Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskeintä/lutkamaisinta mitä olet tehnyt ???

Vierailija
07.10.2021 |

Mitä kaikkea härskiä ja lutkamaista olette tehneet ja miten päätyneet tilanteisiin ?? Minulla mm seuraavia

Aamuinen kahvihetki yövieraaksi jääneen ystäväni miehen kanssa yltyi aivan törkykiihoittavaksi krapulapanoksi. En tiedä mikä molempiin meni, mutta naitiin oikein sielujemme kyllyydestä pitkin olohuoneen sohvaa ja lattiaa. Ihanaa oli. Hän lähti kotiinsa ja minä kömmin takaisin nukkuvan mieheni viereen sänkyymme. En ehtinyt kunnolla nukahtaa, kun mies kiipesi päälleni ja halusi naida omaa himoaan minuun. Kiihoittavinta ja siksi kai niin luktamainen tunne siitä jäi, oli kun mietin koko ajan samalla kun hän nussi kiihkoissaan, että juuri hetki sitten laukesin toisen miehen alle.

Suostuin nousuhumalan huumassa leikkimielisenä alkaneen vonkailun jälkeen baarin terassilta kahden minulle tuntemattoman herrasmiespurjehtijan kanssa Hangon vierasvenesataman vuokrasaunaan. Sain ihanan saippuoinnin molemmilta yhtäaikaa joka päättyi riettaaseen seksiin. Naitiin koko tunti ja kaikkea kokeiltiin. Siivojan tullessa valmistelemaan saunaa seuraaville olin vielä toisen miehistä alla jalat levällään, ilme jäi mieleeni.

Mieheni saapui seuraavana päivänä, kun loma alkoi hänelläkin - meinasin saada paniikkikohtauksen, kun istuimme mieheni kanssa lounaalla ja nämä saunatuttavuuteni tupsahtivat samaan paikkaan suuntaani virnuillen. Tunsin itseni siinä todella lutkaksi ja hävetti hairahdukseni.

rva39

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
22/133 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kissa ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sekin vaan tosi kiihottavaa ja ihanan härskiä kun mies käy pettämässä vielä useamman naisen kanssa yhtä aikaa?

Ei, nykyisin tämä ei ole härsiä eikä edes pettämistä. Sitä kutsutaan nykyisin polyamoriaksi.

Elät vissiin jossain vanhan ajan rassismissa ja pelaat Afrikan tähteäkin. Harrastat siis rotusyrjäntää.

Näin ne ajat muuttuvat.

Vierailija
24/133 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa apukuskin paikalla täysin tuntemattoman miehen kyydissä. Kiihotuin ihan sikana ja otin suihin. Mies ei kauaa kestänyt

Vierailija
25/133 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Tiedoksi vaan et ihmisillä on kokemuksia ja monipuolista seksielämää vaikka sulla ei olis. Maailma ei pyöri sun bersreiän mukaan :D

Vierailija
26/133 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja hiekkaiset alapeukuttajat hyökänneet pilaamaan tätäkin ketjua

Vierailija
27/133 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NinaS kirjoitti:

