin muille.

Mutta - puolisossa?

Sinähän sen puolison olet valinnut? Oletko jotenkin herännyt jälkijunassa tähän, vai onko hän muuttunut yhtäkkiä?

Vierailija
11/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? Esimerkiksi?

Lukeeko puolisosi paljon self-help -kirjallisuutta tai seuraako aiheesta tubettavia henkilöitä? Onko herkästi fiksoituvaa tyyppiä ja alkaa helposti apinoida milloin kenenkin esikuvansa sanomisia ja tekemisiä? Kuulostaa lausahduksensa perusteella nimittäin tyypilliseltä itsensä kehittämiseen hurahtaneelta henkilöltä, joka täysin epäironisesti jakaa milloin mistäkin Pinterestistä bongaamiaan arkisia elämänviisauksia. Harmitonta mutta voi toki käydä raskaaksi, jos jokaisesta tilanteesta vessan vetämistä myöten pitää kaivaa jokin syvempi oppiläksy.

Vierailija
12/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? Esimerkiksi?

Lukeeko puolisosi paljon self-help -kirjallisuutta tai seuraako aiheesta tubettavia henkilöitä? Onko herkästi fiksoituvaa tyyppiä ja alkaa helposti apinoida milloin kenenkin esikuvansa sanomisia ja tekemisiä? Kuulostaa lausahduksensa perusteella nimittäin tyypilliseltä itsensä kehittämiseen hurahtaneelta henkilöltä, joka täysin epäironisesti jakaa milloin mistäkin Pinterestistä bongaamiaan arkisia elämänviisauksia. Harmitonta mutta voi toki käydä raskaaksi, jos jokaisesta tilanteesta vessan vetämistä myöten pitää kaivaa jokin syvempi oppiläksy.

Kaikessa on syvempi merkitys.

Vierailija
13/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? Esimerkiksi?

Näin on.

Jalostajan hernekeittoa tölkistä kylmänä.

Vierailija
14/14 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kannattaa ilmaista kumppanille ihan suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan