selittäkääs nyt että mitä ne supistukset on :D
Kolmatta lasta odotan rv 34 ja kysellään "noh, supisteleeko?!" Ja en vieläkään tiedä miltä ne tuntuu. Synnytyssupistukset tiedän :D sanotaan aina että maha menee kovaksi. Joo kyllä se välillä on kova. Mutta kestääkö se supistus 1sec vai 10? Öh. Kertokaa!
Kommentit (7)
Sano että laittavat sut käyrälle. Kyllä se kone ne supistukset näkee.
en mäkään tiennyt supistuksista mitään, kun olin ekaa kertaa raskaana. mutta kun sektion jälkeen tuli komplikaatio ja järkyttävät jälkipoltot, sain sen moninkertaisesti tuta. niitä on kivuttomia ja kivuliaita.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:34"]Sano että laittavat sut käyrälle. Kyllä se kone ne supistukset näkee.
[/quote]
Viime raskaudessa olin käyrällä rv 42. Kysyi että supistaako. Sanoin että ei. No koneen mukaan supisti :D eli en tajua miltä niiden pitäisi tuntua tai missä kohtaa? Ärsyttää kun sitä kysytään ja vähätellään että kyllä sä sitten tiedät kun supistaa.. no en tiedä!
no mulla kivuttomat kestaa sen 10-20sec.
Hmm. No eiköhän kaikilla tule harjoitussuppareita, mutta ehkä toiset eivät niitä huomaa. Vatsa menee kovaksi ja "kiristää". Mulla ainakin kestävät yleensä 10sec-1min n. suunnilleen, joskus hädin tuskin huomaa ja toisinaan joutuu pysäyttämään sen mitä on tekemässä, hankala olla, muttei satu. T. Esikoista odottava rv 36
ap, ole onnellinen ettet tiedä. ne voi olla tosi kivuliaitakin.
Odotat kolmatta lasta, etkä tiedä mitä supistukset ovat?