Avomieheni oli lähtenyt viikoksi lappiin kavereidensa kanssa .Niinpä päätimme perjantaina työkaverini kanssa lähteä työpäivän jälkeen ottamaan pari siideriä yhteen suosittuun ravintolaan ja kuinkas ollakkaan törmäsin siellä eräseen ex-poikafrendiin  vuosien varrelta ja tämän kaveriin  heillä oli ollut joku työkomennus ja sen vuoksi he olivat täällä .Meillä oli paljon juteltavaa hän kertoi olevansa naimisissa . Ilta kului rattoisasti. Työkaverini joutui lähtemään kotiinsa  ja jäin miesten kanssa kolmistaan ja olimme kaikki iloisessa humalassa itse varmaan kaikkein eniten. Täytyy vielä mainita että molemmat miehet olivat aikamoisia komistuksia Pojilla oli hotellihuone lähellä ja he saivat houkuteltua minut  sinne tai tuskin minua tarvitsi paljon houkutella ja hotellihuoneessa muutaman paukun jälkeen aloin pussailemaan molempien kanssa  ja pojat hyväilivät ja kiihottivat minua kävin itse aivan kuumana en muista ihan tarkkaan miten se meni mutta pian olimme alastomina hotellin sängyllä minua naitiin takaapäin ja otin suihin toiselta , sinä yönä sain todella maailman parasta seksiä mitä koskaan olen kokenut.Aamulla kun heräilimme olin vielä kiimassa nousin ratsastamaan ex frendin päälle .ja kun hän oli lauennut sisälleni niin huomasin että hänen kaverinsa istui nojatuolissa ja runkkasi isoa munaansa ja nain vielä myös hänen kanssaan. Kotona sitten vähän nolotti ja oli sellainen lutkamainen olo .Avomieheni tuli kotiin sunnuntaina ja tietenkin halusi päästä naimaan kun oli ollut toista viikkoa ilman, valehtelin että mulla on kuukautiset ,tosiasiassa pimppini oli niin arka kun olin saanut munaa kahdelta kundilta  ties kuinka monta kertaa ja täytyy todeta että he eivät olleet mitään pieni munaisia varsinkaan tämä ex poikafrendin kaveri. Maanantaina työkaverini virnisteli ja uteli kuinka minun perjantai ilta meni ex poikaystävän kanssa . En sanonut juuta enkä jaata mutta hän olisi varmaan saanut shokin jos olisin kertonut totuuden että päädyin poikien hotellihuoneeseen kolmenkimppaan. Nyt kun tapauksesta on vierähtänyt jo jonkin aikaa nolotus ja häpeä on kadonnut ja kiihotun kun muistelen tapausta . Ex poikaystäväni antoi puh.numeronsa ja olen tavannut hänet kerran ja silloinkin emme voineet vastustaa kiusausta ja päädyimme naimaan hänen asuntoautoonsa ja täytyy todeta että seksi hänen kanssaan on mahtavaa .Suostuin jopa seuraavan kerran taas kolmenkimppaan heidän kanssaan kun he molemmat tulevat tähän kaupunkkiin.

Tämä näyttää ennemmin jonkun Nikon kuin Ninan kirjoittamalta

Vierailija
28/133 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei kaunis tarina mutta minulle vain niin tärkeä. Olen haaveillut olevani jonkinlainen seksilelu (mut jostain syystä oma mies ei voi olla se kuka mua "käyttää") joten kesällä ex tempore läksin tutun tutun miehen kanssa mökkiviikonloppua viettämään, ensimmäinen syy oli jotain että lähden katsomaan "tyttökaverin" kanssa sen alueen maisemat ja mökkitarjonnat. Sitten vaan oli seksiä se koko viikonloppu, niin upeaa, kiltisti uikutin aina pyydettäessä lisää :D tää on vaikea yhtälö, toteuttaa omaa fantasiaa kun se fantasia on vähän luvattomilla teillä.

Vierailija
29/133 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin ennakkoluuloton mutta en mielelläni osallistu mihinkään pettämiskuvioihin. Tapasin erään bdsm:stä kiihottuneen miehen ja hänen vaimonsa. Ystävystyin molempien kanssa, ja niinpä sovittiin että hänen miehensä pysyttelee muuten uskollisena puolisolleen mutta kerran kuukaudessa on lupa käydä mun luona harrastamassa vähän piiskailuja. Olen itse eronnut ja harrastan vain vähän seksiä, enemmän näitä piisakaamisasioita. Kontrahtiin kuuluu että mies saa panna jos käyttää kumia, mutta minä en anna, haluan vain sidontaa ja piiskaa. Jos mies häpäistäksene haluaa runkata päälleni niin se on ok, mutta sovimme ettei hän työnny minuun. Koska sellaisesta ei ollut vaimon kanssa puhe. Kerroin myös miehelle että en vastustele jos hän dommena panee minua, mutta session jälkeen lähtee soitto vaimolle ja meidän tiemme eroavat.

Vierailija
30/133 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin ennakkoluuloton mutta en mielelläni osallistu mihinkään pettämiskuvioihin. Tapasin erään bdsm:stä kiihottuneen miehen ja hänen vaimonsa. Ystävystyin molempien kanssa, ja niinpä sovittiin että hänen miehensä pysyttelee muuten uskollisena puolisolleen mutta kerran kuukaudessa on lupa käydä mun luona harrastamassa vähän piiskailuja. Olen itse eronnut ja harrastan vain vähän seksiä, enemmän näitä piisakaamisasioita. Kontrahtiin kuuluu että mies saa panna jos käyttää kumia, mutta minä en anna, haluan vain sidontaa ja piiskaa. Jos mies häpäistäksene haluaa runkata päälleni niin se on ok, mutta sovimme ettei hän työnny minuun. Koska sellaisesta ei ollut vaimon kanssa puhe. Kerroin myös miehelle että en vastustele jos hän dommena panee minua, mutta session jälkeen lähtee soitto vaimolle ja meidän tiemme eroavat.

Aha, eli mitään ei ole tapahtunut, mutta olet sopinut kaikenlaisia sääntöjä. Tapahtuiko kaikki tämä sääntöjen sopiminen unissa?

Vierailija
31/133 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti mikään teko itsessään mutta mulla oli vaihe jossa panin miehen selän takana "kaikkea mikä liikkuu". Helposti saatoin samana päivänäkin harrastaa seksiä jonkun muunkin kanssa jos vaan tilaisuus löytyi. Jälkikäteen tuo on mietityttänyt paljonkin miten kaiken saa itselleen puolusteltua

Vierailija
32/133 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan meillä tehtiin viikkokaupalla saunaremonttia, minä useimmiten etätöissä ja aluksi ärsytti se hemmetin jyskystys ja porameteli. Jonkun ajan päästä kävin kuitenkin viemässä miehille kahvit ja jotain välipalaakin, kun ajatelinettä ystävällisyydellä menee remppakin paremmin ja nopeammin ohi. Mieheni lähti aina aamuaikaisin töihinsä ja minä useimmiten olin kotona kun jäbät tulivat hommiin kuin nakutettu 7.45.

Parin viikon päästä oltiin jo ystävystytty kunnolla ja aamukahvit tai lounaspalat syötiin yhdessä jos satuin olemaan kotona. Homman loppusuoran lähestyessa vähän jo keimailinkin, etenkin sille nuoremmalle ja huomasin ettei laittanut pahakseen. Viimeisillä päivillä jäin jo ihan tahallani kotiin ja muka vahingossa pikkareissa viuhahtelin puolittain näkösällä. Loppuviimein kun siellä jotain lauteita laiteltiin niin uskalsin mennä ihan suoraan pelkässä topissa ja pikkuhousuissa ihalemaan työn jälkeä. Kaksi viimeistä päivää lounaat nautittiin sängyssämme ja molempien kanssa nussittiin kunnolla, vaikka sen vanhemman kanssa en olisi ehkä niin välittänytkään. Lasku oli vähän pienempi kuin piti ja viimesilaus oli neitsytlöylyt molempien kanssa yhdessä. Mies ei tästä tiedä vieläkään tuon taivaallista. Kehuskelee kavereilleen hienoa 'spa osastoamme' :)  Varmaan kiertää tarina Espoon lutkarouvasta, mutta niin kiertää saunaremppaajistakin.

Vierailija
33/133 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mieheni kanssa oltiin lomareissulla länsirannikolla.

Mieheni lähti poikaamme viemään kaverinsa mökille joka noin 60km päässä että poika pääsi kalaan ja me omaa aikaa....

Sainkin sillä aikaa todella omaa aikaa... tumman kerrossiivooja miehen kanssa.

En tiedä mikä minuun meni mutta en voinut jättää tilaisuutta käyttämättä, sain ISOA apua.

Miehelleni tarjosin vielä itseäni kun tuli takaisin.

Vierailija
34/133 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin vävyn menemällä alasti saunaan,kyllä oli komea erektio hänellä kun poistuin saunasta..

Vierailija
35/133 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan meillä tehtiin viikkokaupalla saunaremonttia, minä useimmiten etätöissä ja aluksi ärsytti se hemmetin jyskystys ja porameteli. Jonkun ajan päästä kävin kuitenkin viemässä miehille kahvit ja jotain välipalaakin, kun ajatelinettä ystävällisyydellä menee remppakin paremmin ja nopeammin ohi. Mieheni lähti aina aamuaikaisin töihinsä ja minä useimmiten olin kotona kun jäbät tulivat hommiin kuin nakutettu 7.45.

Parin viikon päästä oltiin jo ystävystytty kunnolla ja aamukahvit tai lounaspalat syötiin yhdessä jos satuin olemaan kotona. Homman loppusuoran lähestyessa vähän jo keimailinkin, etenkin sille nuoremmalle ja huomasin ettei laittanut pahakseen. Viimeisillä päivillä jäin jo ihan tahallani kotiin ja muka vahingossa pikkareissa viuhahtelin puolittain näkösällä. Loppuviimein kun siellä jotain lauteita laiteltiin niin uskalsin mennä ihan suoraan pelkässä topissa ja pikkuhousuissa ihalemaan työn jälkeä. Kaksi viimeistä päivää lounaat nautittiin sängyssämme ja molempien kanssa nussittiin kunnolla, vaikka sen vanhemman kanssa en olisi ehkä niin välittänytkään. Lasku oli vähän pienempi kuin piti ja viimesilaus oli neitsytlöylyt molempien kanssa yhdessä. Mies ei tästä tiedä vieläkään tuon taivaallista. Kehuskelee kavereilleen hienoa 'spa osastoamme' :)  Varmaan kiertää tarina Espoon lutkarouvasta, mutta niin kiertää saunaremppaajistakin.

Teillä ollut iso sauna. Oleko ollut armeijassa saunamajuri vai oletko saunatonttu.

Vierailija
36/133 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ollut iso sauna. Oleko ollut armeijassa saunamajuri vai oletko saunatonttu.

E nole jutun kirjoittaja, mutta arvoni tunteva rakennusalan mies. Ehkä itselläsi on jokin kopperosauna, mutta olen ollut sellaisiakin kohteita saneeramaamassa joissa todellakin on neliöitä kylpemiselle. Siellä kun viikko puretaa, toinen rakennellaan uusia seiniä ja vesieristellään, kunnes on laatoituksen aika. Lopuksi vielä lauteet mallaillaan puutavarasta paikoilleen, niin menee helposti kolme viikkoa ja joskus ylikin. 

Ja onpa noissa tullut nähtyä uteliaita rouvia pikku asuissaa, toki en ole onnistunut kohtaamaan mitään sen rohkeampaa. Kiva olisi kyllä työn lomassa nauttia talon rouvastakin joskus :)

Vierailija
37/133 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paska ketju, lähes joka kirjoitus saman onnettoman runkkarin fantasioita lutkanaisista.

Vierailija
38/133 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä sekä ex poikaystävän että vakkarin kanssa samalla viikolla jo viidennen kerran. Vakkari tietää mun tapailevan exää ja haluaisi kimppaseksiä kolmisin. Se mitä vakkari ei tiedä on se, että en käytä kondomia exän kanssa. Se vähän kaduttaa mutta kiihottaa myös.

Vierailija
39/133 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N98 kirjoitti:

Harrastin seksiä sekä ex poikaystävän että vakkarin kanssa samalla viikolla jo viidennen kerran. Vakkari tietää mun tapailevan exää ja haluaisi kimppaseksiä kolmisin. Se mitä vakkari ei tiedä on se, että en käytä kondomia exän kanssa. Se vähän kaduttaa mutta kiihottaa myös.

Onko tuo nyt loppujen lopuksi niin kummallista, kyllä minäkin silloin tällöin käyn myös exän kanssa harrastamassa seksiä ja olis tosi outoo alkaa kondomia vaatimaan, yrittää mieluummin hoitaa ne vierailut päivinä kun on edes suurinpiirtein varma ettei nykyisen kanssa oo seksiä tiedossa

Vierailija
40/133 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka tänne kirjoittaa, on cuck miehiä. Naisia ei oikeasti kirjoita yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi